به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array

    Lightning نامه ای به همسرم (کمک کنید چی بنویستم )

    سلام
    خوشحالم که سطح علمی تالار بالاست حتی مراجعین بخاطر همین از شما دوستان کمک میخوام تا یه بار دیگه راهنماییم کنید
    خب منو و مشکلی که باهاش درگیرمو می شناسید و میدونید کوتاه باز میگم
    همسرم ترکم کرده هیچ دعوایی نشده هیچ مشاجره ایی نبوده مهرشو گذاشته اجرا تا امروز دادگاهو به تاخیر انداختم مهرشو بهمن ماه گذاشته اجرا و تمام در ها رو روم بست منم تمکینو اواخر اسفند دادم
    آخرین بار با همسایه و فامیلم رفتم دنبالش شب نیمه شعبان جوابش این بود
    از ترس مهریه اومدی دنبالم (گفتم بهت میدم پرونده مهرتو پس نگیر هر جور قاضی گفت من مطیع دادگاهم رو چشم حقته از 400 تا 100 گذاشته اجرا )
    گفتم چرا می خوایی ازمن طلاق بگیری موضوع بچه ست ناراحتی از منو خانوادمو تا زمان عروسی کشید وسط
    آخرین حرفش این بود من ازت طلاق نمیخوام میخوام اسمت تو شناسنامه ام باشه تا نگی کسی زیر پام نشسته مهرمو میخوام برو زن بگیر و بعد بی احترامی...........این حرفو مادرش به پدرم همون اول گفته بود میگه برا توافق به فامیلم زنگ نزن توافق در کار نیست

    تا امروز طرفش نرفتم ولش کردم دادگاه تمکین نمیاد برا توضیح .چون تمام در ها رو بسته
    حلا تصمیم دارم مثل قدیما از طریق پست براش نامه ای ارسال کنم به این شکل
    یک جعبه با دسته گلی کاملا شبیه دسته گل عروسیمون (رز هلندی صورتی گرد حدود بیست عدد )
    حاوی دو نامه مجزا اولی مضمونی از برگشت به زندگی با کمک مشاوره ودومی خداحافظی
    در هر دو برای اعتمادش مهرشو خواهم داد در اولی اگه صاحب فرزند نشیم تعهد خواهم داد که نخوام

    دوستان کمکم کنید آیا همچین تعهدی بدم یا کلا رهاش کنم برم پی زندگیم و از اول شروع کنم
    از محتواش برام بگید
    بدرود
    ویرایش توسط parsa1400 : جمعه 06 تیر 93 در ساعت 19:04

  2. 3 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    meinoush (شنبه 07 تیر 93), rayehe (چهارشنبه 23 مهر 93), نیکا 55 (جمعه 09 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.