به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 آذر 90 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    1,274
    امتیاز
    12,573
    سطح
    73
    Points: 12,573, Level: 73
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 277
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,481

    تشکرشده 3,465 در 1,036 پست

    Rep Power
    146
    Array

    عضویت در تالار چه سود یا ضرری برای شما داشته ؟

    سلام دوستان

    من از روز اولی که عضو تالار همدردی شدم ، تا حالا یه تغییراتی کردم .از جمله اینکه فکر می کنم اعتماد به نفسم بیشتر شده ، با دید باز تری به مسائل نگاه می کنم ، الان دیگه هر جا می رم و هر کاری می کنم دنبال سوژه های خوب برای تالار هستم و مطالعاتم بیشتر شده ، با انواع مشکلاتی که نداشتم ولی دیگران دارن آشنا شدم و ...
    راستش من از جلسات مباحثه و تبادل نظری که جنس متفاوت خودم هم توش باشه خیلی خوشم میاد برای اینکه همیشه دوست داشتم ببینم نظر آقایون در مورد تفکرات و رفتار و نظرات و ..من چیه ؟

    اما هیچوقت در چنین جلسه ای حاظر نشدم. به خا طر اینکه اصولا " با تجمع دختر و پسر(حضورا") در جایی حتی اگه در مورد مسئله مهمی بحث کنن مخالفم و خوشم نمیاد و به خاطر مسائلی که در پی داره و ...
    اما توی تالار تونستم تو این جلسه باشم و تا حدی با آقایون و نظراتشون هم آشنا بشم.و از این بابت از آقای مدیر خیلی سپاسگزارم.

    اما فکر می کنم زیادی به تالار وابسته شدم و این نگرانم کرده که اگه زمانی نتونم بیام تو تالار چیکار باید بکنم؟؟؟
    مثل این تعطیلات آخر سال و نوروز .
    چون تا آخر تعطیلات به کامپیوتر واینترنت دسترسی ندارم و از این بابت خیلی ناراحتم چون واقعا" دلم برای دوستان تنگ میشه و مطالبی که برای تاپیک هام به زحمت آماده کردم ،میمونه برای بعد از تعطیلات.

    امیدوارم همتون سال نو رو به خوبی و خوشی آغاز کنین و بهتون خیلی خیلی خوش بگذره. سالی سرشار از معنویت و سلامتی و سربلندی براتون آرزو می کنم .

    بیاین سال تحویل برای همدیگه دعا کنیم .از خدا بخوایم امسال سال ظهور آقا مون حضرت مهدی (عج) باشه و ازش بخوایم که روز به روز به ایمان و عفت و عزت و آبروی خودمون و ملت عزیزمون اضافه کنه .

    امیدوارم بتونم باز هم در خدمت دوستان باشم.ان شاء الله

    التماس دعا ، یا علی
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

  2. 6 کاربر از پست مفید m.mouod تشکرکرده اند .

    m.mouod (یکشنبه 07 خرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مهارت ارتباطی خود را چگونه تقویت کنم؟!
    توسط tanin-91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 مرداد 93, 02:17
  2. باشگاه عاشقهای رشد یافته(عضویت رایگان )
    توسط omed در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 خرداد 92, 09:18
  3. مشکل در حساب کاربری(حق عضویت)
    توسط محمدابراهیمی در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 فروردین 89, 14:38
  4. ورزش و تقویت حافظه
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 فروردین 88, 00:14
  5. کنکور و تقویت اراده
    توسط hassan_ur2 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 آذر 87, 12:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.