سلام
من از حرفای شما متوجه شدم که شما دوستش دارید و خصوصیاتش تا زمانیکه حرف بقیه در کار نباشه براتون قابل قبوله (همینکه 5 سال ارتباطتون رو باهاش ادامه دادید یعنی بهش علاقه داشتی) حالا هم به نظر من اگه مطمئنی اینقدر دوست داره که به عقایدت احترام میذاره حتما باهاش ازدواج کن ولی ...
بعد از ازدواج غذاهای چرب و پرکالری درست نکن تا لاغر بشه. (حتی می تونی شامو حذف کنی)
خودت براش خرید کن تا لباسهایی که دوست داری بپوشه.
کفشاشو خودت واکس بزن و لباساشو خودت بشور و اتو کن تا همیشه مرتب باشه.
براش عطر و افترشیو و ...بخر تا همیشه خوشبو باشه.
لباسای دوران مجردیشو که زیاد ازشون خوشت نمیاد یه جایی برای یه سال گم و گور کن و بعدش هم که یادش رفت بریزشون دور.
مثلا وقتی لباسش از توی شلوارش بیرون میاد (البته وقتی همسرش شدی) با مهربونی و محبت (طوری که بهش برنخوره) خودت براش درستش کن.
اگه واقعا به تمام خصوصیاتی که از این آقا برامون گفتی ایمان داری و مطمئن هستی...شک نکن...شما بنایی در اختیار داری که اسکلتش محکم و پابرجاست...میمونه دکوراسیون داخلیکه اونم خودت با صبر و محبت و عشق درستش می کنی.
به حرف خاله و عمه و دخترخاله و .... هم گوش نکن اگه شما (زبونم لال) با یه مرد خوش تیپ و خوش پوش ولی بی اخلاق و بی ایمان و هوسباز ازدواج کردی به به و چه چه اونا به چه دردت می خوره.







که اونم خودت با صبر و محبت و عشق درستش می کنی.

علاقه مندی ها (Bookmarks)