به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 45 از 59 نخستنخست ... 51525353637383940414243444546474849505152535455 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 441 تا 450 , از مجموع 586
  1. #441
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام مجدد

    الهه جان شخصیت نمایشی یک اختلال هست یعنی اینقدر باید شدت داشته باشه که تازه تشخیص داده بشه که طرف شخصیت نمایشی داره ..بی خود روی خودت ایراد نذار.

    دوست دارم ببینم چند سالته .. اون آقا چند سالشونه؟
    ببین مسئله ی اقتصادی تو زندگی خیلی مهمه ولی نباید کل معیار های تو خلاصه بشه در همین مورد فقط... مثلا برامون از خانواده ی خواستگارت نگفتی ...یعنی همه ی ویژگی ها و شرایطش اکی هست ؟
    خانواده خیلی مهمه ..از نظر فرهنگی و حتی همین اقتصادی چقدر با شما جور هستند ؟
    اگه خیلی بالاتره که کلا از نظر من خط قرمز روش بکش.
    حتما یه تاپیک بزن یا عضو انجمن آزاد شو و از روانشناسان اینجا حتما راهنمایی بگیر.
    بنظر من اگه این حالت رو که میگی نسبت به این آقا داری پس بزار کنار این خواستگار رو ...

    یه چیزی رو بزار برات روشن کنم :

    ممکنه یه دختری باشه که یه خواستگار خوب براش میاد با شرایط خوب ..ولی میگه نه...صبر کنم بلکه شاید یکی بهتر بیاد و اون موقع صد تا خواستگار براش میاد و آخر هم که سن میره بالا و اونوقت افسوس میخوره که چرا اینقدر بخاطر کمالگرایی خواستگار های خوبش رو رد کرده ..

    یکی هم در شرایط شما ... خواستگار خوب براش اومده ولی به دلش نمیشینه ..در این صورت بهترین راهکار این هست که ازدواج نکنه با این شخص و نگران این نباشه که نکنه کس بهتری نیاد .

    الهه جون اصلا نگران نباش ...اگه واقعا این آقا رو دوست نداری باهاش ازدواج نکن ..اون خدایی که اون بالاست درسته که به ما قدرت اراده و اختبار داده ولی تقدیر همه ی ما به دست خودش هست.
    نگران نباش که شاید فرد بهتری نیاد دیگه.

    باز هم میگم از مشاور مشورت بگیر.

  2. 3 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    نیلوفر:-) (چهارشنبه 20 دی 96), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 20 دی 96), المای (یکشنبه 01 بهمن 96)

  3. #442
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام سون جان

    واقعا ازت ممنونم دوست من

    سنم و گفته بودم قبلا....چند روز دیگه تولدمه و رسما 30 ساله میشم.....اختلاف سنی مون هم کمتر از دوساله....مطمئن نیستم فک کنم از نظر فرهنگ خانواده ها بهم

    بخوریم کما اینکه خانواده من خیلی انعطاف دارن....

    من کی گفتم ایشون شرایطش عالیه چون پولداره؟؟؟!!!!!یعنی من اینجوری به نظر میرسم؟؟!!!!

    امتیازاتی که گفتم مادی نبود...حتی دقیقا بعضی از اخلاق هایی که من همیشه ارزوم بود رو داره ....برای همین نمیتونم بگذرم....ولی چهره اش...مدل خندیدنش...بعضی

    حرفاش....تا حالا جذابیتی حین صحبت حس نکردم....

    شاید به خاطر اینکه ایشون خیلی از من بیشتر مقید به باید ها نباید های دینیه...جلسه اول که همچین خورد تو ذوقم که نگو...تو چشای من نگاه میکرد می گفت خانم

    خودش ی زیبایی داره چرا ارایش میکنه!!!!حالا من کلا یکم ارایش میکنم ها....یا ی بار تو رستوران بودیم چادرم افتاده بود رو شونم...که خودم میدونستم...بعد با دست اشاره کرد گفت ببخشید چادرتون!!! یا داشتم حرف میزدم دستش و می اورد پایین یعنی ارومتر حالا من صدام بلند نیست ها...که منم خوشم نیومد ناخوداگاه دیگه حرفام یادم رفت

    .بعد گفته بود به معرف که مثل اینکه ایشون تمایلی ندارن...درستم حدس زده بود چون واقعا تو فکر این بودم که تمومش کنم.....منم به مامانم اینا گفتم وقتی یکی داره حرف میزنه بگی هیس...!!!!!!خب منم دیگه تا اخر هیس موندم

    میدونی با شناختی که از خودم دارم خیلی چهره برام مهم نیست....و اصرار م رو موارد دیگه است...که حالا بحث طولانی میشه ....بماند...دیروز یکم بهتر بود حالم....همش

    دنبال تحلیل و علت هستم....دوتا تاپیک اخر خانم میشل خیلی کمک کرد....حرفهای متاهل ها ....میدونی چون ما تجربه زندگی متاهلی که نداریم.....من خودم فکر میکنم ی

    دنیای دیگه ایه....و وقتی وارد بشی میبینی اصلا باید به چه چیزهایی توجه میکردی که نکردی یا برعکس...فک نکنم تاپیک بتونم بزنم ولی اگه زدم با جزییات تعریف میکنم که

    من چی می خوام و فک میکنم با ایشون بهش نمیرسم و از این حرفا....

