به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 55

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array

    چیکار کنم از عصبانیتم کاسته بشه...(نیازمند راهنمایی شدید)

    درود به تک تک دوستان این تالار

    ضمن خسته ناشید فراوان از تموم دوستان در امور اجرایی مشکلات این تالار

    دوستان شاید منو فقط در امر ازدواج زیارت کرده بودید تشکر می کنم از همه ی عزیزانی که در این امر یاری رسوندن مشکلات ازدواجمون به خوبی و شکر ایزد منان گذشت خلاصه برای ازدواج مزاحمتون نشدم

    اون دوستانی که در تاپیکم جویای احوال بودن می دونستن که من یه مشکلی دارم گفتم از شما دوستان عاقل و فهیم کمکی دریافت کرده باشیم دوستان من در خانواده پدری خیلی جوشی هستم عمه منم از پدر بزرگش به ارث برده بود و جوشی هستش کلا خانواده پدریم جوشی بودن منم به ارث بردم این جوشی بودنو نمی دونم چطوری کمش کنم یا به کلی مهارش کنم یه دلیلش هم خصوصیات کاری بنده هست و فکر می کنم دارم ضربه می خورم و خواهم خورد الانم که دارم زن میگیرم نمی خوام این خانوم شاهد داد و فقان من باشه باید متذکر بشوم که این خوردی اعصاب فقط 15 دقیقه به طول می انجامه نمی دونم کسی با این مشکل دست و پنجه نرم کرده یا خیر منو راهنمایی کنید که چه ترفندی به کار بگیرم که مهرش کرده باشم

    خواهش دارم ازتون که تاپیک معرفی نکنید و نگید برم پیش مشاور تشکر می کنم

  2. 2 کاربر از پست مفید بی وفا تشکرکرده اند .

    meinoush (جمعه 28 تیر 92), شمیم الزهرا (یکشنبه 30 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 اسفند 92, 17:43
  2. چیکار کنم از عصبانیتم کاسته بشه2 (ادامه تاپیک های بی وفا)
    توسط بی وفا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 شهریور 92, 09:11
  3. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10
  4. پر از خشم و عصبانیتم. فشار شدید روی جسمم دارم. دلیل و درمانش ؟ نکند خوب نشوم؟
    توسط JJ1234 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: جمعه 30 تیر 91, 21:40
  5. چطوری عصبانیتمو کنترل کنم؟
    توسط atis در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 فروردین 91, 17:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.