به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 106 از 125 نخستنخست ... 65666768696979899100101102103104105106107108109110111112113114115116 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,051 تا 1,060 , از مجموع 1246
  1. #1051
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها


    آخ آخ آخ دیدی چی شد ناشکری کردم !


    دیروز داشتم میرفتم دانشگاه یک آقایی دیدم روی ویلچر ، پاهاشون قطع شده بود.
    یکی دیگه هم دیدم داشتن بسختی از خیابون رد میشدن ، ماشین ها هم تند تند از کنارش رد میشدن اینقده دلم سوختتتت.


    هردو جا خدارو شکر کردم بابت نعمت سلامتی ای که دارم. اما ببین چه بنده ناشکریم من، بخاطر یک مشکل کوچولو الکی الکی ناشکری کردم.


    کلا تو این 23 سال عمری که از خدا گرفتم متوجه شدم من هروفت مشکل دارم اولش حسرت اونایی میخورم که این مشکل و ندارن ، ولی به این فکر نمیکنم یسری ها هم وجود دارن تو این دنیا که حسرت جایگاه منو دارن!


    شاید نتونم برم زیر بارون ولی میتونم خودم با پاهای خودم گاهی برم سمت پنجره رو پاهام بایستم و از تماشای بارون لذت ببرم.
    میتونم راه برم.
    میتونم بدوام.

    اینو نوشتین یاد این افتادم:
    یه دبیر ادبیات داشتم سال سوم دبیرستان ،شخصیتشم یه جورایی عرفانی بود ،تو پرانتز بگم بعضی وقتا فرشته اردیبهشت مثه اون میشه؛ بعد تعریف میکرد ،میگفت زیر بارون بودم کنار خیابون ؛ماشینا هم رد میشدند و آب میپاشیدند بهش، یکی از این ماشین خیلی گرونا از جلوش رد میشه ،میگفت یه لحظه گفتم خدایا چرا یکی از اینارو من ندارم؟ ؛بعد راننده ماشیه وایمیسه که دبیر ما رو سوار کنه ؛تا در و باز میکنه میبینه ماشینش برا کسایی طراحی شده که پا ندارند ؛اونوقت میگفت خیلی شرمنده شدم از خواستم.
    ویژگی ادماست ؛بعضی وقتا یادمون میره چه چیزایی داریم که شاید بقیه حسرت فقط 10 درصدشو دارند.فقط منفیای خودمون و مثبتای دیگرانو میبینیم. من کارنامم خیلی سیاهه تو این زمینه.
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  2. 7 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    fariba s (یکشنبه 20 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 19 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 19 مهر 93), رزا (شنبه 19 مهر 93)

  3. #1052
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    محمد رضا در حال تغییر وجهه اجتماعی از بد به خوب بهش نمیاد

    ولی اورین برای شروع خوب بود.

    من کارنامم خیلی سیاهه.
    بله متاسفانه همینطوره که میگین کارنامه تون سیاه پرکلاغیه حتما به فکر چاره باشید .کمکی ازم برمیاد ؟ تعارف نکنیدا!

    دوستان رمانی داشتم میخوندم گفتم یه قسمت از دیالوگ از شخصیت متوهمش براتون بذارم:

    میخواستم برم ولی دلم سوخت و احساس مسئولیت کردم! دیدم داره دعوا میشه برگشتم وایسم بالا سر تاپیک بالاخره یه مدیریت مردونه ی مقتدر لازمه!!
    البته باید بگم با توجه به جدی شدن تاپیک در دو صفحه ی قبلی:
    طبق ماده ی فلان تبصره ی بیسار الحاقیه ی بهمان سال نمیدونم چند شوای عالی همدردی ،همینک بنده اعلام میدارم که کلیه ی شکست ها و پیروزی های گذشته در این تاپیک از فروردین 92 تا کنون رسما و قانونا کأن لم یکن اعلام شده و از درجه ی اعتبار ساقط میگردند!
    تا فردا صبح حکومت نظامی اعلام میکنم!
    البته به جنبه های مثبتشم نگاه کنید!،این که اعتماد به نفس بعضیا داشت زیادتر میشد و این برای جامعه ی بشری خطرناکه! (چه حس بدی دارین الان، درک میکنم !! تجربشو دارم!)
    خب اینم ازاین...!
    برگرفته از داستان تخیلی " دلفین ها نون بربری را با ساندیس نمیخورند"
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : شنبه 19 مهر 93 در ساعت 23:23

  4. 5 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 19 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 19 مهر 93)

  5. #1053
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط abi.bikaran نمایش پست ها
    اخی! دختر بیخیال بیا جامون با هم عوض کنیم من عاشق سرما هستم وبه شدت بد گرما

