به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 61 از 73 نخستنخست ... 11213141515253545556575859606162636465666768697071 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 601 تا 610 , از مجموع 730

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام
    وااای کی قراره حال خوب سراغ من بیاد...
    هیچ میدونیدچندوقته حالم همینجوری ام...خسته شدم....!!!
    همش دلم میخواددادوفریادکنم!!!!!اماح ی یه اپسیلون هم صدام بالا نمیاد...
    دلم گرفته...
    من منتظرپاییزم تابیاد..شایدبااومدنش مثل هرسال شورونشاط روبهم هدیه بده...
    الان موقع خوبیه واسه دعاکردن...هرکی دعاکردمنوهم فراموش نکنه
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  2. 11 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 26 شهریور 93), maedeh120 (چهارشنبه 02 مهر 93), parsa1400 (چهارشنبه 26 شهریور 93), Somebody20 (پنجشنبه 27 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 26 شهریور 93), میشل (جمعه 11 مهر 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 26 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 26 شهریور 93), باران بهاری11 (شنبه 29 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93), عشق آفرین (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    فرشته، پیشنهاد میکنم هر وقت بین دلت و عقلت گیر کردی، درست و غلطش رو از خدا بپرس... ببین اون کدومو برای تو میپسنده. همون درسته. شک نکن و از تردید دست بکش.

    مینوش جان خوش گفتی : در بند آن مباش که نشنید یا شنید.... چه فرقی میکنه. مفهوم همونه ;)
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.

  4. 12 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 26 شهریور 93), maedeh120 (چهارشنبه 02 مهر 93), parsa1400 (چهارشنبه 26 شهریور 93), redalatkhah (یکشنبه 30 شهریور 93), terme00 (پنجشنبه 27 شهریور 93), فرشته مهربان (پنجشنبه 27 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 26 شهریور 93), میشل (جمعه 11 مهر 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 26 شهریور 93), آرام دل (پنجشنبه 27 شهریور 93), باران بهاری11 (شنبه 29 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    فرشته بعضی وقتا پیچیده می شی. اگه خواستی یکی از خواستگاراتو دست به سر کنی واسش هی از این مدل پیچیدگی ها بنویس و بگو که دیوونه شه :)

    اگه عقل و دلت در تعادلن و می تونن همدیگه رو کنترل کنن
    در کل فکر می کنم هدفای بزرگو با دلت انتخاب کن. راه های رسیدن به هدفاتو با عقلت پیدا کن

    حالا بگی نگی هم اگه دلت رضاست خوب بگو چه عیبی داره
    به قول حافظ که این روزا زیاد ازش می نویسی
    حافظ وظیفه تو دعا گفتن است و بس
    در بند ان مباش که شنید و که نشنید
    البته مطمن نیستم درست نوشته باشم حال سرچ هم ندارم
    اره کلا در تعادلن ولی نمیدونم چرا گاهی تو مسایلی از هم جدا میشن.. قشنگ مرزشون حس میشه

    نقل قول نوشته اصلی توسط sarkesh نمایش پست ها
    فرشته، پیشنهاد میکنم هر وقت بین دلت و عقلت گیر کردی، درست و غلطش رو از خدا بپرس... ببین اون کدومو برای تو میپسنده. همون درسته. شک نکن و از تردید دست بکش.

    مینوش جان خوش گفتی : در بند آن مباش که نشنید یا شنید.... چه فرقی میکنه. مفهوم همونه ;)
    سرکش جان (راستی چرا سرکشی) میدونی گاهی دل ما ادما غبار میگیره ناخالصی داره برای همین نمیتونه خواست خدا رو درک کنه
    ازون گذشته گاهی انگار باید خودت انتخاب کنی مسیرتو .
    مرز باریکی دارن نمیشه گفت دوراهی ..دوراهی نیست

    یه خواسته دله که اگه بهش عمل کنم ممکنه امنیت فعلیم رو از دست بدم ارامشم در نوسان بیفته
    کسی که میخواد به خواسته دل پیش بره باید تحمل هرچیزی رو داشته باشه

    عشق دردانه است و من غواص و دریا میکده **** سر فرو بردم در آنجا تا کجا سربرکنم

    معلوم نیست آخرش چیه

    ولی عقل همون حریم مشخص همیشگی همون راه تکراری گذشته است
    عقل میترسونه و محدود میکنه
    مال افراد ترسوه

    بهرحال با وجود خبر از نقص عقل تصمیم گرفتم عاقل باشم و حرف دل رو خاموش کنم چون حوصله دردسر ندارم
    اما مجبورم سوزش رو تحمل کنم باهاش بسازم ...
    ممنون از توصیه ات.

    پ.ن: این نوشته حال و هوای منه .


