به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 44 از 59 نخستنخست ... 41424343536373839404142434445464748495051525354 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 431 تا 440 , از مجموع 586
  1. #431
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    « بسم الله الرّحمن الرّحیم »

    برنامه هفته بیست و هفتم:

    از شنبه 16 دی تا جمعه 22 دی

    هدیه به: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها


    طلب حاجت برای:‌ المای

    برنامه رفتاری: استمرار در با برنامه بودن ( از جمله با تمرین برنامه‌های رفتاری هفتگی)

    روزانه ۱۰۰ صلوات برای سلامتی و ظهور هرچه زودتر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

  2. 6 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    tavalode arezoo (جمعه 15 دی 96), گیسو کمند (جمعه 15 دی 96), الهه زیبایی ها (شنبه 16 دی 96), المای (دوشنبه 18 دی 96), بی نهایت (جمعه 15 دی 96)

  3. #432
    تمنای عشق
    مهمان
    سلام

    المای عزیزم ان شاءالله که حاجت دلت روا بشه خانومی
    شما هم عروس بشی الهی.عروس خوشبخت و سعادتمند.


    +++++++++++++++++

    قلب تپنده عزیزم بله قسمت مون شد و رفتیم کربلا .ان شاءالله قسمت همه ی عاشقان بشه
    طبق قولی که بهتون دادم اسم اعضای سیمرغ رو (به همراه دعا در کنارش) در دو برگه نوشتم و در حرم امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل (ع) انداختم
    سفر خوبی بود . غریبی ائمه رو کاملا میشد حس کرد
    تو نجف وقتی وارد حرم امام علی شدی اصلا بدون اینکه تلاش کنی اشکات سرازیر میشه غم بزرگی میشینه رو دلت ( الآنم یادم اومده چشمام پر از اشک شدند ) مظلومیت امام علی (ع) رو کاملا حس میکنی اصلا دلت نمیاد از حرمش بری

    بین الحرمین که دیگه حرفی برای گفتن باقی نمی مونه نمی دونی اول به کدوم حرم بری از قسمت ورودی حرم امام حسین (ع) که داشتم وارد میشدم پاهام سست شد باورم نمیشد کربلا باشم آروم آروم قدم بر میداشتم...

    این قول رو از همسرم گرفتم یه بار دیگه منو ببره کربلا

    اینم عکسی که اونجا گرفتیم کمی جاهاشو سانسور کردم (البته من تو عکس نیستم)



  4. 4 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 16 دی 96), گیسو کمند (جمعه 15 دی 96), الهه زیبایی ها (شنبه 16 دی 96), المای (دوشنبه 18 دی 96)

  5. #433
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    دوستای خوب سیمرغ
    دعای امن یجیب رو حتی شده برای هر نفر 5 بار بخصوص بین نماز مغرب و عشا بخونیم .
    من خیلی به دعاتون احتیاج دارم .

    شاد و پایدار باشید.


    ** تمنا جان چقدر اسم عوض میکنی فرزندم :( :) "فرزندم" تیکه کلاممه
    ثبات رو از اسم و امضا و تصویرپروفایلت شروع کن .
    زیارتت قبول باشه ،خوشحالم که خوبی .
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  6. 4 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    Erica (شنبه 16 دی 96), miss seven (شنبه 16 دی 96), tavalode arezoo (شنبه 16 دی 96), المای (دوشنبه 18 دی 96)

  7. #434
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام به همه دوستان خوبم

    خانم تمنای عشق خوشحالم از حضور دوباره شما

    داخل پرانتز هر چند نفهمیدیم اون موقع هم چی شد رفتین


    سون جان من همین اسمتو بیشتر می دوستم

    الما جان دعا میکنم به هر چی دعا می کنی برسی در کنار داشتن ارامش
    .................................................. ................
    دوستان ی سوال کنکوری داشتم

    اونم اینکه چقدر درسته این حرف که عاقلا نه ازدواج کن عاشقانه زندگی کن...

    خودم که فوق العاده رمانتیکم در عین حال منطقی....میبینم نمیتونماما ....خلاصه سراسر دو دلی ام...

