به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    Exclamation تردید در پذیرش شخصی بنام همسر

    سلام به قدیمی ها و جدیدترهای تالار...
    ...
    ضمن تشکر پیشاپیش از همه دوستانی که راهنمایی ام می کنند، مساله خودم رو به اختصار توضیح می دم.
    اخیرا با شخصی آشنا شدم که به قصد ازدواج پا پیش گذاشتند. اما در پذیرش ایشون تردیدهایی دارم که براتون می نویسم:
    شرایط ایشون:
    تحصیلات: فوق لیسانس
    ظاهر: معمولی
    وضعیت اقتصادی: خوب رو به بالا(از من بالاتر).
    رفتاری و اخلاقی:تا به امروز مورد منفی ای ازشون ندیدم.
    سن: سه سال بزرگتر از من.
    نکته منفی که ایشون داره اینه که یکبار قبلا ازدواج کرده(این مساله برام مهم نیست) و یک فرزند دختر داره که با مادرش زندگی می کنه. پذیرش این موضوع برای من خیلی سخته و بار اول هم که ایشون رو دیدم نمی دونستم بچه دارند. اما ایشون به اصرار از من فرصت خواستند و قصد ایشون هم فقط برای ازدواجه که بعد چند ماه آشنایی خانواده ها رو در جریان بگذاریم. اما من واقعا با مساله بچه مشکل دارم و از طرفی هم دوست ندارم تنها بمونم(ازشون هم بدم نیومده).
    از سمت دیگه موردهای قابل فکر دیگه ای هم هست. اخیرا از یکی از خواستگاران قدیمی ام خبردار شدم که اون هم ازدواج نکرده و مادرش با دوستم که صحبت میکرد خوشحال بود که اینطوری شده و میخواد پرونده رو دوباره به جریان بندازه. البته اون موقع که به ایشون جواب رد دادم ساکن شهرستان بودن که الان به تهران منتقل شدند.
    یکی دیگه هم بود که توی شهرداری باهاشون آشنا شده بودم که دو ساله با پشتکار تمام به من اسمس میده و اگر ذره ای بهش پالس مثبت بدم قطعا اقدام می کنه و اون هم یک پسر ساده و معمولیه که همسن خودمه.
    حالا نمی دونم قضیه جدی اول رو دنبال کنم یا به اون بنده خدا امیدواری بیخود ندم. چونکه میترسم تا یک جایی باهاش پیش برم و آخر سر هم باز نتونم با قضیه بچه کنار بیام و وقتشو هدر بدم. بهش هم همینو گفتم اما میگه اشکالی نداره.
    حالا میگید چیکار کنم؟ راستش من در ازدواج خیلی سختگیرم و خیلی دوست دارم این تفکر رو در خودم تعدیل کنم اما برام خیلی سخته. چیکار کنم؟ چه راهی در پیش بگیرم؟ اینو هم بگم با مجرد موندن مشکلی ندارم و از پس زندگی خودم تا الان بر اومدم و کمبودی ندارم جز حضور یک فرد قابل اطمینان.

  2. 4 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    tamanaye man (جمعه 26 مهر 92), کامران (دوشنبه 29 مهر 92), ویدا@ (جمعه 26 مهر 92), دختر مهربون (پنجشنبه 25 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 29 خرداد 94, 23:53
  2. ازدواج با شخصی که مشکل جسمی داره
    توسط setayeshebaran در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 مرداد 92, 13:55
  3. دخالت خانواده در امور شخصی
    توسط roze-zard در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 مرداد 91, 01:39
  4. کمک فوری:دزدیه شدن وب کم شخصی و تهدید به برقراری رابطه
    توسط sema در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 خرداد 91, 02:03
  5. انتخاب شغل و دغدغه های شخصی
    توسط محمد ضا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 بهمن 86, 16:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.