سلام دوستان
تقریبا یه ساله ازدواج کردیم من بیست سالمه وشوهرم سه سال ازم بزرگتره
باخانواده شوهرم زندگی میکنیم ومثل بقیه مشکلات خانواده ها داریم
چندماه شوهرم بهم میگه توخوبی ولی به دل من ننشستی میخام ازدواج کنم وطلاقت بدم
درضمن یک سال هم توعقدبودیم وازدواجمون سنتی بود
ورفتارش هم زیاد بامن بدنیست وهمیشه ازاون دختره برای من وخانوادش حرف میزنه
به نظرشماچکارکنم تواین وضعیت صبرکنم یاجوش بزنم اگه راهنماییم کنید ممنون میشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)