به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 41 تا 41 , از مجموع 41

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array

    ارتباط تلفنی در دوره آشنایی؟

    سلام دوستان

    امیدوارم حالتون خوب باشه.

    سوالم همینه که در عنوان پرسیدم.

    اگه کسی این سوال رو از من بپرسه، میگم ارتباط تلفنی در حد ضرورت باشه. و مثلا سه روز یکبار احوال پرسی.

    اما گویا تیپ شخصیتی من با طرف مقابلم فرق می کنه، یا شایدم ساختار فکریمون فرق میکنه. در هر حال با وجود تلاش های من، در این مورد به توافق نمی رسیم که نمی رسیم!

    نمی دونم تا حالا به چند راه متوسل شدم که ارتباط تلفنی رو قطع کنم. هربار با یه چنین جملاتی مواجه می شم:

    خب من باید حست کنم.
    آخه خونواده ها چی فکر می کنن؟
    من می ترسم ازدواج کنیم و تو بگی بیا یه هفته با هم زندگی نکنیم.
    داری ازم فرار می کنی.

    من هربار که این موضوع رو مطرح می کنم، تا جائی پیش می برم که قبول کنه. بعدش مثلا دو سه روز یا حتی یک روز در ارتباط نیستیم، تا یه مسئله ای پیش میاد که لازم می شه صحبت کنیم. بعد از اون دوباره مسئله کان لم یکن تلقی می شه. و میریم سر خونه اول.

    البته خونه ی اول اول هم نه. الان تماس ها خیلی کمتره.

    من این موضوع روی اعصابمه. البته قبلا در این حد نبودم. مواردی رو یادم میاد که بیشتر از ایشون تماس تلفنی داشتن.

    فکر می کنید اینکه حتی مسیج های صبح بخیر رو دوست ندارم، ایراد خودمه؟ حساس شدم؟

    در هر حال می دونم که تو این ارتباطات تلفنی هم شناخت حاصل می شه. چون خیلی چیزا رو برام تعریف می کنه. مثلا دیروز بین حرفاش گفت که با کارگرشون دعواش شده. پرسیدم چرا؟ گفت کنترل رو گم کرده بود...

    به نظر شما من این مسئله رو برای خودم حل کنم، و بپذیرم که ارتباط تلفنی باشه؟ مسیج های صبح بخیر رو برای خودم حل کنم؟

    یا دوباره مطرح کنم که ارتباط تلفنی رو حذف کنیم.

    این نکته رو در نظر بگیرید که در این مکالمات تلفنی، معمولا روزش رو برام تعریف می کنه. یعنی حرفای احساسی و اینجور چیزا نیست.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...


    ویرایش توسط میشل : چهارشنبه 22 بهمن 93 در ساعت 10:52

  2. 3 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 22 بهمن 93), inventor (جمعه 08 اسفند 93), کامران (پنجشنبه 23 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. جمع بندی مشکلات منو همسرم...ادامه یا جدایی؟
    توسط yasna1990 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 21 فروردین 95, 21:19
  2. فرشته مهربون کجایی؟
    توسط بهار_68 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 شهریور 92, 21:40
  3. +دلی گرفته-قلبی پر اندوه-بچه-شوهر-آرامش-عشق وآیا جدایی؟
    توسط m.m.a در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 دی 89, 14:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.