    ممنون میشم اگه کسی تجربه ای داره بگه

    نگید چرا تاپیک نزدی از ی نفر یاد گرفتم که اول اسمش سونه
    یکم هم عجول هستم لطفا هر کاری دارید بذارید زمین ...جواب سوال دختر مردم و بدید

  8. 2 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 16 دی 96), المای (دوشنبه 18 دی 96)

  9. #435
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام دوستان گل و گلاب خودم ..نمیدونم چرا اینقدر باهاتون راحتم

    قربون محبتت تمنای عشق عزیزم ..شما همیشه به ما لطف داشتین...خوش به سعادتتون و ان شاءالله همیشه به این سفر ها .



    ************************************************** ************

    الهه زیبایی های خوشگل خودم حالت چطوره؟

    من که گفتم عروس شدی رفتی دیگه یادی از ما نمیکنی..هههه..مزاح کردم .

    ان شاءالله هر چه زودتر خبرای خوشحال کننده ازت بشنویم ...یادت نره به ما هم بگی ها

    در مورد سؤالت عزیزم :

    اینکه منطقی هستی یک نکته بسیار مثبته ..ولی اگر خواستی ازدواج کنی ببین واقعا اون فرد به دلت میشینه و دوستش داری؟..با خودت نگی یه وقت که زمان اگه بگذره و تو زندگی برم شاید علاقه مند بشم ..اگر هم کسی بهت گفت اصلا گوش نده..همه ی این حرفا بیخوده شک نکن...
    حتی اگه شرایط خواستگارت عالی بود ولی بهش احساس نداشتی دورش رو خط بکش.
    عاقلانه تصمیم بگیر ولی دوست داشتن رو نباید نادیده بگیری.
    این ها نظرات دوستت سون

  10. 3 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    tavalode arezoo (شنبه 16 دی 96), الهه زیبایی ها (یکشنبه 17 دی 96), المای (دوشنبه 18 دی 96)

  11. #436
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها

    الهه زیبایی های خوشگل خودم حالت چطوره؟

    خوبم خداروشکر ممنون.....حالا از کجا فهمیدی من خوشگلم ؛))

    من که گفتم عروس شدی رفتی دیگه یادی از ما نمیکنی..هههه..مزاح کردم .

    گاهی وقت نمیکنم بیام گاهی هم میام ولی چراغ خاموش میام میرم
    ان شاءالله هر چه زودتر خبرای خوشحال کننده ازت بشنویم ...یادت نره به ما هم بگی ها

    ان شا الله بیام بگم پیداش شد اونی که همه جوره می خوامش
    در مورد سؤالت عزیزم :

    اینکه منطقی هستی یک نکته بسیار مثبته ..ولی اگر خواستی ازدواج کنی ببین واقعا اون فرد به دلت میشینه و دوستش داری؟..با خودت نگی یه وقت که زمان اگه بگذره و تو زندگی برم شاید علاقه مند بشم ..اگر هم کسی بهت گفت اصلا گوش نده..همه ی این حرفا بیخوده شک نکن...
    حتی اگه شرایط خواستگارت عالی بود ولی بهش احساس نداشتی دورش رو خط بکش.

    نه .....میگی اخه نمیشه ....اتفاقا همه بدبختی همینه ....که ی چندتا شرایط ش عالیه وگرنه که دیگه فکر کردن نداشت
    عاقلانه تصمیم بگیر ولی دوست داشتن رو نباید نادیده بگیری.
    چطوری این دوتا رو باهم جمع کنم؟؟
    این ها نظرات دوستت سون

    ممنون دوست عزیزم
    ولی ببین..... همین منطق میگه لگد به بخت خودت نزن .....از طرفی نمیتونم به احساسم پشت کنم
    ولی میگم از کجا معلوم این احساس پایدار باشه....شاید زندگی متاهلی ی عالم دیگه ای داره اصلا...
    لوس بازی های من بمونه همین تو دنیای مجردی...
    من چی کار کنم اخهخیلی موقعیت بدیه .........

    چندتا ویژگی خیلی خوب داره این اقا......ولی ظاهرا از نظر شخصیتی متفاوتیم.......و اصلا برام جذابیتی نداره فقط عقلم تاییدش میکنه احساسم نه

    از طرفی نمید.نم نفر بعدی چطوری باشه که...اینم هست اخه....

