دوستان بخشید اگر تند حرف زدم ولی اینکه دوستان میان و از سن میگن و میگن باید فراموشش کنی ازارم میده واقعا...من خیلی هارو میشناسم که 40 سالگی 30 سالگی ازدواج کردن ولی بازم موفق نشدن...من کسانی که به خواستگاری اومدن و رد کردم و تنها دلیلم نداشتن علاقه بود وگرنه تمام خواستگارهام از همه نظر عالی بودن و میتونستن خوشبختم کنن ولی من برام علاقه خیلی مهمه... دوستان من که نمیخوام دوستی بکنم و برای ازدواج به هرحال همیشه یه اشنایی لازمه...من ایشون و دوست دارم و میخوام باهاشون اگر بشه ازدواج کنم اصلا کی از دوستی حرف زد؟بعد هم یعنی باید به خاطر جامعه به عشقت نرسی؟ازدواج هایی که امروزه اتفاق میافته و طبق آداب و رسوم پیش میره خیلی موفق هستن؟بیشترشون به طلاق ختم میشه!ولی اگر با عشقت ازدواج کنی حتی اگر جداهم بشید لااقل خیالتون راحته که اون مدت با کسی بودید که واقعا دوسش داشتید...دوستان من نمیخوام وارد یه رابطه ی دوستی و غیر شرعی بشم من فقط عاشق شدم و از شما راهنمایی خواستم که چه طوری نظرش و جلب کنم و بهش عشقم و نشون بدم...دوستان من به خاطر این هی تکرار کردم که من بزرگ تر از سنم هستم چون همیشه مردم ما درگیر سن و این جور چیز ها هستن با اینکه توی اشنایان نزدیک من یه آقای 25 ساله با یک خانوم 50 ساله که دختر هم داشت ازدواج کرد و الان 10 ساله که دارن عاشقانه زندگی میکنن و مشکلی هم ندارند و باید بگم که اقا پسر از خانوم هم پولدار تر بود و به خاطر پولشون باهم ازدواج نکردن...پس لطفا راهنماییم کنید و اینقدر سنم و برای جدایی از عشقم بهونه نکنید!بازم ببخشید اگر تند حرف زدم...باید بگم که من با این اقا رابطه ی خانوادگی ندارم و غریبه هستیم...ایشون برای من از خانوادشون حرف میزنن و حتی در سومین ملاقات من با مادرشون آشنا شدم و فهمیدم که ایشون منو میشناسه و این اقا از من و مادرم تو خونه زیاد حرف زده!ولی نمیدونم چرا هیچی نمیگه و از یک طرف هم واقعا رفتارهایی و از خودش نشون میده که انگار اون هم به من بی میل نیست!خواهشاً باز نگید که فراموشش کن اگر بدونم دوستم نداره چشم!تمام سعیم و میکنم که فراموشش کنم و به زندگیم ادامه میدم ولی الان که از حسش خبردار نیستم نمیتونم اینقدر ساده بیخیال بشم!دوستان توروخدا راهنماییم کنید و بگید چه طور باید بهش علاقم و نشون بدم....دوستان راستی این اقا شغل داره و داره فوق لیسانس میگیره و سربازی هم رفته و ماشین هم داره....خانواده ی خوبی هم داره...اینم اطلاعات از ایشون♥








علاقه مندی ها (Bookmarks)