به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 107

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    خب رابطه که می دونم داره اما نمی دونم با کی و در چه حد و اصلا با چند نفر ؟
    اما به فرض فهمیدم این تو این شرایط به چه کارم میاد
    قانون با مرداست
    نمی تونم بابت این قضیه حقی به خودم اختصاص بدم
    یکی به من گفت حتی پرینت متن اس ام اس هم در مورد مردها جزایی نداره
    یعنی حتی اگه ثابت کنم هم فایده ای برای من نداره جز اینکه زخمی به زخمای قبلیم اضافه میشه
    انقدر دلم شکسته که حتی دلم برای خودم می سوزه
    این روزهای تلخ رو برای خودم پیش بینی نکرده بودم
    یا سکوت یا بغض یا پرخاش این شده من امروزم
    منی که تو دبیرستان یا دوستای خوابگاهیم تو زمان داتشجوییم منو به خنده هام می شناختن و هر وقت یادی ازم می کنن اولین سوالشون اینه هنوز مثل سابق می خندی ؟
    جلوی آینه رفتم تعجب کردم انگار 10 سال گذشته
    58 کیلو شدم وزن دلخواه همسرم ولی چه دیر

    بچه ها من دنیای غرور بودم تو مجردی . الان دوست ندارم خودمو بهش تحمیل کنم . از طلاق هم می ترسم . نمی دونم چرا
    آیا خدا برای من یه راهی باز می کنه ؟
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  2. 2 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    بارن (شنبه 09 اسفند 93), صبا_2009 (شنبه 09 اسفند 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    شرکت . شرکت. شرکت . . تعطیلش کن . اگه انتخابت زندگیه صبح برو تختش کن . ()

    زندگی 8 صفحه تالار ورق زدیم . تو تمام پستهات بحث مادیات و شرکت وسطه زندگیته . حرف همسرتم همینه .متاسفانه .


    سلام
    ببخش بانو نارحت شدم . به نظرم ظرفیت این تاپیک پر شده بهتر نتیجه بگیریم . و شما تصمیمی که گرفتی هدفمند کنی .
    و دریه تاپیک جدید با عنوانی جدید ادامه بدیم البته در پیشبرد اهدافت باشه و نه در جا زدن الکی و کاسه چکنم دست گرفتن .

    زندگی هر چیز حقوقی قابل انتقاله . میتونی به خواهرت و یا کس دیگه ای انتقال بدی و یا وکالت کاری بدی . . نگو نمیشه که احساس میکنم پول و شرکت از زندگیت برات مهمتره ............ و خدایی نکرده خودتم دچار اختلال شخصیتی شدی . آره ؟

    زندگی . چندتا سوال جالب ازت دارم . دوگانگی.

    1. چرا تا همسرت گفت عقد نامه رو بیار پریدی با شناسنامه دادی دستش . دختر عقد نامه تو خونه تو چیکار میکنه . انگار خودتو برا جدایی آماده کرده باشی .

    2. چرا خانوادت دارن در تخریب همسرت و افکار پیشکی در مورد اینکه کارتو تعطیل کنی طلاقت میده . رو دایم تو گوشت میخونن .

    3. چرا انقدر راحت از خیانت های همسرت حرف میزنی . برای من عادی بودن شما علامت سوال سنگینی ایجاد کرده ؟

    4. چرا به همسرت گفتی نه مشکلی نداریم ؟ یعنی چی منظور همسرت جدایی بود . به نظرم اصلا نباید جواب میدادی . سکوت میکردی بهتر بود .

    وقتی گفتی عید امسال سومین عیدی با هم نیستیم . و مسائل زناشوی ... متوجه شدم تو هم خودتو داری برا جدایی آماده میکنی . از درون از تلاش دست کشیدی و اشکهات فقط برای تحمل سپری شدن این لحظات آخر زندگیته و نه عشق بین خودت و همسرت .

    زندگی . نمیدونم خودت با خودت دوباره فکر کن و تصمیم بگیر . حرف دل و قلبتو یکی کن . برزخ ایجاد شده توسط همسرت به اندازه کافی زجرآور هست . تو با دوگانگی رفتاری جهنمش نکن .

    خب برای ادامه کمی کمکت کنم بد نیست .