    میگم کاش مثل این سر پیچ جاده ها که ایینه میذارن ادم اون طرف و ببینه....تو پیچ های زندگی هم
    ی ایینه بود ادم اون طرف تر رو هم میدید
    خیلی خوب میشد نه؟؟؟

    بعد میگم بذارم یکم زمان بیشتر بگذره شاید حسه اومد......ولی میگم شایدم نیومد....اون وقت گناه داره پسر مردم ......
    تو این تقریبا ی ماه.... اوایل می گفتم کاش خودش بگه نه که دیگه تموم شه من راحت شم ...که تحت سرزنش های خانواده ام هم نباشم که بگن چرا تو رد کردی و فلان.....ولی بازم اون پیگیر شد....بعد هم که بیشتر اشنا شدم دیدم چه خوبی هایی هم داره که مد نطر من بوده....دیگه نمیتونم دعا کنم خدایا خودش بره
    خواهش میکنم دعام کن


    کاش از دوستان متاهل یکی بیاد بگه زندگی متاهلی بیشتر رو محور عقل می چرخه یا احساس؟؟؟

    برای منی که بصری ام....به جزییات توجه دارم.....رمانتیکم...شیطنت گاهی دارم .....ی بار ی روانشناس بهم گفت کودک درونت شیطونه و کشمکش بین عقل و احساست زیاده
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : یکشنبه 17 دی 96 در ساعت 09:20

  12. 2 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 17 دی 96), المای (دوشنبه 18 دی 96)

  13. #437
    تمنای عشق
    مهمان
    الهه جان خواهر عزیزم ، تاپیکی در رابطه با مشکلت بزن تا دوستان راهنماییت کنند
    اینجا رو کمتر می بینند و جواب میدند

  14. 3 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 17 دی 96), الهه زیبایی ها (دوشنبه 18 دی 96), المای (دوشنبه 18 دی 96)

  15. #438
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام گلای من

    اومدم این رو بگم و برم

    الهه جان کسی رو میشناسم که یه خواستگار تحصیل کرده با موقعیت خیلی خوب براش اومد ولی بهش علاقه ای نداشت و مادر و پدر و اطرافیان بهش میگفتن برو ازدواج کن علاقه آروم آروم بوجود میاد...از دختر که نه من نمیخوام با این ازدواج کنم و تحت تأثیر خانواده و آشنا با این شخص عقد کرد و روز بعد هم گفت نمیتونم و طلاق گرفت

    البته بعدش یه شوهر دیگه هم رفت که دوستش داشت ولی پسر، پسر درست و خوبی نبود و قصد جدایی از این رو هم داره ولی به کسی نمیگفت که شوهر دومش خوب نیست بخاطر اینکه دیگران فکر نکنن که شاید ایراد از اخلاق این باشه و از این جور حرفا.

    اینطور که از نوشته هات برداشت کردم خیلی هم بی تفاوت نیستی نسبت به خواستگارت ولی دقت کن ...تو دیگه این اشتباه رو نکن ... ازدواج یک مسئله یکی دو روز نیست که ..خودت هم بهتر میدونی.

    البته همه ی آدم ها هم کاملا ایده آل ما نیستن ... هر کس یه شخصیتی داره ... البته گاهی اوقات یک فرد چنان اخلاق خوبی داره که ما دوستش داریم و بهش علاقه مند میشیم .
    این فاکتور ها رو مد نظر قرار بده عزیزم ... نمیگم عاشقش باش ولی باید اینقدری باشه که وقتی باهاش ازدواج کردی وقتی نگاهش میکنی لذت ببری ...از اینکه کنارت هست احساس خوشبختی و خوبی داشته باشی ..وگرنه اگه پول و هزار تا موقعیت عالی دیگه ای هم باشه ولی اون احساس نباشه فایده نداره .

    ان شاءالله خوشبخت بشی دوست عزیزم ... و اینکه از بقیه ی بچه ها هم مشورت بگیر ک خیالت راحت بشه .

