سلام
نمیدونم اینجا جای مطرح کردن این موضوع هست یا نه
ولی چاره ای ندارم دارم عذاب میکشم
مشکل من اینه که چند وقت پیش خدود یک سال پیش از طریق نت با دختری آشنا شدم-و تصمیم بر ازدواج بود ولی رابطه در حد تلفن و چت بود،و قرار بر خواستگاری پیش اومد ولی یک دفعه بخاطر مشکلاتی که برای من پیش اومد، و احساس بدی که از این رابطه پیدا کردم یکطرفه قطع کردم، کارم خیلی بد بود، از اون موقع به ببعد همش حس عذاب وجدان دارم و همش بهش فکر میکنم، بارها خواستم بهشون میل بزنم و از ایشون حلالیت بخوام ولی مشکلم اینه که نکنه ایشون فراموش کردن و با این ایمیل دوباره یاد من بیفتن و عذاب بکشن، نکنه الان ازدواج کرده باشن و براشون دردسر بشه نکنه بدتر باعث ناراحتیشون بشم.
خودم میدونم کارم فوق العاده نامردی بوده و لایق سرزنش ولی واقعا نمیدونم الان این کارو بکنم یا نه
من هیچ اطلاعی از ایشون ندارم و فقط میلشونو دارم نمیدونم چکار کنم ،بعضی وقتا از مرد بودن خودم خجالت میکشم، به خودم میگم چرا همون موقع جرات نداشتی حرفتو بگی ولی الان واقعا دوست دارم ازش حلالیت بگیرم نمیدونم چکار کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)