به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 68 , از مجموع 68
  1. #61
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 تیر 94 [ 17:38]
    تاریخ عضویت
    1393-4-17
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    والا من تا حالا بهش نگفتم. نگفتم که واقعا با این کاراش جای عشقم رو نفرت گرفته. ولی فقط فکرم بچه هامن. نمی خوام بگم خدای نکرده خیانتکاره. ولی خیانت مگه فقط دوتی با غریبس؟ اینکه می گه : (طلاقم بده!! عیب نداره!!!! بچه هارم خودت بردار!!!!) خیانت نیست؟؟!!!!
    من حتی قبول کردم که بچه درازشم بیاره پیش خودمون اما....
    خدا لعنتش کنه.... خدا چه صبری داری تو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بچه هام اگه خوشگلترین بچه ها نباشن، یکی از خوشگلترین بچه های دنیان.. مامانشونو دوست دارن.. باباشونو دوست دارن.. به خدا اینا حتی مثل بچه های مردم هم بهونه های بچه گونه نمی گیرن... انگار بزرگن... نمی دونم چطور دلش میاد... خدایا کمکم کن

  2. 2 کاربر از پست مفید وحیدوحید تشکرکرده اند .

    میشل (سه شنبه 21 مرداد 93), دختر بیخیال (سه شنبه 21 مرداد 93)

  3. #62
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    اقا وحید ممکنه این حرف منو اصلا قبول نکنید ولی مطمئنم هیچ زنی برای این ازدواج نمیکنه که طلاق بگیره اونم با وجود دوتا بچه نازنین . مطمئنم اون دوست نداره بلایی که سر بچه اولش اومده سر بچه های بعدیش هم بیاد . ولی این وسط یه چیزی درست نیست . چیزی که شما از خودتون گفتید اینه که شما یه همسر و پدر ایده آل هستید . ولی به نظر میرسه همسرتون همچین نظری نداره . عکس العملهایی که از همسرتون نوشتید . عکس العملهای یه زن دلشکسته یا خیانت دیده است . باید علت این یاس و نا امیدی رو پیدا کنید . ایشون به شما بی اعتماد شده . علتش رو باید خودتون بدونید و اعتماد از بین رفته رو برگردونید . رفتارش با اطرافیان خودش هم ممکنه یک رفتار کاملا مصنوعی و ظاهری باشه . همسرتون از درون غمگینه . باید این غم رو از درونش خارج کنید . ولی شما به تنها چیزی که فکر میکنید طلاقه . حتی اگه اینو بهش نگفته باشید اون میفهمه . یک زن از نگاه همسرش عشق و نفرت رو میخونه . و تا عمق وجودش نفوذ میکنه .

  4. کاربر روبرو از پست مفید واحد تشکرکرده است .

    میشل (سه شنبه 21 مرداد 93)

  5. #63
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 تیر 94 [ 17:38]
    تاریخ عضویت
    1393-4-17
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من هیچوقت نگفتم شوهر ایده الیم. من گفتم به خاطر بچه هام خیلی دارم تحمل می کنم. بابا نمیاد روانشناس.. می گه مگه دیوونم...
    به من امروز میگه اگه می شه هفته ای یکی دوبار بیا تا پسرم راحت اینجا بمونه و فقط خرجی ما رو بده تو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    می گه اگه می خوای این دوتا بچه هم ببر بده مادر اینا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    می دونید من آدم ضعیفی نیستم و دوستم ندارم حقیر باشم. فقط دارم راه می دم ببینم تا کجا می خواد بره...
    هرچند خیلی دوست دارم زندگی بچه ها-توی وهله اول- و بعد خودم- توی وهله بعد- حفظ بشه...
    حتی با وجود تنفر(ی که الان دیگه از خودشم دارم) و از بچش، گفتم بیارش با ما باشه.. هرچند همین الانشم صبح ساعت 7 تا شب ساعت 10 پیش مادرشه .. بعدشم می ره خونه مادر خانومم که یه کوچه اونورتره...
    می گه تو آدم خوبی هستی اما من جای مادرتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    نمی دونم چرا اینو اول نمی دونست!!!!!
    آقا همش بهانه.. به قران تا حالا هیچ وقت مثل خانواده های دیگه، و. حتی شمای خواننده، سر شوری غذا، آماده نبودن غذا، مسایل معمولی زندگی دعوا نکردیم.. دعوامون هر موقع بوده سر اخمش بوده که بعد از بدنیا اومدن بچه هام سعی کردم اونم نداشته باشم..
    من به طلاق فکر نمی کنم...
    ولی به خدا عجیب شده این خانومم.....
    دیروز خواهرش مسج داده به من که چرا خواهرمو راحت نمی زاری!!!!!
    الان که به جز منو و خدای اون و خود خانومم کسی نمی دونه و نیازی هم به دروغ گویی نیست.... ولی لامذهبو من اصلا اذیت نکردم!!! اول گفتم چکارش کردم؟ دیدم پرت و پلا می گه و منم خیلی محترمانه و البته قاطع گفتم دیگه توی زندگی ما دخالت نکن.
    آقا انگار زنم توی رویاست. انگار واقعیت رو نمی بینه.. انگار که مثلا خونه براش جهنمه (البته وقتی من می رم خونه) و یک نفر بیرون در با اسب سفید منتظره تا این از خونه بره و اون نجاتش بده.
    هر چی می گم خودشو می زنه به کوچه علی چپ.
    من نمی خوام طلاق بدم ولی شکا بگید چیکار کنم؟ حتی توی این سایت هم نمیاد...
    هرچند یبار از History سیستم فهمیدم تمام پیام هامو که توی سایت گذاشتم خونده... خواستم از این راهم که شده بیارمش پیش روانشناس که اصلا قبول نمی کنه..
    بگید چیکار کنم.