    در ضمن یاد ی مطلبی افتادم که تو ی کتاب خارجی خوندم....می گفت موقع شروع اشنایی ی چشم بند فرضی بزنید تا بتونید بدون دیدن ظاهر اولیه به شناخت روحیه هم

    برسید...یعنی زود دچار قضاوت نشید....و با تمرینی اینو ثابت میکرد.....خیلی جالب بود....

    میدونی عزیزم فعلا می خوام از منفی بافی دوری کنم و با ی دید مثبت به اشنایی ادامه بدم.مگه اینکه واقعا ببینم تغییری تو احساساتم نشد...و فکر اینکه ایشون گناه داره وفلان نکنم و به اشنایی ادامه بدم.. شاید دیدی ایشون نظرش عوض شد...فقط نمیدونم این جمعه رو چی ها بیشتر تمرکز کنم بهتره؟؟!!

    هفته دیگه وقت ازاد بیشتری دارم میشینم همه نتیجه گیری ها رو مکتوب میکنم و ...

    اره عزیزم حتما مشاوره میرم خیلی ممنونم ازت
    پ.ن عجب گزارش کاری برات نوشتم سون جان...اشکال نداره اینجا که پاتوق خودمونه

    جمعه دعا یادت نره سون جان....قلب مهربونی داری مطمئنم دعات در حقم گیراست...
    اگه خیره موانع برطرف شه و از روی اشتباه خیرم و پس نزنم
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : چهارشنبه 20 دی 96 در ساعت 08:49

  4. 3 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 21 دی 96), نیلوفر:-) (چهارشنبه 20 دی 96), المای (یکشنبه 01 بهمن 96)

  5. #443
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 20:54]
    تاریخ عضویت
    1395-4-19
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    4,678
    سطح
    43
    Points: 4,678, Level: 43
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,125

    تشکرشده 159 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه ی دوستان

    الهه جان من فکر میکنم شما این آقا منظورم رفتارشون هست تایید نمیکنید وقلبن با رفتار ایشون موافق نیستید

    البته منم خیلی جمله ای که تو جلسه خواستگاری گفتن رو نپسندیدم حداقل

    میتونستن مستقیم اشاره نکنن وخوب بگن ترجیح میدن همسر آیندشون بدون آرایش باشه منظورم اینه خواسته هاشونو بگن ولی حق مواخذه شمارو ندارن البته اگه من درست متوجه شده باشم

    منم چادریم خب چون چادرمم کش داره معمولا تو رستوران اتفاقا به عمد میزارمش رو شونه ام چون من اکثرا مقنعه هم سرمه وکاملا از نظر خودم پوشیده است مسلما شماهم بلاخره یه روسری سرتون بوده دیگه وپوشیده بودین اگه کسی به من اینجا تذکر میداد من حتما بهش میگفتم مشکلش چیه؟؟؟؟

    به نظرم ایشون خیلی صریح ( رک) صحبت میکنن که اتفاقا خوبه باعث میشه شما راحتر بشناسینشون ولی شما تعارف میکنی کاش همون موقع اگر مخالف بودید نظرتون رو میگفتید یا وقتی با اشاره ازشما خواستن آرومتر صحبت کنید حداقل میتونستین دلخوریتون بگید مثلا بگید دوست ندارید مثل بچه ها باشما رفتار بشه

    فکر میکنم دلیل اینکه این آقا به دل شما ننشسته همین مهارت پایین ایشون تو برقراری ارتباطه که البته الهه جان شما هم یکم به نظرم تو بیان اعتقادتون کوتاهی میکنید صرفا چون یه نفر ازطرف مقابلش سختگیرتره به این معنی نیست که متعقد تره مسلما شماباورهاتون رو قبول دارید وگرنه به گونه ی دیگه ای رفتار میکرد

    شفاف تر راجع به اعتقاداتتون باهم صحبت کنید ممکنه اصلا نتونید با افکار وعقاید ایشون موافق باشید ممکنه خیلیم خوشتون بیاد و کم کم ذهن شما تصمیم به تحسین ایشون بگیره

