به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 41 تا 41 , از مجموع 41

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array

    چرا خدا منو نمیبینه ؟ ازین بی عدالتی افسردگی گرفتم

    سلام
    راستش نمیخواستم بیام اینجا تایپیک بزنم چون این سایت مضرراتیم داره دفعه قبل اخرینبار کلی از پستای بعضی افراد ناراحت شده بود .
    من 31 سالمه
    تحصیلاتم در مقطع دکترای تخصصی تموم کردم یکی از رشتهای تخصصی داروسازی . بزرگترین مشکلم اینه بیکارم.سال94 تا96 طرممو گذروندم ولی با بی عدالتی جذبم نکردن 3 ساله خونه نشین شدم. هیچ اتفاق مثبتی تو زندگیم نمیفته . من دختریم اهل نماز روزه قران انفاق.ریا نمیکنم ولی بااینکه بیکارم درحد توانم به خیلیا کمک میکنم .
    اماا خواهر برادر دومادو عروسمون تحصیلاتشون از من پایین تر.هیچکدوم نه نماز میخونن ن قران ن روزه میگیرن همشونم سالمن از نظر جسمی یعنی میتونن روزه بگیرن. همشون استخدام رسمی تو ادارات دولتی هستن . از بین خواهر وبرادرم فقط منم که ب پدرمادرم میرسم خیلی بیشترازونا.
    سوالم ازخدا اینه که اگه سروکاریم چرا من این همه ساعت باید گرسنگی بکشم؟ ب مامانم میگم چرا فلانی استخدامه نمازنمیخونه میگه اون با امام زمان ععد کرده اگه رسمی بشه نمازبخونه. ببخشید اینومیگم امام زمان میفته دنبال بی نمازا؟؟؟؟؟
    منیکه شاگردو بنده خوبیم براش. منیکه همیشه ایمان قوی داشتم وتوکل .منیکه همیشه صبرداشتم. همیشه مورد تمسخر اطرافیان بودکه خیلی اسگولم روزه میگیرم . بااین همه زحمت چرا بیکارم . یک ساله مدرکم رو هواست بخاطر اکسپت مقاله isi پایان نامم تا اکسپتش نیاد مدرک دکترامونمیدن . ینی انقد بدبختم ؟ چرا خدا باهام این رفتارو میکنه؟ ازش خیلی دلگیرم.عدالت ینی تواین دنیام باید ببینیم.ولی5 درصدم من نمیبینم چیزی . چرا دستمو نمیگیره

  2. 4 کاربر از پست مفید zzzz تشکرکرده اند .

    Mvaz (دوشنبه 20 اردیبهشت 00), افسونگر (سه شنبه 21 اردیبهشت 00), الهه زیبایی ها (یکشنبه 19 اردیبهشت 00), باغبان (یکشنبه 19 اردیبهشت 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.