چهارشنبه 17 فروردین 90, 13:44
ببین دوست من یه جمله کلیدی هس که اگه همه مراحل زندگیمون تو ذهنمون باشه زندگیمون حله و اونم اینه که "من تودنیا تکم و همینم"
حالا شما که دوران کودکیتونو مدام در ذهنتون بررسی میکنید منشاش چیه اینه که...
چهارشنبه 17 فروردین 90, 08:24
مررسیییییییی دوست من
ولی در پست قبلی هیچ کس روش جدا شدن به من یاد نداد
همه گفتن باید جدا بشی
من خودمم میدونستم باید تموم کنم اما دنبال یه راه خوب وکم درد تر میگشتم
سه شنبه 16 فروردین 90, 13:46
سلام امیدوارم مشکلتون زودتر حل بشه
مسیله سختیه
ریشه این چیزا شهوت تنها نیس دیدن فیلمها وعکسا و خوندن داستانهاس که باعث رویا پردازی برادرتون و فوق العاده نمودن رابطه جنسی کرده رابطه ای که به هیچ وجه...
سه شنبه 16 فروردین 90, 13:31
سلام دوست عزیز
به نظر من جواب شما در کتاب "تفکر زاید" و "رابطه" نوشته مصفا هست.
فقط در کل یه جمله میگم اینجور حسا از مقایسه سرچشمه میگیره
سه شنبه 16 فروردین 90, 13:15
خواهر عزیزم اینطوری نگو اون حق داره
جوونه هزارتا آرزوداره
مقصر منم
آروم آروم عادت میکنم
خدارو شکر که خدا به ما نعمت فراموشی داده
با حرفای شما دوستای عزیز بالاخره باهاش کنار...
دوشنبه 15 فروردین 90, 08:59
میدونی مشکل اصلی کجاست
توی روابط واقعی آدمایرادات طرفم میبینه
اما تو اینجورروابط مجازی آدم فک میکنه طرفش یه آدم بدون نقصه
من تا حالا با دختری برخورد نکردم که حدافل یکاری روکه من ازش بدم میادو...
یکشنبه 14 فروردین 90, 12:52
نه خیالتون از بازگشت که راحت باشه
دیگه نمیخام دیروز روتجربه کنم
من الان عذاب وجدان دارم که اون درسشو نتونه بخونه یا مشروط بشه
خدا کنه نشه
کاش دیروز نگفته بودم
کاش تابستون میگفتم
اما خودش گفت...
یکشنبه 14 فروردین 90, 11:29
از اینکه بهم جواب میدین ممنونم الان واقعا به کسی نیاز دارم که باهاش حرف بزنمو خودمو خالی کنم
کاش بقیه هم مثل شما یه چیزی میگفتن
این مال کساییه که سالمن نه من
یکشنبه 14 فروردین 90, 10:27
مطمین باش بجه که بیاد محبت مادریت لذت نگهداریشو بهت میده که افسوس بخوری کاش زودتر اینکارو کرده بودی
البته این معمولشه
حالا شمارو دقیق نمیدونم
یکشنبه 14 فروردین 90, 10:11
دوست عزیزم
این که میگفت من بدون تومیمیرم حاضر نشد حداقل بخودش اجازه فک کردن به ازدواجو بده
میگفت خیلی میخامت بعدش میگفت به ازدواج باتواصلافکر نمیکنم؟؟؟!!!؟؟؟!؟؟؟!!!؟!؟؟؟!
احساسات من آخرش منواز بین...
یکشنبه 14 فروردین 90, 08:12
وضعیتمو در تاپیک:
با دوستی بدون ازدواج چکار کنم؟
توضیح دادم
دبروز روز 13 فروردین از هم جدا شدیم
خیلی با خودم فکر کردم وفهمبدم که ضرر اصلبوتو ابن رابطه شاید اون بکنه
قبل عید ی روز حرف دلشو...
پنجشنبه 12 اسفند 89, 09:50
دوستان درست میگن ما مردا گاهی دوس داریم تنهای تنها باشیم و این اصلا به این معنی نیس که شمارو دوس نداریم فقط میخایم تنها باشو فکر کنیم.تو اون زمان خیلی اذیتش نکنین
بهش محبت بکنین و بهش بگین من دوس...
چهارشنبه 11 اسفند 89, 11:57
دوست عزیز من تجربه خودم رو میگم اینکه از دیگران دلیل رفتارشون رو بپرسین اصلا اشکالی نداره ولی قبل اون به همه خوشبین باشیدچون به قول آقاجون خدا بیامرزم حرف باد هواس همه میزنن پس بهتره خیلیاشو جدی...
سه شنبه 10 اسفند 89, 17:43
دوست خوبم امروز 4 ساعت با هم حرف زدیم و عذاب کشیدیم بهش گفتم بیا جدا بشیم و اون گفت من باهات میمونم تا عمل کنی
گفتم من شاید نتونم عمل کنم و شاید تا آخر عمرم همینی باشم که الانم شایدم بدتر
خدا...
دوشنبه 09 اسفند 89, 14:45
دوست عزیزم برای اهدا عضو میتونید به سایت ehda.ir مراجعه کنید اونجا همه چیو نوشته.
من خودمم اگه خدا قبول کنه عضو شدم.
خدا نکنه که شما بمیرید انشاالله حالا حالا زنده ایدو زندگی میکنید.
مرسی از...
دوشنبه 09 اسفند 89, 12:25
دوست عزیزم حرفاتون بسیار درست و تاثیر گذاره
پس بذار از خودم بیشتر بگم
من زمانی انرژی فوق العاده ای برای ادامه زندگی داشتم 14 سال تحصیلم هیچ کس نمیدونست من مشکل دارم گاهی مسخره میشدم که نمیتونستم...
دوشنبه 09 اسفند 89, 10:04
دوست خوبم 4 سال پیش ی روش جدیدی از آلمان امده بود که قرار شد منم از همون روش استفاده کنم و سوراخ قلبمو ببندم من همه مراحل آزمایشاتو رفتم
روز آنژیو خودم با تاکسی رفتم (از 16 سالگیم تنها میرفتم پیش...
دوشنبه 09 اسفند 89, 09:02
سلام دوست عزیز
روانشناس گفت
امیدوار باش پسرم
کارایی که دوس داریو انجام بده
سعی کن تو جمع باشی
تا اونجایی که بهت فشار نمیاد از خونه برو بیرون
ببین دوست من چیزایی که اغلب این روانشناسا میگن...
یکشنبه 08 اسفند 89, 16:22
از لحاظ سن که مسیله ای نیس من دو تا خونوادرو میشناسم که عاشقانه زندگی میکنن همسنم هستن
این دلیل محکمی نیس
یکشنبه 08 اسفند 89, 16:20
سلام مادر عزیز
به نظر من نباید این سنگو بندازین وسط
اگه دخترتون برای زندگی و مسیولیت آمادگی داره معطلش نکنین.
برادر من به پای برادر بزرگم نشست 6 سال و آخرشم برادر بزرگتر هنوز ازدواج نکرده.
و فقط...
یکشنبه 08 اسفند 89, 14:31
دکترم گفت میتونی ازدواج کنی
اما من اکسیزن استفاده میکنم از ته دلم میگم نمیخام سر بار و مایه بد بختیه کسی باشم.
امروز باز بهش گفتم میگه تا زمانی که عملت تموم نشده باهاتم چه بخای چه نخای
حالا تا اون...