به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 41

Threaded View

  1. #12
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-12-11
    نوشته ها
    396
    امتیاز
    15,136
    سطح
    79
    Points: 15,136, Level: 79
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 214
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,467

    تشکرشده 2,190 در 377 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط میشل نمایش پست ها
    فرشته جان اگه نامزد بودیم که میگفتم... منظورم از آشنایی، همین دوره ایه که با خواستگاری شروع می شه و با عدم تفاهم یا با عقد تموم می شه.
    .
    .
    .
    در هر حال درک میکنم که مسئله کجاست. میخواید بدونید رابطه غیر رسمیه، یا خونوادگی. بله، با خونواده اومدن. و پروسه شناخت از اون طریق داره روند خودش رو طی می کنه.
    با سلام،

    - مسیج‌های "صبح به خیر"، "شب به خیر" و …، هیچ تأثیری در افزایش شناخت طرفین از هم ندارند*(گاهی اوقات ضررهایی هم دارند). لذا جایی در پروسهٔ شناخت ندارند.

    - در دوران شناخت، بهتر است که ابتدا داده‌هایی که دریافت می‌کنید را پردازش کنید، سپس به دنبال گرفتن داده‌های دیگر باشید. ممکن است که بین دو دیدار یا مکالمهٔ متوالی، چند روز فاصله بیوفتد. این نه تنها ایرادی ندارد، بلکه در بسیاری از اوقات لازم هم هست.
    لذا پذیرش این‌که هر روز تلفنی صحبت کنید، چندان با هدف رابطه سازگاری ندارد. بهتر است هر زمانی که به داده‌های بیشتری نیاز داشتید، اقدام به ارتباط کنید.

    - ملاقات حضوری، نسبت به ارتباط تلفنی،‌ شناخت بیشتر و بهتری به شما می‌دهد. جلسات اولیهٔ خواستگاری که باید حضوری باشند. در ادامه، بسته به میزان اهمیت بحث‌هایتان، می‌توانید ارتباط تلفنی نیز داشته باشید.
    واضح است که محتوای ارتباطهای تلفنی نیز باید در راستای شناخت بیشتر باشد.



    * آن مسیج‌ها تأثیری در افزایش شناخت ندارند. اما این‌که آقای خواستگار خواهان فرستادنشان در دوران شناخت هست، نکته‌ای است که می‌تواند باعث افزایش شناخت شما نسبت به ایشان شود.


    موفق باشید.

  2. 10 کاربر از پست مفید مسافر زمان تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 23 بهمن 93), Eram (جمعه 24 بهمن 93), khaleghezey (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرشته مهربان (شنبه 25 بهمن 93), کیت کت (پنجشنبه 23 بهمن 93), کامران (پنجشنبه 23 بهمن 93), پری وش (یکشنبه 26 بهمن 93), میشل (پنجشنبه 23 بهمن 93), بی نهایت (چهارشنبه 29 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. جمع بندی مشکلات منو همسرم...ادامه یا جدایی؟
    توسط yasna1990 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 21 فروردین 95, 21:19
  2. فرشته مهربون کجایی؟
    توسط بهار_68 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 شهریور 92, 21:40
  3. +دلی گرفته-قلبی پر اندوه-بچه-شوهر-آرامش-عشق وآیا جدایی؟
    توسط m.m.a در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 دی 89, 14:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.