وای..ممنونم khaleghezey ...!الان رفتم راجبش خوندم...آره منم انگاری رفتار منفعلانه دارم...ولی اصلا نمیشناختمش...فکر میکردم دارم گذشت میکنم..!!!!
ولی خب حس کرده بودم رویه ام رو باید عوض میکردم و همین گذشتای من و در آخر منفجر شدن کارو آخر خراب کرده بود..!!
دوسش داشتم..ولی همیشه واسه اجتناب از بحث سعی میکردم به راهش باشم ولی این مشاله هم آخر باعث منفجر شدن خودم میشد هم اونو پررو میکرد..
ولی واقعا ممنونم..جدی خیلی دارین کمکم میکنین..!!!!!
من اصلا نمیدونستم اینجوریم..وا..!
ولی حس میکردم یکم تقصیر خودمم هستاااا..
خودمم باید مشاوره شم انگاری..
ولی حتما مطالعه میکنم نمیذارم اینجوری ادامه پیدا کنه..!








علاقه مندی ها (Bookmarks)