به نظر من راه حل شما آشنایی با یه معرف هست که از طرفی قابل اعتماد باشه و از طرفی خودتون بهش بگید که با مادرتون تماس بگیره و اجازه بگیره که اگر کسی رو میشناسه معرفی کنه و اینطوری هم خانوادتون احساس کوچیکی نکردن وهم اینکه خواستگارهاتون بیشتر میشه. خود من به عنوان یه پسر چونکه قصد ازدواج فامیلی ندارم به یکی از این افراد که خیلی هم محترم هستند گفتم تا حالا شاید 50 نفر بیشتر بهم معرفی کردند. حتی گاهی چند نفر از یه فامیل که متاسفانه هنوز قسمت نشده. از طرفی هم توی مجالس مذهبی بیشتر شرکت کنید تو این مجالس سر خانمها درد میکنه برای دختر شوهر دادن و پسر زن دادن . و یا اگه مادر پدرتون بازنشسته یا شاغل در سازمانی هستند در کانونهای اینجور جاها معرفیتون کنند . یا اگه با همکارای پدر و مادرتون درارتباط هستید بهشون غیر مستقیم بگید. معمولا دوستان خانوادگی دلسوز تر هستند تا فامیل.
یه نکته دیگه هم اینکه برادرانه بهتون میگم معیارهاتون را بازبینی کنید و زیاد با خواستگارهای دیگران مقایسه نکنید . خوشبخت شید انشاالله








علاقه مندی ها (Bookmarks)