سلام دوستان.
من هيچ تجربه اي از جلسه خواستگاري ندارم و الان كه شرايط آروم هست و پيشنهاد ازدواجي بالفعل مطرح نيست ميخواستم راهنمايي كنيد راجع به اين مراسم.
با تجربياتي كه اينجا بدست اوردم از اين پس ميخوام بعد از جلسه خواستگاري جواب بدم
از دوستان خوبم كه تجربه اين جلسه رو داشتن درخواست ميكنم بهم كمك كنند.
مصباح الهدي.
دختر بيخيال .
فرشته ارديبهشت.
و ديگر دوستان.











علاقه مندی ها (Bookmarks)