به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 55

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array

    کسی شرایط بدتر از این هم میتونه تجربه کنه؟

    نمیدونم اینجا جای این صحبت هست یا نه. ولی خودم خیلی دوست داشتم بدونم نظر بقیه در مورد شرایط بدی که یک آدم میتونه توش گرفتار بشه چیه. لطفا اگه جای این تاپیک مناسب نیست مدیران محترم اونرو جابجا کنند.
    به نظر من مردی که تقریبا یکسال از عقدش نمیگذره و هنوز علاقه ای به همسرش نداره بدترین شرایطی رو تجربه میکنه که یک آدم میتونه توی اون شرایط قرار بگیره.
    خیلی دوست دارم بدونم کسی هست(چه مرد و چه زن) که شرایط بدتر از این توی ابتدای زندگی متاهلیش داشته باشه. من دلایل زیر رو دارم برای اینکه این شرایط خیلی شرایط بدی میتونه باشه:


    1. اینکه احساس کنی کسی به ابراز علاقه ات نیاز داره و تو از ابراز علاقه بهش ناتوانی. و داری می بینی که روز به روز داره هویت، اعتماد به نفس و شخصیت خودش رو در کنار تو از دست میده. این خیلی خورد کننده است
    2. مسئولیت خوشبخت کردن کسی رو برعهده گرفتی و حالا داری بدبختش میکنی. حسی نزدیک به قتل یک آدم بهت دست میده. زندگیش رو ازش گرفتی.
    3. چه موقعیت های خوبی میتونست توی زندگیش داشته باشه و حالا با اومدن تو خیلی از موقعیت ها و لحظات خوبی که میتونسته کنار دیگری براش شکل بگیره، همه از دست رفته اند. حالا به جایی رسوندیش که ازت دوست داشته شدن رو گدایی میکنه. می بینی که چطور دست و پا میزنه، هزار و یک دلیل برای هر رفتار تو برای خودش می یاره تا فرار کنی از اینکه تو دوستش نداری ... با له شدنش انگار خودت له میشی
    4. زندگی خودت هم از دست رفته. دیگه هیچ وقت نمیتونی شرایط قبلیت رو داشته باشه. فرصتهایی که برای زندگی داشتی بعد از این کاملا از دست رفته اند. و هیچ بهره ای از این زندگی هم نبردی ضمن اینکه باید به خاطر اینکه نمیتونی دوستش داشته باشی تا آخر عمرت بهش تاوان این دوست نداشتن رو پس بدی(650 سکه)
    5. همه با چشم بد بهت نگاه میکنند حتی خانواده. کسیکه نمیتونه مسئولیت زندگی رو بپذیره، کسیکه خانواده دوست نیست، خودخواهه، دروغگو و ظالمه، .... وجهه ات بعد از مدتی بین همه کاملا خراب میشه.
    ویرایش توسط toojih : جمعه 06 اردیبهشت 92 در ساعت 11:12

  2. کاربر روبرو از پست مفید toojih تشکرکرده است .

    asemani (دوشنبه 14 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیتونم کسی و دوست داشته باشم
    توسط eln در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 تیر 96, 19:29
  2. افت شدید درسی ایا میتونم جبران کنم ؟
    توسط ali.66.110 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 21:39
  3. چطوری به کسی که نمیتونه بخاطرموقعیت شغلیش ابراز علاقه کنه کمک کنیم؟
    توسط bahar5005 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 19 بهمن 92, 11:24
  4. شش سال از زندگیم تلف شد | کسی میتونه کمکم کنه؟
    توسط Mohammad19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 اردیبهشت 92, 02:05
  5. کسی میتونه منو در مورد این مسئله عشقی راهنماای کنه؟
    توسط horriyyatt در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 شهریور 91, 23:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.