زیاد پیش مییاد که ببینیم و بشنویم که نه گفتن رو تمرین کن و یاد بگیر.
اما همون قدر که نه گفتن اهمیت داره ، "نه شنیدن" هم مهمه .
توانایی نه گفتن و نه شنیدن، یک مهارت است.ما بایستی بتونیم که نیازهامون رو ابراز کنیم و در عین حال به طرف مقابل حق بدیم که بگه آره یا نه و اگر نه گفت، این فاجعه نیست.
بهترِ توانایی پذیرش نه شنیدن رو تمرین کنیم. ما باید نیازها، خواسته ها، اولویتها و حد و مرزهامونو بشناسیم و هم خودمون رو نظر بگیریم و هم دیگران رو و بتونیم تعادل رو برقرار کنیم.
منبع :
ایتا تالار همدردی







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)