    اول اون قباله و مدارکتو از منزل خارج کن و به جدایی هرگز فکر نکن . همسرت دوستت داره(عاشقته ) فقط چندتا خواسته داره ازت همین . گفتم نمیشه قضاوت زود هنگام هم کرد . که اگه شرکت منحل کنم طلاقم میده . میخواست طلاقت بده چون مهریه نداری به راحتی صبح طلاقت میداد و تا امروز صبر نمیکرد .

    پس بازم صبر میکنه . شک نکن . و تو طلاق دهن به دهنش نذار با هاش همکاری نکن .

    زندگی . شوهرت چی میخواد ازت دقیقا . منحل کردن شرکت و یا برکناری شما و یا ورشکستگی شما . کدومش ؟؟؟

    خب گفتی برا انحلال شرکت نیاز به فرصت داری . خب پس شروع کن و کار به تحرکات و زبان همسرت نکن . فکرت برای 10 تومن مخارج شب عید شرکت چیه ؟ . چه فکری برای کسر بودجه بوجود آمده کردی ؟

    زندگی . میخواستم از راههای سوری و با گذر از بعضی موارد . و واگذاری سوری شرکت به یه شخص ثالث .( نه به شوهر خواهرت و اقوام درجه یک و به یه شخص مجازی و یا غیر آشنا برای همسرت و مورد اعتماد خودت ) این عتش همسرتو برای انحلال شرکت و ورشکستگی شما . ارضا کنم . تا ببینم هدفش چیه و برمیگرده به زندگی یا نه . و بهانه رو ازش بگییرم .

    زندگی شرکت به طور سوری واگذار کن . تمام سهامشو بفروش حتی سهم شوهر خواهرتم واگذار کن . بعد اعلام ورشکستگی کن . بگو کم آوردم و زندگیم برام با ارزش تر بود . میگم سهم شوهر خواهرتم بفروش هدف دارماااا.

    تو این راه سعی کن راز دارباشی و کسی از نیتت آگاه نباشه . تا نیت همسرت آشکار بشه .

    در هر حال نشین و زانو غم بگیر و منتظر دعا و معجزه هم نباش .

    زندگی . تاپیکت بزودی بسته میشه . . در همین انجمن دوباره تاپیک باز کن . . ایکاش خدا جوجه و کباب از شما زن و شوهر بگیره همون سفره خالی اول زندگی صفاش بیشتر بود . اوج لذت بچه داشتن بین 3 سالگی تا 6 سالگیه اونم دختر ولی شما با نادیده گرفتنش 3 ساله دارید مجادله میکنید اونم جلوی بچه . نکنید .

    بعضی حرفا هست نمیشه تو صحن تالار زد . خواهش میکنم پررنگ شو. بچه های خودمون ببینند مورد نداره مهمان ها رو که نمیشناسیم .



  4. 4 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 10 اسفند 93), mohi (یکشنبه 10 اسفند 93), سوده 82 (دوشنبه 11 اسفند 93), شیدا. (یکشنبه 10 اسفند 93)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 مرداد 94 [ 07:34]
    تاریخ عضویت
    1393-8-04
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    621
    سطح
    12
    Points: 621, Level: 12
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 9 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ،خانم زندگی موفق ؛من تمام تاپیکهای شما رو خوندم از چی میترسی؟اگه یک خانم خانه دار بدون مهارت بودی به شما حق میدادم که بترسی،ولی شما که تجربه اداره دو شرکت رو داشتید مطمئنا" باز هم میتونی .فکر میکنی مردیکه این برخوردهای توهین امیز رو داره درشان شماست؟ایا برای دختر شما این زندگی بد اموزی نداره؟رو زندگی ایندش ونحوه برخورد با همسرش تاثیر نمیذاره؟شایدلازم باشه با عزت نفس بیشتری برخورد کنید.زن ومرد با هم پیمان میبندند کهبا هم زندگی کنند ودر این زندگی پشت هم باشند وقتی یکی زیر پیمان زد ان هم اگاهانه طرف مقابل با صبر به کجا میخواهد برسد؟دوست دختر که دارد ،تنها در شهر دیگر که میماند ،3سال است که با شما مهمانی نرفته سومین عید است که شما هم غمنامه مینویسی.به کجا میخواهی برسی؟پیشنهاد میکنم تاپیک فروردین 92 رو بخونید محتوای اون با الان چقدر فرق کرده؟به نظر من شما باید تاپیک بزنی چگونه خودم را وروحیه ام را بسازم ؟چگونه واقعیت را بپذیرم؟من متخصص یکی از رشته های پزشکی هستم و به عینه میبینم که هورمونهای ناشی از اضطراب چی به سر جسمت میاورد .خودت رو دوست داشته باش ،حتما"ورزش کن ،حتما"مراقبه کن ،پیاده روی برو ،به خدا توکل کن.وخودت رودست کم نگیر.

