عضویت در تالار چه سود یا ضرری برای شما داشته ؟
سلام دوستان
من از روز اولی که عضو تالار همدردی شدم ، تا حالا یه تغییراتی کردم .از جمله اینکه فکر می کنم اعتماد به نفسم بیشتر شده ، با دید باز تری به مسائل نگاه می کنم ، الان دیگه هر جا می رم و هر کاری می کنم دنبال سوژه های خوب برای تالار هستم و مطالعاتم بیشتر شده ، با انواع مشکلاتی که نداشتم ولی دیگران دارن آشنا شدم و ...
راستش من از جلسات مباحثه و تبادل نظری که جنس متفاوت خودم هم توش باشه خیلی خوشم میاد برای اینکه همیشه دوست داشتم ببینم نظر آقایون در مورد تفکرات و رفتار و نظرات و ..من چیه ؟
اما هیچوقت در چنین جلسه ای حاظر نشدم. به خا طر اینکه اصولا " با تجمع دختر و پسر(حضورا") در جایی حتی اگه در مورد مسئله مهمی بحث کنن مخالفم و خوشم نمیاد و به خاطر مسائلی که در پی داره و ...
اما توی تالار تونستم تو این جلسه باشم و تا حدی با آقایون و نظراتشون هم آشنا بشم.و از این بابت از آقای مدیر خیلی سپاسگزارم.
اما فکر می کنم زیادی به تالار وابسته شدم و این نگرانم کرده که اگه زمانی نتونم بیام تو تالار چیکار باید بکنم؟؟؟
مثل این تعطیلات آخر سال و نوروز .
چون تا آخر تعطیلات به کامپیوتر واینترنت دسترسی ندارم و از این بابت خیلی ناراحتم چون واقعا" دلم برای دوستان تنگ میشه و مطالبی که برای تاپیک هام به زحمت آماده کردم ،میمونه برای بعد از تعطیلات.
امیدوارم همتون سال نو رو به خوبی و خوشی آغاز کنین و بهتون خیلی خیلی خوش بگذره. سالی سرشار از معنویت و سلامتی و سربلندی براتون آرزو می کنم .
بیاین سال تحویل برای همدیگه دعا کنیم .از خدا بخوایم امسال سال ظهور آقا مون حضرت مهدی (عج) باشه و ازش بخوایم که روز به روز به ایمان و عفت و عزت و آبروی خودمون و ملت عزیزمون اضافه کنه .
امیدوارم بتونم باز هم در خدمت دوستان باشم.ان شاء الله
التماس دعا ، یا علی
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
علاقه مندی ها (Bookmarks)