    پاییزه جان چه خوب که منتظر پاییزی من از هرلحظه تابستون دارم استفاده میکنم چون داره تموم میشه
    پاییز منو غمگین میکنه مخصوصا اون اولاش از همین حالا بغضش منو گرفته.
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : پنجشنبه 27 شهریور 93 در ساعت 00:10

  6. 6 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    maedeh120 (چهارشنبه 02 مهر 93), terme00 (پنجشنبه 27 شهریور 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 27 شهریور 93), آرام دل (پنجشنبه 27 شهریور 93), باران بهاری11 (شنبه 29 شهریور 93), عشق آفرین (پنجشنبه 27 شهریور 93)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    سوال خوبی پرسیدی... سرکشم، چون همین مرز هارو قاطی کردم. هر وقت باید با دلم تصمیم میگرفتم با عقلم گرفتم و هر وقت باید با عقلم تصمیم میگرفتم با دلم.
    حالا پشیمانم که چرا بین عقل و دلم پیوندی نبود.
    مرز های خدا مشخصه. اگه توجیهاتمون تشخیص رو سخت نکنه.
    حتی اگه نتونی تشخیص بدی، بازم بیگدار به آب نزن. توکل کن.

    تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافریست
    راهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.
    ویرایش توسط عشق آفرین : پنجشنبه 27 شهریور 93 در ساعت 00:46

  8. 10 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 02 مهر 93), maedeh120 (چهارشنبه 02 مهر 93), redalatkhah (پنجشنبه 27 شهریور 93), فرشته مهربان (پنجشنبه 27 شهریور 93), مدیرهمدردی (پنجشنبه 27 شهریور 93), معاون کلانتر (پنجشنبه 27 شهریور 93), آرام دل (پنجشنبه 27 شهریور 93), باران بهاری11 (شنبه 29 شهریور 93), شیدا. (یکشنبه 30 شهریور 93), صبا_2009 (پنجشنبه 27 شهریور 93)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    سلام. امروز تصمیم بزرگی گرفتم (نمیدونم فقط من این همه تصمیم میگیرم یا همه انقدر تصمیم میگیرن )
    میخوام از امروز اولین نفری باشم که خودمو درک میکنم.
    هر وقت دوستام دچار مشکلی شده باشن میشینم کنارشون و اول خوب به حرفاشون گوش میدم، بعد سعی میکنم در حد توانم کمکشون کنم و دلداری بدم. نمیدونم چرا این کار زیبا رو از خودم دریغ میکنم. چرا خودمو درک نمیکنم. چرا به درد دل های خودم گوش نمیدم، چرا سعی نمیکنم خودم رو آروم کنم و سعی در برطرف کردن مشکلاتم داشته باشم؟ چرا به خودم هیچگاه کمک نمیکنم؟
    آیا به اندازه کافی خودمو دوست ندارم؟ یا فکر میکنم که عزیز و سزاوار آرامش نیستم؟
    شاید فراموش کردم من هم امانت هستم دست خودم و به طور مطلق متعلق به خودم نیستم.
    از یه جایی باید شروع کنم اهمیت دادن به کسی که بیشتر از هر کسی به اهمیت من احتیاج داره. یعنی خودم.
    شما هم که بهم اهمیت میدین دست به دست هم دادین منو شوهر بدین دیگه چی کم دارم؟
    خدارو شکر خوبم. انشاءاللّه همگی شما دوستای خوبم هم خوب باشید. r
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.

  10. 7 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 02 مهر 93), maedeh120 (چهارشنبه 02 مهر 93), میشل (جمعه 11 مهر 93), آویژه (یکشنبه 30 شهریور 93), باران بهاری11 (شنبه 29 شهریور 93), شیدا. (یکشنبه 30 شهریور 93), صبا_2009 (یکشنبه 30 شهریور 93)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    یه وقتایی ذهن اون قدر خسته است که تاب و توان یاری به کسی رو نداره
    خیلی وقته توان خوندن تاپیکها رو ندارم
    انگار موج انرژیش بشدت منو فرا میگیره
    حالتون چطوره؟
    چرا بعضیا کم رنگن با اینکه یه وقتایی لازمه باهاشون حرف بزنی
    حالم خوبه
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  12. 8 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 02 مهر 93), maedeh120 (چهارشنبه 02 مهر 93), paiize (پنجشنبه 03 مهر 93), reihane_b (یکشنبه 06 مهر 93), میشل (جمعه 11 مهر 93), شیدا. (چهارشنبه 02 مهر 93), عشق آفرین (چهارشنبه 02 مهر 93), صبا_2009 (چهارشنبه 02 مهر 93)

  13. #7
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    آقای خاله قزی چند روزه نیستن! یه خونه دیگه خریدن عایا؟؟؟


    ویدا@ که یهو غیب شد و جاش توی تاپیکهای سرگرمی و تجارب شخصی و ... خالیه.


    دختر مهربون که نامهربون شده و دیگه به ما سر نمی زنه.


