گیسو کمند عزیز،
ضمن موافقت همراه با مخالفت
با پست های اخیرتون در این تاپیک، یه نکته هم من می خواستم اضافه کنم
به عنوان یکی از اعضای تالار دوست داشتم نظرم را بگم.
1- می گیم زندگی مشترک ...
مشکلاتش هم مشترکه. دو طرفه است. مسئول این مشکلات هم هر دو طرف هستند. هیچکدوم صددرصد مقصر نیست. حتی اگر این سهم 90 به 10 باشه. بازم یه درصدی برمی گرده به طرف مقابل.
تصمیم گیری برای طلاق یا ادامه هم به شدت به شخصیت و ویژگیهای این دو طرف بستگی داره. نسخه ای که در مورد گیسو کمند و آقای x صدق می کنه، ممکنه در مورد گیسو کمند و آقای y کاربردی نباشه.
کسی که اینجا مشاوره می گیره گیسو کمنده، بدون این که ما x یا y زندگیش را بشناسیم و حرفی از زبونش شنیده باشیم.
2- تصمیم گیری برای طلاق به شخصیت گیسو کمند هم بستگی داره. شاید برای گیسو کمند زندگی با x به صلاح نیست، گیسو کمند اینقدر قوی و مستقل ( شخصیتی منظورمه، نه مدرک تحصیلی یا موقعیت اقتصادی و ... ) هست که جدا شدن از x به نفعش باشه، اما گیسو کوتاهی هم باشه که زندگی با همون x براش بهتر از جدایی هست. یا حداقل این که لازمه یه مسیری را بره تا به این جدایی برسه.
3- در نهایت این که فکر می کنم تالار می تونه کمک باشه ولی زندگی مشترک و زندگی آدمها اینقد پیچیده هست که با مشاوره ی حضوری هم تصمیم گیری در موردش آسون نیست.
چه برسه به تالار عمومی اینترنتی.
البته این حرفتون را قبول دارم که اینجا در مورد مشکلات زن و شوهر تاکید زیادی روی بساز و زندگی کن هست
و در مورد مشکلات دختر و پسر بی برو برگرد جداشو و تمومش کن.
علتش هم شاید اینه که تالار عمومیه و مجازی. نهایت احتیاط می شه. وگرنه همه ی دختر و پسرها نباید جدا بشن و همه ی زن و شوهرها هم نباید تا آخر عمر بزنن تو سر هم و زندگی کنن.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : دوشنبه 20 شهریور 96 در ساعت 14:16
علاقه مندی ها (Bookmarks)