با سلام و تشکر از شما که این همه وقت گذاشتید برام .
خیلی از مطالبی که گذاشتید انگار واقعا وصف حال من بود. انگار که ینفر از زبون من اون حرفها رو نوشته (مخصوصا اون پست های مربوط به کمالگرایی)
خیلی برام جالب بود ..... اینکه ریشه ی این مشکل منو کمالگرایی دونستید و از روی نوشتار
راستش الان هم خودمو موظف میدونم که همه ی این مطالب و کتاب رو مطالعه کنم. واسه همین میترسم یه حرف دیگه بزنم شما یه مطلب دیگه عنوان کنید منم که کمالگراااا(انشاالله که درستش میکنم)
باز هم ممنون از دلسوزیتون








(انشاالله که درستش میکنم)

علاقه مندی ها (Bookmarks)