سلام مجدد
الهه جان شخصیت نمایشی یک اختلال هست یعنی اینقدر باید شدت داشته باشه که تازه تشخیص داده بشه که طرف شخصیت نمایشی داره ..بی خود روی خودت ایراد نذار.
دوست دارم ببینم چند سالته .. اون آقا چند سالشونه؟
ببین مسئله ی اقتصادی تو زندگی خیلی مهمه ولی نباید کل معیار های تو خلاصه بشه در همین مورد فقط... مثلا برامون از خانواده ی خواستگارت نگفتی ...یعنی همه ی ویژگی ها و شرایطش اکی هست ؟
خانواده خیلی مهمه ..از نظر فرهنگی و حتی همین اقتصادی چقدر با شما جور هستند ؟
اگه خیلی بالاتره که کلا از نظر من خط قرمز روش بکش.
حتما یه تاپیک بزن یا عضو انجمن آزاد شو و از روانشناسان اینجا حتما راهنمایی بگیر.
بنظر من اگه این حالت رو که میگی نسبت به این آقا داری پس بزار کنار این خواستگار رو ...
یه چیزی رو بزار برات روشن کنم :
ممکنه یه دختری باشه که یه خواستگار خوب براش میاد با شرایط خوب ..ولی میگه نه...صبر کنم بلکه شاید یکی بهتر بیاد و اون موقع صد تا خواستگار براش میاد و آخر هم که سن میره بالا و اونوقت افسوس میخوره که چرا اینقدر بخاطر کمالگرایی خواستگار های خوبش رو رد کرده ..
یکی هم در شرایط شما ... خواستگار خوب براش اومده ولی به دلش نمیشینه ..در این صورت بهترین راهکار این هست که ازدواج نکنه با این شخص و نگران این نباشه که نکنه کس بهتری نیاد .
الهه جون اصلا نگران نباش ...اگه واقعا این آقا رو دوست نداری باهاش ازدواج نکن ..اون خدایی که اون بالاست درسته که به ما قدرت اراده و اختبار داده ولی تقدیر همه ی ما به دست خودش هست.
نگران نباش که شاید فرد بهتری نیاد دیگه.
باز هم میگم از مشاور مشورت بگیر.





پاسخ با نقل قول
حالا من صدام بلند نیست ها...که منم خوشم نیومد ناخوداگاه دیگه حرفام یادم رفت 
اشکال نداره اینجا که پاتوق خودمونه

و من هم خیلی فرصت نکردم همدردی بیام و هر موقع امدم فقظ به سیمرغ آمنین سر زدم برای انجام برنامه تلاوت امون.. .از ته دلم آرزو میکنم که خدای مهربون به همه امون کمک کنه و صبر و امیدمون رو زیاد کنه.. خیلی زیاد دوستون دارم و برای همه اتون دل خوش و آرامش و براورده شدن آرزوها و خواسته هاتون رو از خدای پاک و مهربون دعا میکنم. 

علاقه مندی ها (Bookmarks)