به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 81
  1. #51
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 18:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-09
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    1,385
    سطح
    20
    Points: 1,385, Level: 20
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 192 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    فردا باهاش کلاس دارم
    اینقدر لاغر شدم توی این چند وقت خودم دیگه از هیکل خودم بدم میاد. شدم چهل و شیش کیلو شبیه این دختر مردنیا شدم که تریلی از روشون رد شده. چی کار کنم... لاغر که بودم بدترم شدم. نمیتونم غذا بخورم... اصلا یادم میره غذا بخورم.

    در ضمن دعوام نکنیدا... صبح بهم اس‌ام‌اس داد منم جواب دادم در حد احوال پرسی و کی حالت خوب میشه... آخرشم گفت یه کم غذا بخور که نمیری. شکل عروس مرده شدی (منظورش اون دختر اسکلته توی انیمیشن تیم برتونه)
    چی کار کنم یه کم چاق شم؟ بدجوری ضدحال خوردم... به هرکی میگم میگه هیکلت خوبه و دختر تا وقتی ازدواج نکرده باید نخ باشه... ولی فکر کنم (ح) خوشش نمیاد... الان دلم میخواد هیکلمو درست کنم. حتما توی این مدت بدجوری با لاغری من مشکل داشته که اینقدر میره رو اعصابم

    فردا چه جوری سر کلاس رفتار کنم؟
    دلم نمیخواد برم... تازه الان میبینه لاغرترم شدم فکر میکنه چه خبره!
    وای خدا میخوام چاق شم
    ویرایش توسط فرشته مهربان : پنجشنبه 24 اسفند 91 در ساعت 01:37

  2. #52
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    بعد از اينكه از اين عذاب وجدان و فشاري كه اين آقا بهت القا مي كنه رها شدي، خود به خود بعد از يه مدت (نه بلافاصله) اشتهات بيشتر ميشه و وزن ميگيري.

    ولي سارا خانم يه كم كه دقت كني ميبيني كه فقط واسش يه عروسكي، يه عروسكي كه هيچي از خودش نداره و حتي اختيار هيكل و اندامت رو هم ازت گرفته. مي بيني چقدر اسيري !!! رها شو از اين اسارت. هيچ اعتماد به نفسي واست نگذاشته . به خودت بيا دختر!!



  3. 6 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (سه شنبه 22 اسفند 91), homaya (سه شنبه 22 اسفند 91), mamosh (سه شنبه 22 اسفند 91), sara.s (سه شنبه 22 اسفند 91), فرشته مهربان (پنجشنبه 24 اسفند 91), کامران (سه شنبه 22 اسفند 91)

  4. #53
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 اسفند 93 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    2,769
    سطح
    32
    Points: 2,769, Level: 32
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    92

    تشکرشده 345 در 153 پست

    Rep Power
    0
    Array
    معلومه چون اون به فکر خودشه نه مگه آدما رو اندازه گوشت شون باید احترام گذاشت ؟ این مدتی که تحمل کرده بودین با این تماس ها دوباره به فنا میره مخصوصا با دیدار دوباره

    پای تصمیمتون وایستین و یه برای همیشه آزاد کنین خودتونو . تا کی این بازی ها و شکستن غرور ؟؟ اول یه روز ، بعد دو روز ، بعد یه هفته ، کم کم اگه راحتتون بزاره این علاقه یک طرفه از دل شما میره بیرون

    در ضمن به نظرم اون آدم اولی که این کارو با شما کرد و تو این راه انداخت تون خطرناک تر از دومیه . تا می تونین بهتره ازش دور باشین

  5. 4 کاربر از پست مفید ahuman تشکرکرده اند .

    homaya (سه شنبه 22 اسفند 91), sara.s (سه شنبه 22 اسفند 91), فرشته مهربان (پنجشنبه 24 اسفند 91), کامران (سه شنبه 22 اسفند 91)

  6. #54
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    سارا اصلا گوش میدی بچه ها چی میگن؟؟ همه دارن بهت میگن داره ازت سواستفاده میشه، داری تحقیر میشی، به خودت بیا و زندگیتو نجات بده اونوقت میگی من لاغر شدم آقای ح خوشش نمیاد؟؟ لابد انتظار داری بچه ها بهت رژیم چاقی بدن که طرف خوشش بیاد! نه سارا خانوم تا خودت نخوای هیچی عوض نمیشه. هیچ ایرادیم نمیشه به اون آقا گرفت. تو خودت بودی که شروع کردیو به دست و پاشم افتادی که تو رو ول نکنه.کی بدش میاد که یکی اینجوری همه چیزشو در اختیارش بذاره؟؟ به خودت بیا و تصمیم بگیر همه چیزو درست کنی و بعد بیا ببین چطور همه کمکت میکنن