  6. #64
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    شما یک مشکل اساسی دارید که از نوشته هاتون نمیشه متوجه شد. مدام می گید همسرم مشکلش پسرش نیست اما حرفهای همسرتون رو که نقل قول می کنید گویا تنها خواسته اش همینه که پسرش پیشش باشه. شما می گویید فرزندانم خیلی فرزندان خوبی هستند اما یادتون نیست که این فرزندان رو مادرشون تربیت کرده. به نظرم شما نیاز جدی دارید که به تنهایی پیش یک مشاور متخصص برید شاید لااقل اون مشاور بتونه این معمای زندگی شما رو حل کنه.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  7. کاربر روبرو از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده است .

    meinoush (سه شنبه 21 مرداد 93)

  8. #65
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    همونطوری که دلجو گفت لطفا مشاور خوبی پیدا کنین و راهنمایی بگیرین. اینجا هم اشتراک ازاد بگیرین. می تونین از مدیر همدردی هم راهنمایی بخواین که مشاور حضوری مناسب با مشکل شما با توجه به شهر محل زندگیتون اگه می شناسن بگن.
    ادم باید بدونه مشکلش چیه تا بعد بره واسش راه حل ها رو پیدا کنه. البته لغت "مساله " مناسب تره و میشل اینطوری به کارش می بره بیشتر دوس دارم
    مساله رو باید بتونین به کمک مشاور متخصص پیدا کنین. بعدش راه حل هایی که وجود دارن رو بررسی می کنین.
    موفق باشید.
    ویرایش توسط meinoush : سه شنبه 21 مرداد 93 در ساعت 21:17

  9. #66
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 تیر 94 [ 17:38]
    تاریخ عضویت
    1393-4-17
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مشکل اساسی رو خودش دیشب گفت
    گفت من خجالت می کشم با تو برم بیرون چون سنت کمتره
    خودش گفت اول فکر کردم تنفرم از تو به خاطر پسرمه ولی بعدش فهمیدم چیز دیگس
    عجیب نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یبار بعد از یک سال زندگی اینو با شدت کمتری بهم گفته بود.
    اما به خدا اینجوری نیست. من قیافم خیلی بیشتر از سنم نشون می ده.
    گفت دردم همینه و نمی خوام دیگه ادامه بدم!!!!!!!!
    منم از همتون تشکر می کنم.
    دعا کنیم خدا هیچ پسر و دختریو بهم نرسونه مگه اینکه آینده خوبی رو براشون رقم بزنه..
    دعا کنیم هیچ پسر و دختری بی پدر یا مادر بزرگ نشن.

    از همتون که وقت گذاشتین و زحمت کشید و خالصانه نظر دادید تشکر می کنم.
    در آخر هم می گم شمارو به خدا، ببینید جماعت چی میگن. نگین من فرق دارم. شما رو به خدا سر زندگی از بزرگترا مشورت بگیرید.. برای زن گرفتن... شوهر کردن.... زندگی عجیب بازی بدیه!!!
    اگر زنم عوض شد حتما اطلاع می دم. اگرم خدای نکرده کار به جدایی کشید که دیگه....
    خدا نگهدار

  10. #67
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    اقا وحید اگه شما هنوزایشون رو دوست دارید میتونید زندگیتونو درست کنید . به شرطی که به خاطر بچه ها یا فرار از مشکلات طلاق نباشه . اگه میخواهید زندگیتون درست بشه شما باید ایشونو و حفظ زندگیتونو به خاطر خودش بخواهید . که به نظر میرسه اینطور نیست . همونطور که دوستان گفتند بهتره شما به تنهایی با یک مشاور مجرب مشورت کنید . به نظر میرسه مشکل شما تنها پسرش نیست ولی دخیل هست . اون حرفی که بهتون گفته که چون از شما بزرگتره و جای مادرتونه و ......... تنها نظر ایشون نیست این فکریه که شما در به وجود اومدنش دخیل بودید و در جواب ایشون شما باید میگفتید که اصلا اینطور نیست و تو اشتباه میکنی من عاشقت بودم و هستم و خواهم بود و سنت برام مهم نیست ولی اینو نگفتید گفتید؟ به نظر من تنها مشکل همسر شما اینه که از شما بزرگتره و این فکر همیشه تو سرش بوده که شما ممکنه یه روزی ولش کنید . حتی یه دعوای معمولی هم که همه زن و شوهرا دارند این فکر رو میتونه در ایشون تقویت کنه .
    برادر من این زن با چه زبونی بگه که نیاز به دوست داشتن شما داره . نیاز داره بهش بگی دوستش داری و همیشه باهاش میمونی . اینو بهش بگو اگه واقعا میخواهی . وقتی باهات قهر میکنه بگو وقتی اخم و تخم میکنه بگو وقتی هم دعوا میکنه بگو وقتی هم میگه طلاق میخوام بازم بگو . این تنها چیزیه که زندگیتو درست میکنه امتحانش ضرر نداره . یه ده روزی تحمل کن و هر چی گفت شما فقط بگو دوستت دارم و بدون تو نمی تونم زندگی کنم مطمئنم زندگیت درست میشه .

  11. #68
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    آقای وحید هر دوتون با هم برین مشاور خوب حضوری
    بعید می دونم که سن مشکل ایشون باشه
    در هر حال موفق باشید


 
صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.