    دو نفر هم امروز دیدم که خوشحال شدم Kiann

    و مامان فکور
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : چهارشنبه 02 مهر 93 در ساعت 13:40

  14. 8 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    maedeh120 (چهارشنبه 02 مهر 93), paiize (پنجشنبه 03 مهر 93), rozaneh (شنبه 26 مهر 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 02 مهر 93), میشل (جمعه 11 مهر 93), آرام دل (چهارشنبه 02 مهر 93), عشق آفرین (چهارشنبه 02 مهر 93), صبا_2009 (چهارشنبه 02 مهر 93)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    اوه اوه آقای خاله قری اووووووووومد
    من رفتم که رفتم .....
    سلام منو بهش برسونید
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  16. 2 کاربر از پست مفید maedeh120 تشکرکرده اند .

    شیدا. (چهارشنبه 02 مهر 93), عشق آفرین (چهارشنبه 02 مهر 93)

  17. #9
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود دگربار
    مادربزرگ خانومم فوت کرد
    خدا رحمتش کنه زن خوبی بود طفلی خیلی درد کشید توی زندگیش 3سال اخر توی خونه افتاده بود دیالیزی بود و دیابت داشت خدا رحمتش کنه راحت شد از درد کشیدن
    میدونی چی سخته اینکه برده بودنش تهران نهایت فکر میکردن بخوان پاهاش رو قطع کنن ولی توی اورژانس تموم کرد سخته واقعا یاد مادر خدابیامرز خودم افتادم تصادف کرده بود لگنش شکسته بود توی خونه بود بعد یه مدت یکهو حالش بد شد بردنش بیمارستان خصوصی ولی بخش آی سی یو خالی نبود فوت کرد به همین راحتی.واقعا زندگی بی ارزشه.
    ولی دلخوشی های زیادی هم هست اینکه سالهای سال بالا سرت بوده اینکه پیش خودت میگی بازم خدارو شکری اینهمه مدت بالا سرم بوده بهتر از اینه که از اول یتیم باشم.اینکه پیش وجدان خودت راحتی همه تلاشتو کردی که بتونی عزیزت رو کنار خودت نگهداری ولی دیگه بعضی وقتها دست تو نیست.

    مزخرفترین قسمت ماجرا میدونی چیه؟اینکه اونوقت متوجه میشی پولدار باشی چقدر خوبه و میتونی کسی که دوسش داری رو بیشتر کنار خودت نگهشداری این خیلی آدمو اذیت میکنه تبعیض خیلی چیز مزخرفیه فاصله مالی بین آدم ها .................................................. ......

    بعضی وقتها فقط میخوای یکچیزی بنویسی که دلت خالی بشه.خدا همه رفتگان رو بیامرزه

    فیلم سه شنبه ها با موری:
    صبح ها وقتی بیدار میشم به پرنده مرگ که روی شونه ام هستش سلام میکنیم.
    بعضی وقتها بهتره آدم بشینه واقعا فکر کنه اونروز چیکار کرده بعنوان یه انساسن چه فایده ای برای بشریت داشته.آخرین تصویری که از خودش بجا گذاشته توی ذهن اطرافیان و نزدیکاش چی بوده.

    پ.ن:اگه یه مرد متاهل این حقو داره که بخودش اجازه بده به همسرش خیانت کنه پس باید این حقو برای همسرش قائل باشه که اونم آزاده اینکارو انجام بده.دوست دارم قبل مردنم روزی رو ببینم که توی جامعه بفهمیم غیرت این نیست که اگه خدایی نکرده همسرت خیانت کرد بزنی بکشیش یا خواهرت با کسی دوست بود بزنی لهش کنی و فراریش بدی یا رابطه داشت بکشیش.غیرات اینه همسرت,مادرت,خواهرت اینقدر دوسشون داشته باشی و بهشون محبت کنی که هیچ جای خالی توی زندگیشون نداشته باشن که محبت دروغین یه غریبه بخواد جاشو پر کنه و البته یه شوهر وفادار و متعهد
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  18. 8 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    maedeh120 (چهارشنبه 02 مهر 93), paiize (پنجشنبه 03 مهر 93), rozaneh (شنبه 26 مهر 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 02 مهر 93), میشل (جمعه 11 مهر 93), آرام دل (پنجشنبه 03 مهر 93), شیدا. (چهارشنبه 02 مهر 93), صبا_2009 (چهارشنبه 02 مهر 93)

  19. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    تسلیت میگم آقای خاله قزی ایشااله که غم آخرتون باشه و سایتون از سر همسر و فرزندتون کم نشه .... و خدا براتون نگهشون داره ...
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  20. 3 کاربر از پست مفید maedeh120 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 02 مهر 93), paiize (پنجشنبه 03 مهر 93), شیدا. (چهارشنبه 02 مهر 93)


 
صفحه 61 از 73 نخستنخست ... 11213141515253545556575859606162636465666768697071 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.