    ولی خدا بد زده پس کلم دقیقا من رو انداخته توی گرمای 50درجه
    فکر کن من الان زیر کولر هستم بعد پیش تو داره بارون میاد منم دارم حسرت تورو میخورم خوشبحالتون
    الان گفتیم حسرت داشته های دیگران و نخورین، بده، ممکنه اونا داشته های شما نداشته باشن !!!! باز تو حسرت منو میخوری.
    دوست داشتی جای من بودی!
    اگه بدونی مسیر دانشگاه تا خونه و چطوری اومدم فقط بخاطریکه قرصم همرام نبود، حتی یه صحنه حس کردم اجلم اومده دیگه نمیرسم.

    بعدشم من عاشق بارون و برفم، اوهوکی عمرا جامو باهات عوض کن
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  6. 3 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 19 مهر 93)

  7. #1054
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    اگه بدونی مسیر دانشگاه تا خونه و چطوری اومدم فقط بخاطریکه قرصم همرام نبود، حتی یه صحنه حس کردم اجلم اومده دیگه نمیرسم.
    عزززیزم دختر بیخیالم بیا بغلم چرا اینطوری شدی اخه قربونت برم !

    مگه نمیدونی دل من بی طاقته که اینا رو میگی ؟اشکمم که اماده ریختنه


    ولی من همیشه یاد این جمله ام" ما انسان را در رنج افریدیم" پس غصه نخورین.
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  8. 4 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 19 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 19 مهر 93)

  9. #1055
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    عزززیزم دختر بیخیالم بیا بغلم چرا اینطوری شدی اخه قربونت برم !

    مگه نمیدونی دل من بی طاقته که اینا رو میگی ؟اشکمم که اماده ریختنه


    ولی من همیشه یاد این جمله ام" ما انسان را در رنج افریدیم" پس غصه نخورین.
    نه بابا! زیادناراحت نشین:))

    من الان بهترم، تقصیر خودم بود،اون موقعی تازه از دانشگاه اومده بودم، تا اومدم قرصمو خوردم،خب طول میکشید تا اثر کنه!

    ولی ببخشید دیگه نمیگم، اینو گفتم به آبی بیکران عزیز، که حسرت نخوره، همچین خوش هم نمیگذره:)
    کلا همیشه عادت داریم قدر داشته های خودمونو ندونیم و حسرت داشته های دیگرانو بخوریم، غافل از اینکه خیلیا هستن در حال حسرت خوردن داشته های ما هستن.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  10. 4 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 19 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 20 مهر 93)

  11. #1056
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    من الان بهترم، تقصیر خودم بود،اون موقعی تازه از دانشگاه اومده بودم، تا اومدم قرصمو خوردم،خب طول میکشید تا اثر کنه!
    خب اینجور وقتا خودتونو به یه داروخونه برسونید و دارو رو بخرید . بهتره که. یا میتونید به تعداد دو وعده رو همیشه تویه جیب یا کیفتون بذارید(نه برای مصرف اون وعده که بیرونید ؛فقط برای مواقعی که فراموش کردین) و به صورت هفتگی عوضشون کنید که فاسد نشن.


    ضمنا،اینم سند رسمیش!،مهر مدیر همدردیم دقت کنید:
    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیر همدردی


    اداره ی جعل اسناد و املاک کشور
    کمیسیون نظارت بر کل کل
    طبق ماده ی فلان تبصره ی بیسار الحاقیه ی بهمان سال نمیدونم چند شوای عالی همدردی ،همینک بنده اعلام میدارم که کلیه ی شکست ها و پیروزی های گذشته در این تاپیک از فروردین 92 تا کنون رسما و قانونا کأن لم یکن اعلام شده و از درجه ی اعتبار ساقط میگردند.
    این مصوبه از زمان ابلاغ لازم الإجرا و کوچکترین تعدی با آن و همچنین تمسخر ابلاغ کننده ی آن مجازات مرگ به همراه خواهد داشت.
    مدیر همدردی
    امیدوارم با دیدن این سند انکارناپذیر کارتون به آی سی یو بکشه !؛الان همه چی به ضرر شماست !


    بدون شرح :
    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها
    اینو نوشتین یاد این افتادم:
    یه دبیر ادبیات داشتم سال سوم دبیرستان ،شخصیتشم یه جورایی عرفانی بود ،تو پرانتز بگم بعضی وقتا فرشته اردیبهشت مثه اون میشه؛

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    محمد رضا در حال تغییر وجهه اجتماعی از بد به خوب بهش نمیاد

    ولی اورین برای شروع خوب بود.