  7. 5 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    homaya (سه شنبه 22 اسفند 91), sara.s (سه شنبه 22 اسفند 91), فرشته مهربان (پنجشنبه 24 اسفند 91), کامران (سه شنبه 22 اسفند 91), دختر مهربون (سه شنبه 22 اسفند 91)

  8. #55
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اردیبهشت 95 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-19
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,961
    سطح
    33
    Points: 2,961, Level: 33
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    13

    تشکرشده 33 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سارا جون نمیدونم ولی انگار هرچی بیشتر به کسی فکرکنی اون کمتر به فکرته.سارا خودتو آزاد کن.از جدایی نترس.خودت که دیدی.مدت کوتاهی کمتر از قبل بهش اس دادی و حد اقلش این بود که امروز صبح اون به تو اس داد و حرفو شروع کرد.سعی کن کمی آزادتر و دست نیافتنی باشی.این رابطه برای تو هیچی نداره جز یه نزدیکی جنسی لذتبخش برای تو که قبل و بعدش هم با ذلته.وگرنه اون حتی به تو محبت هم نداده...سارا خودتو رها کن دختر.بذار اونم دلش برات تنگ شه.هر چند دلی نداره.......

  9. 4 کاربر از پست مفید مهساجان تشکرکرده اند .

    homaya (سه شنبه 22 اسفند 91), sara.s (سه شنبه 22 اسفند 91), کامران (سه شنبه 22 اسفند 91), مهنا67 (سه شنبه 22 اسفند 91)

  10. #56
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اردیبهشت 95 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-19
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,961
    سطح
    33
    Points: 2,961, Level: 33
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    13

    تشکرشده 33 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شاید بچه ها از حرفی که بزنم خوششون نیاد.البته من الآن دیگه درگیر نیستم.ولی یه بارم بهت گفتم منم عاشق استادم که خیلی به نظرم عالی و دست نیافتنی بود شدم.زیباترین مرد دنیا.طوری که با ارتباط ایمیلی و چت باهاش راضی بودم و فکرمیکردم مهمترین کار زندگیمو انجام دادم.ولی همراه با توهین بود.با یه ج سلام که میداد حتی توی اینترنت از من توقع داشت و ارضا که میشد فرداش یادش میفتاد که کار اشتباهی کرده تا دفعه بعد.و در برابر اون ابراز علاقه ی آتشین من حتی به من در دو سال یکبار هم زنگ نزد و میگفت از موقعیت شغلیش میترسه.خلاصه خاست حتی ارتباط ایمیلی هم نباشه و منو تحقیر میکرد.به خودم اومدم.بهش گفتم میخام ببینمت.رفتم دفترش و دو ساعت از آب و هوا حرف زد و ..بعدش من دیدم که من کجا و اون کجا و فکرمو دو ماه ازش منحرف کردم.آدمی که ایمیل منو به زور ج میداد بعد دو ماه بهم زنگ زد و گفت میخاد با من باشه و از همه نظر به من نیاز داره و میخاد منو ببینه.و بودن با من براش مثل بهشت خاهد بود.هنوزم ز میزنه که دیگه کاری ندارم.انگار عطشم فروکش کرد وقتی خاسته شدن از طرف اونو دیدم.سارا باید ازش فاصله بگیری.و از اسارتی که بهش داری و خودشم میدونه

  11. 5 کاربر از پست مفید مهساجان تشکرکرده اند .

    homaya (سه شنبه 22 اسفند 91), sara.s (سه شنبه 22 اسفند 91), فرشته مهربان (پنجشنبه 24 اسفند 91), کامران (سه شنبه 22 اسفند 91), مهنا67 (سه شنبه 22 اسفند 91)

  12. #57
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اردیبهشت 95 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-19
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,961
    سطح
    33
    Points: 2,961, Level: 33
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    13

    تشکرشده 33 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سارا هیچ مرد حریصی از بودن در کنار دختری که 18سال ازش کوچکتره و جذاب و جوان و زیبا هم هست نمیگذره.بزار اون هم بیاد سمت تو و با این کار عطش تو رو بخابونه...اونوقت میبینی همه چی چقدر پوچه.واقعا پوچه

  13. 3 کاربر از پست مفید مهساجان تشکرکرده اند .