  6. 3 کاربر از پست مفید یاقوت قرمز تشکرکرده اند .

    parsa1400 (یکشنبه 10 اسفند 93), گیسو کمند (یکشنبه 10 اسفند 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 10 اسفند 93)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 اسفند 93 [ 16:28]
    تاریخ عضویت
    1393-12-09
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    38
    سطح
    1
    Points: 38, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 4.0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    [quote=یاقوت قرمز;373546]سلام ،خانم زندگی موفق ؛من تمام تاپیکهای شما رو خوندم از چی میترسی؟اگه یک خانم خانه دار بدون مهارت بودی به شما حق میدادم که بترسی،ولی شما که تجربه اداره دو شرکت رو داشتید مطمئنا" باز هم میتونی .فکر میکنی مردیکه این برخوردهای توهین امیز رو داره درشان شماست؟ایا برای دختر شما این زندگی بد اموزی نداره؟رو زندگی ایندش ونحوه برخورد با همسرش تاثیر نمیذاره؟شایدلازم باشه با عزت نفس بیشتری برخورد کنید.زن ومرد با هم پیمان میبندند کهبا هم زندگی کنند ودر این زندگی پشت هم باشند وقتی یکی زیر پیمان زد ان هم اگاهانه طرف مقابل با صبر به کجا میخواهد برسد؟دوست دختر که دارد ،تنها در شهر دیگر که میماند ،3سال است که با شما مهمانی نرفته سومین عید است که شما هم غمنامه مینویسی.به کجا میخواهی برسی؟پیشنهاد میکنم تاپیک فروردین 92 رو بخونید محتوای اون با الان چقدر فرق کرده؟به نظر منشما باید تاپیک بزنی چگونه خودم را وروحیه ام را بسازم ؟حتما"ورزش کن ،حتما"مراقبه کن ،پیاده روی برو ،uote]
    سلام

    زندگی موفق عزیز،راستش من با حرفهای یاقوت قرمز موافقم شما یه دختر بچه در حال تربیت یا درواقع نیاز به تربیت دارید در حالیکه ایندختر به از همه تصاویر زندگی داره در ذهنش خاطره ثبت میکنه و این سنش پر شده از خاطرات و مشاجره و دعواو....که اصلا برای تربیتش صحیح نیست خب حالا من میگم تو حدود یک سال به نظرم به همسرت وقت بده و واقعا از کارت دست بکش و یا به طور موفت واگزار کن و خلاصه یکیال از کار دور شو اما به همسرت نگو اگه دیدیواقعا اثر داره تو زندگیت پس معطل نکن و به خواسته شوهرت تن بده ولی دیدی نه همون شش ماه هم اثری نداره و فقط داشته بود الاکی لهانه میگرفت که تو رو اذیت کنه به خودت و دخترت و آیندش رحم کن و لی البته دخترت تماما باید زیر نظر تربیت تو باشه و گرنه تربیت درستی پیدا نخواهد کرد و الانم تربیتشو تو باید کنترل کنی و از کدورت ها و مشاجرات دور باشه ولی دوراه رو انتخاب کن یا رومی رومی یا زنگی زنگی ون این شرایطی که داری اصلااا صلاح هودت و دخترت نیست و از اتونجا که مشخصه تو اصلا به فکر خودت نیستی ولی حدود شش ماه به همسرت وقت بده و از کار کنار بکش ببین رفتارش چطور میشه اگه دیگه تعغییر نکرد حداقل به دخترت رحم کن

  8. 4 کاربر از پست مفید Gandomgon تشکرکرده اند .

    mohi (یکشنبه 10 اسفند 93), parsa1400 (یکشنبه 10 اسفند 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 10 اسفند 93), شیدا. (یکشنبه 10 اسفند 93)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 96 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1393-11-14
    نوشته ها
    113
    امتیاز
    6,278
    سطح
    51
    Points: 6,278, Level: 51
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    1,296

