نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
نگرانی خانواده ایشون تا حدی قابل درک است.

به هر حال این آقا به این وسیله انضراف خودش را از ازدواج اعلام کرده.
شما کاری نمی تونید بکنید جز قطع ارتباط.

شاید بعد از قطع ارتباط و اینکه ببینه شما روی تصمیمتون جدی هستید، برگرده.
اگر برگشت دیگه به دوستی و بیهوده وقت گذروندن راضی نشید.
دو سال برای شناخت کافی است.
اولین قدم برگشتنش باید خواستگاری رسمی باشد. وگرنه بعد از یه مدت دوباره همین بازی تکرار می شه.
مرررررسیییی دوستم ازکمکت....