    بله متاسفانه همینطوره که میگین کارنامه تون سیاه پرکلاغیه حتما به فکر چاره باشید .کمکی ازم برمیاد ؟ تعارف نکنیدا!

    دوستان رمانی داشتم میخوندم گفتم یه قسمت از دیالوگ از شخصیت متوهمش براتون بذارم:



    برگرفته از داستان تخیلی " دلفین ها نون بربری را با ساندیس نمیخورند"
    الان کاربر مهمان از این دو تا پست چه برداشتی میتونه بکنه !!؟ یکم آبروداری کنید خب !!!!!! حالا من یه تشخیص اشتباه دادم شما باید سریع دقیقا زیر همون پست خودتونو معرفی کنین!!!!!!!!!!
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : یکشنبه 20 مهر 93 در ساعت 00:13

  12. 4 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 20 مهر 93), دختر بیخیال (یکشنبه 20 مهر 93)

  13. #1057
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    شوخی شوخی با رییس هم بازی؟نکنید،بازی بازی بن می شیدا.

    نقل قول دوم از پست بالا.

    نوشته اصلی توسط مدیر همدردی


    اداره ی جعل اسناد و املاک کشور
    کمیسیون نظارت بر کل کل
    طبق ماده ی فلان تبصره ی ...


  14. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 20 مهر 93), دختر بیخیال (یکشنبه 20 مهر 93)

  15. #1058
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    فرشته جان مگه ما نیستیم...شوهرداریم وهمش میایم همدردی!!خب وقتایی که تنهاهستیم میایم...باموبایل هم بهتره راحتترهیستوری حذف
    میشه!!نگران نباش...حالابه سلامتی کی ماشیرینی میخوریم!؟؟باباخسته شدیم دیگه!!زودباشیدبریدخونه بخت دیگه!!اگه شما بچه های پدرشوهرم بودین فک کنم الان بچه هاتون میومدن همدردی!!!آخه ایشون علاقه زیادی دارن بچه هاشون روتوی سن پایین بفرستن سرخونه وزندگیشون!!

    راستی دختربی خیال عزیزپروفایلم هم صورتی کردم بروحالشوببر

    - - - Updated - - -

    راستی آقای ام رضا مثه اینکه دوباره احتیاج دارید متنبه بشید!!نه؟؟ببین خودتون میخواین!!من اون پستی روکه جعلی بودگزارش دادم به مدیر وهمچنین بچه های بالا!!!ایشالا همین روزهاست که بیان درخونه بندازنتون توی گونی!!!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  16. 7 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 20 مهر 93), m.reza91 (یکشنبه 20 مهر 93), maedeh120 (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 20 مهر 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 20 مهر 93), دختر بیخیال (یکشنبه 20 مهر 93)

  17. #1059
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بر گلپسرای تالار همدردی
    لطفا خانوما خودشونو قاطی نکنن

    از همینجا اعلام ورشکستگی میکنم بنده کلا آس و پاس هستم پس لطفا پیغام و پسغام ندید عیدی بده
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  18. 4 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    mobin31080 (یکشنبه 20 مهر 93), paiize (دوشنبه 21 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 20 مهر 93)

  19. #1060
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    خاله قزی اذیتم نکن گناه دارما
    خوب اون لینک تاپیک بهار به درد هر کی اعصابش خورده می خوره دیگه :)
    باشه دقت می کنم از این به بعد می گم برو رو صفحه ام پیام بازدید کننده ها هر چی می خوای بردار بخون

    راستی در مورد اون قضیه زن و مرد درون. ناقص نوشته بودم
    به نظرم تا جایی که خوندم خوب نیست اصلا که ادم خیلی خیلی زن درونش یا مرد درونش قوی باشه. مثلا میشه مریلین مونرو که همش مردایی سمتش می رفتن که انیمای کمی داشتن زن درونشون کمرنگ بود. طفلی یه عمر هم ازار دید. اخرش هم به جایگاهی که لیاقتش بود و عاشقش بود نرسید اما خوب ماندگار شد. شخصیت خیلی دوست داشتنی ای هم داشته.
    مردی هم که زن درونش خیلی کمرنگ باشه فکر می کنم نمی تونه مهربون باشه. نمی تونه عاطفی باشه و نمی تونه درک کنه. واسه همینم خوبی هم خودت هم خانمت. یه وقت بد تعبیر نکنی اون پست منو تو اون تاپیک و یه وقت ناراحتت نکرده باشم
    ممنون

  20. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 20 مهر 93), m.reza91 (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 20 مهر 93)


 
صفحه 106 از 125 نخستنخست ... 65666768696979899100101102103104105106107108109110111112113114115116 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.