    homaya (سه شنبه 22 اسفند 91), sara.s (سه شنبه 22 اسفند 91), کامران (سه شنبه 22 اسفند 91)

  14. #58
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 94 [ 15:07]
    تاریخ عضویت
    1391-7-27
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    3,132
    سطح
    34
    Points: 3,132, Level: 34
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    151

    تشکرشده 108 در 47 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سارا جان بچه ها حرفاي خوب و قشنگي زدن حرفشونو گوش كن /همه بچه ها يه جوري شكست خورده هستن چون اين راه رو رفتن و ميدونن كه عاقبت خوشي در انتظارت نيست پس از تجربشون استفاده كن و اين راهو ادامه نده/ فقط يكم تحملتو بالا ببر بهش اس نده كمكم احساست فروكش ميكنه/براي خودت ارزش قائل بشو خودتو

  15. 2 کاربر از پست مفید مهنا67 تشکرکرده اند .

    homaya (سه شنبه 22 اسفند 91), sara.s (سه شنبه 22 اسفند 91)

  16. #59
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 اسفند 91 [ 17:16]
    تاریخ عضویت
    1391-12-21
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    28
    سطح
    1
    Points: 28, Level: 1
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    17

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دختر خوب تو چرا حرف گوش نمیدی؟ دلشم بخواد دختر ترکه ای الان همه جا طرفدار داره. اگه مثل این پیرمردای بازاری دختر تپل مپل میخواس که از اول نمیومد سمت تو! اینقدر اعتماد به نفستو از دست نده. موضوع اندامت نیست رفتارته. اینقدر بهش نزدیک شدی که دیگه تورو نمیبینه. خودتو انداختی به دست و پاش التماسش کردی. ملکه زیبایی هم این کارارو بکنه بی ارزش میشه و کسی زیباییهاشو نمیبینه. دختر جوون و زیبا خودتو اسیر دست هوسهای مرد کردی. باید الان همین هیکلتو بزنی تو سرش. بگی آخه تو از سلیقه بویی برده بودی که الان اینجا نبودی دمده قجری

  17. کاربر روبرو از پست مفید homaya تشکرکرده است .

    sara.s (سه شنبه 22 اسفند 91)

  18. #60
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array
    سلام مجدد بر سارا خانم گل :)

    نمی پرسم چطوری چون دارم احوالاتت رو می بینم.

    سارا جان تغییر درد داره!

    ترمیم غروز و عزت نفس شکسته درد داره!

    ایجاد تحول مثبت درد داره!

    درست مثل تولد بچه!

    درست مثل پاک شدن بدن یک معتاد از مواد!

    و درست مثل فشار قبر برای پاکی روح!

    میدونی چرا؟ چون چیزای خوب با سختی بدست میاد! تا رنج نکشی قدر عافیت و سلامت و خودت رو نمی فهمی!

    پس اگر حالت بده ، اعصابت خورده ، احساس می کنی داری می میری دلیلش تحوله!

    سارا همین که دیگه بهش اس ام اس نمیدی یه شروع خوبه...باید ادامش بدی.

    نباید تنها بمونی...

    لینک هایی که جناب Serok دادن رو مطالعه کن...به مرور با اعمال اون دستورات حالت بهتر میشه.

    هر وقتم دلتنگ شدی بیاد اینجا برامون بنویس!

    ما برای بازسازی سارا و بعد ایجاد محبت بین اعضای خانواده سارا به کمکت نیاز داریم.

    تو میتونی من اینو مطمئنم!

    انقدر هم ناراحت هیکلت نباش همش درست میشه اگر تو بخوای!


    روزی تو خواهی آمــــــــد از کوچه های باران

    تا از دلـــــــم بشويي غمهاي روزگـــــاران...





  19. 2 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    sara.s (سه شنبه 22 اسفند 91), فرشته مهربان (پنجشنبه 24 اسفند 91)


 
صفحه 6 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. غلبه بر استرس و انتظار پیش از بارداری
    توسط معجزه عشق در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 اردیبهشت 94, 18:40
  2. خواستار پیشنهاد شما در مورد همسریابی برای ایرانیان خارج از کشور
    توسط شب شکن در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 06 اردیبهشت 92, 20:50
  3. من با شوهرم بخاطر استخدام کارمند خانم مشکل پیدا کردم، کمکککک
    توسط پرستوی مهاجر در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 45
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مهر 91, 11:32
  4. داستان پیر مرد
    توسط مو طلایی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 11 تیر 90, 08:53
  5. نقش پیاده روی در از بین بردن فشار روانی ( استرس)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 اسفند 87, 01:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.