سلام
خوشحالم که سطح علمی تالار بالاست حتی مراجعین بخاطر همین از شما دوستان کمک میخوام تا یه بار دیگه راهنماییم کنید
خب منو و مشکلی که باهاش درگیرمو می شناسید و میدونید کوتاه باز میگم
همسرم ترکم کرده هیچ دعوایی نشده هیچ مشاجره ایی نبوده مهرشو گذاشته اجرا تا امروز دادگاهو به تاخیر انداختم مهرشو بهمن ماه گذاشته اجرا و تمام در ها رو روم بست منم تمکینو اواخر اسفند دادم
آخرین بار با همسایه و فامیلم رفتم دنبالش شب نیمه شعبان جوابش این بود
از ترس مهریه اومدی دنبالم (گفتم بهت میدم پرونده مهرتو پس نگیر هر جور قاضی گفت من مطیع دادگاهم رو چشم حقته از 400 تا 100 گذاشته اجرا )
گفتم چرا می خوایی ازمن طلاق بگیری موضوع بچه ست ناراحتی از منو خانوادمو تا زمان عروسی کشید وسط
آخرین حرفش این بود من ازت طلاق نمیخوام میخوام اسمت تو شناسنامه ام باشه تا نگی کسی زیر پام نشسته مهرمو میخوام برو زن بگیر و بعد بی احترامی...........این حرفو مادرش به پدرم همون اول گفته بود میگه برا توافق به فامیلم زنگ نزن توافق در کار نیست
تا امروز طرفش نرفتم ولش کردم دادگاه تمکین نمیاد برا توضیح .چون تمام در ها رو بسته
حلا تصمیم دارم مثل قدیما از طریق پست براش نامه ای ارسال کنم به این شکل
یک جعبه با دسته گلی کاملا شبیه دسته گل عروسیمون (رز هلندی صورتی گرد حدود بیست عدد )
حاوی دو نامه مجزا اولی مضمونی از برگشت به زندگی با کمک مشاوره ودومی خداحافظی
در هر دو برای اعتمادش مهرشو خواهم داد در اولی اگه صاحب فرزند نشیم تعهد خواهم داد که نخوام
دوستان کمکم کنید آیا همچین تعهدی بدم یا کلا رهاش کنم برم پی زندگیم و از اول شروع کنم
از محتواش برام بگید
بدرود








علاقه مندی ها (Bookmarks)