  16. 3 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    tavalode arezoo (دوشنبه 18 دی 96), الهه زیبایی ها (دوشنبه 18 دی 96), المای (دوشنبه 18 دی 96)

  17. #439
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 فروردین 00 [ 21:41]
    تاریخ عضویت
    1396-4-04
    نوشته ها
    107
    امتیاز
    7,380
    سطح
    57
    Points: 7,380, Level: 57
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 170
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    683

    تشکرشده 290 در 93 پست

    Rep Power
    34
    Array
    سلااااام به همه دوستان خوب سیمرغ آمنینخیلی خیلی ممنونم از این که این هفته با قلب های مهربونتون من رو دعا میکنید
    این روزا این قد اوضاع محیط کارم آشفته و طوفانی شده و عده ای تعدیل شدن به خاطر افت فروش شرکت که خیلی سخت و تلخ می گذره لحظاتم و یه جور بی ثباتی و بلاتکلیفی بیداد میکنه محل کارم (کاملا وضعیت معلقی دارم )، اون قد که غصه ازدواج نکردن ام رفت تو حاشیه و من هم خیلی فرصت نکردم همدردی بیام و هر موقع امدم فقظ به سیمرغ آمنین سر زدم برای انجام برنامه تلاوت امون.. .از ته دلم آرزو میکنم که خدای مهربون به همه امون کمک کنه و صبر و امیدمون رو زیاد کنه.. خیلی زیاد دوستون دارم و برای همه اتون دل خوش و آرامش و براورده شدن آرزوها و خواسته هاتون رو از خدای پاک و مهربون دعا میکنم.

    آرزو کن که آن اتفاق خوب بیفتد
    رویا ببارد
    دختران برقصند
    قند باشد
    بوسه باشد
    خدا بخندد به خاطر ما

  18. 3 کاربر از پست مفید المای تشکرکرده اند .

    miss seven (سه شنبه 19 دی 96), tavalode arezoo (دوشنبه 18 دی 96), الهه زیبایی ها (دوشنبه 18 دی 96)

  19. #440
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام دوستان خوبم

    سون جان ممنونم ازت
    نه اصلا لذت نمیبرم

    تازه فهمیدم مامانم اینا بدون اینکه به من بگن قرار این جمعه رو قبول کردن

    با اینکه کل بعدازظهر دیروز تمام احساساتم و برای مامانم تحلیل کردم....میگه یکم بیشتر فرصت بده...

    حالا که قبول کردم....فقط نمیدونم چجوری جلسه رو پیش ببرم که مفید باشه...تکلیفم یکم روشنتر بشه...

    متاسفانه این ماه امکان پیش روانشناس رفتن و ندارم وگرنه مطمئنا خیلی راه گشا بود...

    تو سایت ی تاپیک شخصیت شناسی بود خوندم....براساس اون تاپیک من شخصیت نمایشی دارم...که فقط با ی گروه از شخصیت ها میتونه مچ بشه....

    نمیتونم قضاوتی در مورد شخصیت اون اقا داشته باشم ....ولی فک نمیکنم جز اون گروه باشه

    وقتی به ویژگی هایی که داره فک میکنم میبینم دیوانگیه اگه رد کنم....ولی همین که صورتش و مدل حرف زدنش میاد جلوی چشمم....

    هیچ حسی بهش ندارم

    - - - Updated - - -

    تمنای عشق عزیز

    راست میگید شاید تاپیک بهتر باشه.....ولی ی مدیریتی هم می خواد که من الان شرایطش و ندارم....نمیدونم شاید ذهنم بهونه میاره.....

  20. کاربر روبرو از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده است .

    miss seven (سه شنبه 19 دی 96)


 
صفحه 44 از 59 نخستنخست ... 41424343536373839404142434445464748495051525354 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 08 بهمن 00, 23:20
  2. سیگار...
    توسط شمیم الزهرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 99, 22:21
  3. در خواستگاری چی بپرسیم؟ چی نپرسیم؟
    توسط samir65 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 28 تیر 93, 23:25
  4. چطور به ترک سیگار همسرم کمک کنم؟
    توسط ابر بهاری در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 فروردین 91, 10:40
  5. برون شو ای غم از سینه که لطف یار می آید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 فروردین 91, 17:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.