    منم خیلی ظاهر برام مهم نیست ولی فقط زمانی یه نفر میتونه تو قلب من راه پیدا کنه که عقل من قبولش داشته باشه ببخشید منم مجرد بودم ولی گفتم نظرمو بگم شاید به دردت بخوره

    انشاءالله هرچی خیر پیش بیاد و زودتر از بلاتکلیفی در بیای

  6. 3 کاربر از پست مفید نیلوفر:-) تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 21 دی 96), الهه زیبایی ها (جمعه 22 دی 96), المای (یکشنبه 01 بهمن 96)

  7. #444
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام الهه جانم

    حتما عزیزم برات دعا میکنم ولی خودت هم باید دقت کنی...

    ببین یه مثال برات میزنم که متوجه بشی در چه شرایطی قرار داری ...با اینکه مثال من خیلی ساده هست ولی ازدواج اصلاااااااا شوخی بردار نیست ..جدی بگیر.

    فکر کن رفتی یه مغازه که پارچه بخری ... جنس پارچه عالیه ولی طرحش و شکلش رو دوست نداری و به دلت نمیشینه ..حالا هزار بار هم بهت بگن جنسش خوبه ولی دوستش نداری.

    این آقا هم آقای خوبی به نظر میان ولی دوستش نداری و بنظر من صلاح نیست صورت بگیره.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط المای نمایش پست ها
    سلااااام به همه دوستان خوب سیمرغ آمنینخیلی خیلی ممنونم از این که این هفته با قلب های مهربونتون من رو دعا میکنید
    این روزا این قد اوضاع محیط کارم آشفته و طوفانی شده و عده ای تعدیل شدن به خاطر افت فروش شرکت که خیلی سخت و تلخ می گذره لحظاتم و یه جور بی ثباتی و بلاتکلیفی بیداد میکنه محل کارم (کاملا وضعیت معلقی دارم )، اون قد که غصه ازدواج نکردن ام رفت تو حاشیه و من هم خیلی فرصت نکردم همدردی بیام و هر موقع امدم فقظ به سیمرغ آمنین سر زدم برای انجام برنامه تلاوت امون.. .از ته دلم آرزو میکنم که خدای مهربون به همه امون کمک کنه و صبر و امیدمون رو زیاد کنه.. خیلی زیاد دوستون دارم و برای همه اتون دل خوش و آرامش و براورده شدن آرزوها و خواسته هاتون رو از خدای پاک و مهربون دعا میکنم.

    آرزو کن که آن اتفاق خوب بیفتد
    رویا ببارد
    دختران برقصند
    قند باشد
    بوسه باشد
    خدا بخندد به خاطر ما
    سلام المای عزیزم حالت خوبه ؟

    خوشحالم عزیزم که اومدی پیشمون ..ببخشید که فرصت پاسخ به پیامتون رو نداشتم ... توی هر دوره ای از زندگی بالأخره هم لحظات خوب هست و گاهی هم اوضاع بر وفق مرادمون نیست ... تو این موقعیت ها در هر لحظه باید خدا رو شکر کنیم ... این نیز بگذرد ...
    امیدوارم المای جانم کارتون رونق بگیره و به موقعش خداوند یه همسر شایسته که لیاقتت رو داشته باشه قسمتت بشه عزیز دلم.
    خیلی دوستت داریم
    در پناه حق باشی

  8. 3 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    نیلوفر:-) (جمعه 22 دی 96), الهه زیبایی ها (جمعه 22 دی 96), المای (یکشنبه 01 بهمن 96)

  9. #445
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 12 مهر 98 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1394-1-17
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    7,231
    سطح
    56
    Points: 7,231, Level: 56
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 119
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    411

    تشکرشده 310 در 114 پست

    Rep Power
    44
    Array
    سلام
    خانم سون برنامه این هفته را چرا نمیگذارید؟

  10. 2 کاربر از پست مفید donya. تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 23 دی 96), المای (یکشنبه 01 بهمن 96)

  11. #446
    تمنای عشق
    مهمان
    سلام
    ظاهرا هفت جان تشریف نیاوردند من برنامه را میذارم فقط یک نکته این عزیزی که اسمشونو رهگذر آسمان 2گذاشتم از دوستان من هستند ، من نیستم . برایش دعا کنید.ممنون


    بسم الله الرحمن الرحیم

    برنامه هفته بیست و هشتم:

    از شنبه 23 دی تا جمعه 29 دی

    هدیه به: حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) علیه‌السلام


    طلب حاجت برای:‌ رهگذر آسمان (2)


    برنامه رفتاری: تقویت دید آیت بین نسبت به پدیده ها و وقایع و استخراج درسها و بهره گیری از آنها


    روزانه ۱۰۰ صلوات برای سلامتی و ظهور هرچه زودتر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

    http://www.hamdardi.net/thread40427-2.html#post397767

  12. 5 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 23 دی 96), tavalode arezoo (شنبه 23 دی 96), نیلوفر:-) (شنبه 23 دی 96), المای (یکشنبه 01 بهمن 96), بی نهایت (شنبه 23 دی 96)

  13. #447
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام دوستان عزیزم

    بخدا یادم رفت که برنامه ی این هفته رو بزارم و الآن که اومدم سر بزنم فهمیدم...