    تشکرشده 173 در 70 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام عزيزم...خواهر مهربونم اصلاً غصه نخور هميشه يه راه حلي وجود داره وطمئناً اون راه حل طلاق و جدايي نيست اين و گفتم كه اصلاً به جدايي فكر نكني...
    اگه واقعاً زندگي و شوهرت واست مهمه شركتت و منحل كن يا به قول دوستان با مشورت يه وكيل واگذارش كن اما همسرت نفهمه...ببين عزيزكم پول و شركت اين چيزا خيلي زود بر مي گرده شايد بهتر از قبل اما زندگي و لحظات در كنار همسرت بودن بر نميگرده اگه واقعاً شوهرت قصد طلاق داشت تا الان داده بود پس صبرش فقط واسه درست كردن يه زندگي قشنگ دوباره با توا...انقدر راحت نگو كه شوهرت با كسي ارتباط داره سعي كن هر جور كه شده جلوي اين واجعه رو بگيري...الان وقتشه كه به هر روشي شوهرت و زندگي به حالت خوب گذشته برگردوني به هر روشي حتي اگه شده تمام مال و اموال و شركت و سهام و خيلي چيزاي ديگه رو از دست بدي... وقتي كه شركت و واگذار كردي اگه ميشه با صحبت اگه نه با يه نامه با شوهرت خيلي آروم و ساده صحبت كن اينارو ميگم كه بعدها به خودت افتخار كني شايد الان پيش خودت بگي خودم و كوچيك كنم واسه كي؟واسه چي؟اما وقتي همه چيز آروم بشه و اين آتيش خاموش به خودت ميگي من همه ي تلاشم و كردم و تونستم زندگي و كه همه حتي خودم ازش نااميد بودم درست كنم...واسه شوهرت بنويس كه چقدر دوستش داري...بنويس كه چقدر دلت واسه لحظه هاي خوبتون تنگ شده...ازش بخواه يه فرصت دوباره به هر جفتتون بده ميدونم كه موفق ميشي فقط از ته دل و صادقانه باهاش حرف بزن همه چيز درست ميشه خيالت راحت اين ميگم چون من اين روزارو شايد يكم با سختيه كمتر تجربه كردم ...همسر منم من و يه مدت نميخواست حرف از طلاق ميزد اما من با حرف همه چيز تونستم آروم كنم...بخدا همه چيز درست ميشه غصه نخور...ما بچه هاي همدردي واست دعا ميكنيم و كنارتيم...از همين الان واسه بازسازي زندگي تلاش كن اما به يه روش ديگه نه اون روشي كه تا تالان استفاده ميكردي...

  10. کاربر روبرو از پست مفید mohi تشکرکرده است .

    parsa1400 (یکشنبه 10 اسفند 93)

  11. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    مشورت حقوقی (وکیل- همین الان و جند تا)
    مشورت تخصصی (مشاور- روانشناس - روانپزشک و ... بعدا)
    همینجا اشتراک ازاد بگیر مشورت بگیر (الان)

    اوضاعت رو بدون. اما نترس. همیشه راه حل هست. ارامش داشته باشی



    الان نه گریه کن نه سوال جواب کن خودتو. هر کار می تونستی کردی. هر کار هم نیاز باشه بعدا می کنی. الان ارامشت رو نگه دار و فقط برو بپرس از وکیل که چی به چیه و چی تو دستته. ببین اوضات چیه. حق و حقوقت از نظر قانون چیه. حتی اینکه کارت رو ول کنی چه عواقبی برای جدایی و سرپرستی بچه داره. فقط بدون و اطلاعاتت رو ببر بالا. نترس. تا بری دنبال دونستن حقوق قانونیت که جدا نمیشی. به شوهرت هم اصلا نگو که رفتی وکیل. اما اطلاعات خودت رو ببر بالا. مثل اینجا که می یومدی مشاوره می گرفتی.

    قبل از هر اقدامی حتما با جند وکیل مشاوره داشته باش. ببین چی هست چی نیست کجا به کجاست وضعیتت چیه.
    احتمالات رو از وکیل بخواه بهت بگه. بعدا فکر کن.


