التماس دعا دارم اگه امشب یا تو این شبا دلتون شکست زیر سایه قرآن منو یاد کنید
به خدا من تک تک تونو به اسم یاد میکنم درسته زیاده ولی یاد میکنم چه اونای که تو تالار خوشبختن چه اونایی که محتاج دعا هستن واوناییکه تو ختم قرآن شرکت کردن و بانیهای تالار و حتی دوست عزیز تازه واردمون آقا حامد تنها رو که تو بد دردسری افتاده و انشالله که خدا کمکش کنه
از تمام دوستان تالار میخوام اگه سر سوزنی از من ناراحت شدن منو حلال کنن .
گفتمش با این غم هجران چه کنم گفت بسوز گفتمش چاره این سوز بگو گفت بساز
اینجا یک وجب از خاک بهشته ومن از دوزخ زندگیم به ارزنی از این خاک چنگ انداختم










شما دو تا از بهترین های تالار هستین و واقعا پستهاتون را هممون خیلی دوست داریم و مشخصه که هر دو خیلی باهوش و توانمند هستین!

علاقه مندی ها (Bookmarks)