    بخاطر امتحانات خیلی فکرم درگیره و حواسم نبود.

    منو ببخشید ...ممنونم تمنای عشق عزیز که برنامه رو قرار دادین ... دیگه حساب روز ها از دستم در رفته

  14. 4 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    نیلوفر:-) (شنبه 23 دی 96), المای (یکشنبه 01 بهمن 96), بی نهایت (شنبه 23 دی 96)

  15. #448
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    بسم الله الرّحمن الرّحیم

    برنامه هفته بیست و نهم:

    از شنبه 30 دی تا جمعه 6 بهمن

    هدیه به: حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام

    طلب حاجت برای:‌ مسافر کربلا

    برنامه رفتاری: اهل دعا و ذکر بودن و طلب توفیقات خاصه از درگاه خدا

    روزانه ۱۰۰ صلوات برای سلامتی و ظهور هرچه زودتر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

  16. 5 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    tavalode arezoo (جمعه 29 دی 96), المای (یکشنبه 01 بهمن 96), بی نهایت (جمعه 29 دی 96), سرشار (جمعه 06 بهمن 96)

  17. #449
    تمنای عشق
    مهمان
    سلام

    یادش بخیر این اسمو وقتی قرار بود کربلا برم انتخاب کردم!
    ار سیمرغی های عزیزم میخوام که این دو روز باقی مانده رو از اول لیست تا مسافر کربلا رو دعا کنند (برای همه ی اعضا )

    دوستان ، شاید بعضی ها در این ختم کوتاهی کردند اما قضاشو به جا آوردند شاید نتونستند سر فرصت انجامش بدند ازتون میخوام همدیگه رو حلال کنید
    من رو هم حلال کنید

    هفته ی بعدی نوبت دعا برای من هست حاجت خیلی مهمی دارم به قول مصباح الهدی جان که خیلی دلتنگشم دعامو ستاره میزنم به خدا بگید دعای ستاره دار تمنای عشق

    از همه ی شما عزیزان بابت حضور در سیمرغ ممنونم از هفت عزیز هم خیلی سپاسگذارم که قبول زحمت فرمودند و برنامه را ارسال می کردند

  18. 6 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 05 بهمن 96), paiize (شنبه 07 بهمن 96), tavalode arezoo (چهارشنبه 04 بهمن 96), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 04 بهمن 96), المای (یکشنبه 08 بهمن 96), سرشار (جمعه 06 بهمن 96)

  19. #450
    تمنای عشق
    مهمان
    سلام هفت عزیز تشریف نیاوردند گفتم برنامه رو من بذارم
    از حضور همگی در سیمرغ آمنین ممنونم اجرتون با سیدالشهدا



    برنامه هفته سی‌ام:

    از شنبه 7 بهمن تا جمعه 13 بهمن

    هدیه به: حضرت علی بن محمد باقر علیه‌السلام (فرزند امام باقر علیه‌السلام)

    طلب حاجت برای:‌ تمنای عشق

    برنامه رفتاری: مرور برنامه های کل هفته‌ها و عهد بستن با خود و خدا در خصوص ادامه آنها و یاری خواستن بر مداومت


    روزانه ۱۰۰ صلوات برای سلامتی و ظهور هرچه زودتر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

    و من الله التوفیق




    التماس دعا از عزیزان دارم

  20. 4 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 06 بهمن 96), paiize (شنبه 07 بهمن 96), tavalode arezoo (جمعه 06 بهمن 96), المای (یکشنبه 08 بهمن 96)


 
صفحه 45 از 59 نخستنخست ... 51525353637383940414243444546474849505152535455 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 08 بهمن 00, 23:20
  2. سیگار...
    توسط شمیم الزهرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 99, 22:21
  3. در خواستگاری چی بپرسیم؟ چی نپرسیم؟
    توسط samir65 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 28 تیر 93, 23:25
  4. چطور به ترک سیگار همسرم کمک کنم؟
    توسط ابر بهاری در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 فروردین 91, 10:40
  5. برون شو ای غم از سینه که لطف یار می آید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 فروردین 91, 17:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.