سلام مادر 2 فرزندم خانه دارم
چند سال افسردگی دارم دارو میخورم خیلی احساس پوچی و بیهودگی دارم
من به هیچ دردی نمیخورم از دنیا بیزارم وسواس شدید دارم خسته ام آرزوی مرگ دارم
![]()
تشکرشده 10 در 4 پست
سلام مادر 2 فرزندم خانه دارم
چند سال افسردگی دارم دارو میخورم خیلی احساس پوچی و بیهودگی دارم
من به هیچ دردی نمیخورم از دنیا بیزارم وسواس شدید دارم خسته ام آرزوی مرگ دارم
![]()
behroozsh (شنبه 20 مهر 92), Pooh (جمعه 19 مهر 92), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 25 مهر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)