به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 99

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 00 [ 08:55]
    تاریخ عضویت
    1392-5-14
    نوشته ها
    202
    امتیاز
    10,223
    سطح
    67
    Points: 10,223, Level: 67
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 227
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 260 در 112 پست

    Rep Power
    36
    Array

    پس از گذشت یکسال هنوزم روابط سردی با همسرم دارم. آیا با تغییر من اونم تغییر خواهد کرد؟

    سلام دوستان
    یه مختصری از مشکلاتم رو اینجا عنوان می کنم.
    من 28 و همسرم 34 سالشه. شوهرم دانشجوی ارشد و کارمند و من لیسانسه و خانه دار هستم. یه دختر 15 ماهه هم داریم. حدود 4 سال میشه ازدواج کردیم. لینک تاپیک های قبلیم هست ولی بطور مختصر مشکلاتم اینه که:
    پارسال عید بود که همسرم مدام خودارضایی داشت و از اونجا متوجه شدم که همجنسبازی داشته و حتی زنا هم داشته درصورتی که من باردار بودم و مدام منو تنها میذاشته. به کمک دوستان و مشاوران تالار تونستم تا حدودی احساساتم رو کنترل کنم و از بار غمم کم کنم. روابط سردی با همسرم دارم و حدود یکسالی میشه که رابطه فیزیکی و زناشویی نداشتیم. بطور کاملتر م یتونید توی تایک های قبلی دنبال کنین.
    http://www.hamdardi.net/thread-29595.html
    http://www.hamdardi.net/thread-30031.html
    http://www.hamdardi.net/thread-31529.html
    فرشته مهربان گفته بودن اول باید روی خودم کار کنم تا بتونم به زندگیم ادامه بدم. نمیدونم میتونم یا نه! من اگر تغییر هم بکنم ذهن همسرم همونه. خوب باشم یا بد همونه.
    چند وقت پیش که رفته بودم سفر زیارتی با داد و بیداد بهم میگه نتونستم باهات زندگی کنم. روانیم کردی. نه راه پس دارم و نه راه پیش. نمیدونم چیکار کنم برات!!!
    همه اینها درحالیه که حتی اجازه نمیده دستش رو هم بگیرم، نزدیکم نمیشه.
    خسته شدم از اینهمه بی مهری. خودم هم یگه سرد شدم .
    به فرشته قول داده بودم که دیگه ناله نکنم و روی خودم تمرکز کنم ولی سخته برام خیلی سخته.
    نقاط ضعف خودم اینهاست (از نظر خودم):
    - اعتماد بنفس ندارم خصوصا در برابر شوهرم
    - از شوهرم می ترسم.
    - نمیتونم باهاش صمیمی بشم. سخت میتونم کلمه ها رو کنار هم بذارم یا داستان براش تعریف کنم که ناراحت نشه.
    - کمی تنبلی دارم.
    - پرخاشگر شدم.
    -منفعلم.
    - بعضی وقتا مغرورم
    - جرات نه گفتن به هیچ کس رو ندارم.
    - دلم واسه همه میسوزه، زودباورم.
    - زودرنجم.
    دیگه یادم نمیاد. ولی توی خودم توانایی تغییر هیچکدوم رو نمی بینم. همش زندگیم شده حسرت. غصه، گریه های قایمکی

  2. کاربر روبرو از پست مفید دلسا تشکرکرده است .

    negaran (شنبه 06 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از فردی که برای ازدواج در ارتباطیم دوروزه بيخبرم و دلواپس چه باید بکنم ؟
    توسط Goldennight در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 فروردین 94, 01:08
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 اردیبهشت 93, 09:49
  3. تغییر نظر خواستگاران پس از اطلاع از مشکلم
    توسط saba24 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: شنبه 20 اسفند 90, 18:10
  4. آیا تنها راه نجات زندگی ام تغییر خودم است؟ این تغییر یعنی چی؟
    توسط خاموش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 فروردین 90, 12:55
  5. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.