    اطلاعاتت رو ببر بالا از نظر حقوق قانونیت
    به شوهرت اصلا نگو که اینکارو داری می کنی
    با شوهرت بحث نکن
    خوش اخلاق باش
    تو دست و پاش هم نباش
    به کارایی که داری برس
    تا وقتی هم که دقیق نمی دونی چی به چیه نیاز نیست تصمیم خاصی بگیری. نه واسه جدایی نه واسه ول کردن کارت. اما اصلا هم باهاش بحث و دعوا نکن.
    در هر حالت ارامشت رو دو دستی بچسب

    موفق باشی
    ویرایش توسط meinoush : یکشنبه 10 اسفند 93 در ساعت 12:42

  12. 7 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    mohi (یکشنبه 10 اسفند 93), parsa1400 (یکشنبه 10 اسفند 93), گیسو کمند (یکشنبه 10 اسفند 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 10 اسفند 93), آنیتا123 (یکشنبه 10 اسفند 93), بارن (یکشنبه 10 اسفند 93), سوده 82 (دوشنبه 11 اسفند 93)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 مهر 95 [ 15:31]
    تاریخ عضویت
    1393-7-30
    نوشته ها
    216
    امتیاز
    8,230
    سطح
    61
    Points: 8,230, Level: 61
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 220
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    826

    تشکرشده 744 در 192 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    68
    Array
    خانم زندگی موفق من هم نوشته های شمارو دنبال میکنم همیشه ...
    ولی هروقت حرفای همسرتون رو که مینویسید رو میبینم ، نمیدونم چرا همش فکر میکنم همسرتون نمیخواد طلاقتون بده و با این حرفاش همش میخواد شمارو متوجه کنه که از شما قوی تره و میتونه اینکارو بکنه
    نمیدونم شاید یه جایی قوی بودن و شاغل بودنتون رو به رخش کشیدین و این مسئله اونو جری کرده ...

  14. 5 کاربر از پست مفید (آسمانی آبی) تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 10 اسفند 93), mohi (یکشنبه 10 اسفند 93), parsa1400 (یکشنبه 10 اسفند 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 10 اسفند 93), سوده 82 (دوشنبه 11 اسفند 93)

  15. #8
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    در جواب دوستانی که گفتن شرکت رو تعطیل کن پول مهم نیست
    من اگه پول برام مهم بود الان بدون حلقه ازدواج نبودم
    فکر نمی کنم از من قانع تر خانمی تو تهران باشه که حتی کادوهای تولد و ... رو هم به شوهرش بده حتی یه ربع سکه حتی 20 هزار تومن پول
    من همه عشق و احساس و آرزوم تو شوهرم خلاصه میشد کسی که به راحتی بهم خیانت کرد با وجودیکه می دونست معیار اول من برای ازدواج وفاداریه
    من الان فقط نگران بدهیم به مردم هستم

    - - - Updated - - -

    امروز یه مقدارم حالم بهتره امیدوارم لحظه ای نباشه و فردا دوباره فشارم بیفته
    می خوام به زندگی برگردم کمکم کنید
    زندگی که از نفس کشیدن لذت ببرم از سایه پدر و مادرم از لبخند دخترم
    زندگی که توش به خیانت های همسرم فکر نکنم
    یه زندگیه عادی بدون همسرم
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  16. 2 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    parsa1400 (یکشنبه 10 اسفند 93), اثر راشومون (یکشنبه 10 اسفند 93)

  17. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 اسفند 93 [ 16:28]
    تاریخ عضویت
    1393-12-09
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    38
    سطح
    1
    Points: 38, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 4.0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آفرین زندگی موفق عزیز ،بهترین کار همینه ،لطفا هره سریعتر تلاشات رو برا جدایی بگیر و برو با یه وکیل درباره گرفتن بت صحبت کن و و ان شاالله بچت یش خودت باشه که بتونی بدون ناراحتی اعصاب و....براش مادری کنی،فقط یادت باشه دوباره دودل نشو برو مسرتو انتخاب بکن و برا خودتو و بت آرامش رو بخر تازه تو میتونی با مهاراتهایی که داری زندگی جدیدتو دوباره شروع و مدیرت کنیمن مطمنم اون بعد از از دست دادن تو حسرتت رو میخوره و پشیمون میشه

  18. کاربر روبرو از پست مفید Gandomgon تشکرکرده است .

    گیسو کمند (یکشنبه 10 اسفند 93)

  19. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 اسفند 93 [ 16:28]
    تاریخ عضویت
    1393-12-09
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    38
    سطح
    1
    Points: 38, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 4.0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    امیدوارم حل بشن و موفق وپیروز مسیر زندگیت پیش بگیری و و واقعا زنگی موفقی داشته باشی


 
صفحه 8 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.