مریم !
کدوم چشم و هم چشمی !؟
این 60 تومن رو من امروز توی بازار برآورد کردم .
دونه به دونه مغازه ها رو گشتم تا در آوردم .
اصلا 60 تومن غلط.
40 تومن ؟ درسته به خدا .
یخچالی که گرفته بودیم 800 تومن ، الان شده 2400 تومن .
بعدش ، من الانشم نمی تونم همون یخچال رو بخرم .
چشم و هم چشمی چیه ؟
کلاً بریم بمیریم بهتره .
الان که همه چی شده پولی . درس و زندگی و زن و ... .
تو خودت ، پسره هیچی نداشته باشه ، اصلاً توی خواستگاری نگاشم نمی کنی به خدا!








امیدخان اگه حرف بقیه رو قبول نداری نظر نخواه.مهران راهنماییت میکنه بسه.

علاقه مندی ها (Bookmarks)