به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 43 از 192 نخستنخست ... 3132333343536373839404142434445464748495051525363738393143 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 421 تا 430 , از مجموع 1928

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    سون جان تو همیشه تو یادمنی
    و یکی از کسایی هستی اینجا که خیلی مشتاقم ببینمش و
    از نزدیک باهاش دوست شم

    زلال جان من همین الانشم همین شکلی ام...اخه من هنوزم مدرسه میرم.....اون موقع بچه بودم و خانم تناردیه مدیرو ناظم ام بود الان همون خانم تناردیه رییسمه....
    شاید اگه منم مدرسه رفتنم تموم شه دیگه از پاییز خوشم بیاد...
    اتفاقا خانم تناردیه امروز یِ کاری کرد با بچه هام....دقیقا همون اتفاق برای منم افتاده بود....برام جالب بود چه جوری بعضی اتفاقها تکرار میشه...برای دلداری براشون تعریف کردم....
    شکر که به مدرسه براتون لذت بخشه.
    آره عزیزم، برا من که اینجوری بود. یعنی از کلاس دوم تا آخرش. کلاس اول رو نگفتم چون اون موقع قبل از اول مهر نمیدونستم مدرسه چیه و چجوریه....
    اما یادمه معلم کلاس چهارمم رو خیلی دوست داشتم و موقع خداحافظی ازش، بغلش میکردم. یادش بخیر... معلم عزیز و مهربانی که امیدوارم هرجا هست سلامت و شاد باشه.
    فکر میکنم شما هم معلم مهربانی باشی و چقدر خوب دانش آموزای نازنینت، معلمی خوش روحیه و شوخ طبع مثل شما دارند. واقعا از مدرسه چیزی که یاد آدم می مونه، اون چیزاییه که با شوق و علاقه همراه بوده. چه درس زندگی چه سایر درس ها.
    بهمین خاطر هست که معلمی یه هنر بزرگه... .
    الهه جان امیدوارم همیشه در قلب دانش آموزات به نیکی ماندگار باشی و خدواند در این کار که بسیار هم حساس و پر مسئولیت هست راهنما و یاورت باشه و بتونی اثرات مثبتی روی بچه ها داشته باشی.

    - - - Updated - - -

    راستی نمیدونم درست حدس زدم یا نه

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.

  2. 3 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 18 مهر 98), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 18 مهر 98)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    سلام به همه همدردی های پاییز دوست:)
    چیه هی پاییز پاییز میکنید
    یکی نوید اومدنش و میده
    یکی میگه صبح پاییزتون بخیر یکی میگه روز پاییزتون

    من برعکس اصلا خاطره خوشی از این پاییز و
    مخصوصا این ماه اولش مهر ندارم...مهر ماه یعنی شروع مدرسه
    شردع بدبختی...وای صبح خواب موندم وای الان جلوی در هر کی ناخنش بلنده برمیگردوندنش...وای فردا باید مامانت و بیاری
    وای مشقهام موند کاش اجتماعی از من نپرسه ...یعنی میگفتی خانم مشقهام یادم رفت یا کتابم و جا گذاشتم یادم رفت برمیگشت بهت میگفت. چطور نفس کشیدن یادت نرفت!!!!
    یعنی هنوز که هنوزه من تو کف ارتباط این دو تا موندم !! واقعا پس چطور نفس کشیدن. یادم نرفت!!
    چی بود بابا مدرسه زمان ما
    تو ظل گرما زیر افتاب مارو سرپا نگه میداشتند هیچ...
    یکی پس از دیگری میومدن سخنرانی میکردن فقط هم خودشون میفهمیدن چی میگن ...ما بچه ها که گوش نمیکردیم
    اخه به اونا بد نمیگذشت که تو سایه بودناونم هیچ
    تو حیاط میخواستیم بدوییم نمیذاشتند اونم هیچ
    خانم ناظم هامونو که نگو ...یا ابالفضل...خانم تناردیه
    یِ بار کلاس پنجم دوستم باهام قهر کرد چرا؟ چون داشتیم میدوییدیم ناظم فقط اونو دعوا کرد به من چیزی نگفت!!
    ناظممون هم کارد میزدی خونش درنمیومد حرفش این بود بچه چرا من گفتم وایستا باز دوییدی ....من و با این سن دور حیاط دوئوندی.... آی نفسم گرفت آی قلبم وایستاد
    یکی نبود بگه خب شما که میدونستی نمیتونی پا به پای اون بدوی چرا رفتی دنبالش ....اونم بجه است ترسیده بیشتر فرار کرده دور حیاط دوستم میدویید خانم میدویید

    مدیر هم نمیدونم با من قهر بود یا با همه قهر بود:)
    من عشقم اب بازی تو زنگ تفریح بود اونم بعدش دعوامون میکردن از دماغمون میومد....خلاصه
    دیگه اخه از چیه پاییز من به نیکی یاد کنم ؟؟اونم که اون لباسهای بیخودمون بود...هیچی ولش کن

    جا داره یادی هم کنیم از عزیزانی که زمانی زیاد اینجا میومدن ولی دیگه الان نمیان مثل خانم صبا pooh 7 آرزو گیسو. و مابقی...
    هر جایید شادو سلامت باشید
    الهه جون چه خوب توصیف کردی، من خودم تا وقتی مدرسه میرفتم از پاییز بدم میومد، یعنی اینجوری بودم
    اما بعد از تموم شدن زمان مدرسه رفتنم، تازه اون موقع فهمیدم که پاییز چیه و حال و هواشو حس کردم. الان برعکس این فصل رو دوست دارم.
    این نشون میده واقعا مدرسه برای من چقدر لذت بخش بود!!!

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.

  4. 5 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 15 مهر 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 16 مهر 98), اثر راشومون (پنجشنبه 18 مهر 98), شمیم الزهرا (سه شنبه 16 مهر 98)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام زلال جان

    دلم تنگ شده بود برات و نوشته های زیبات که از روح بزرگت نشأت میگیره

    من همیشه سعی کردم همدل و همدرد بقیه باشم بدون چشمداشت ...ولی خودم همیشه زمانیکه نیاز به کسی داشتم که همزبون و قابل اعتمادم باشه پیدا نکردم و تنها بودم ...خانوده ام هم که یه بار بهم اهمیت میدن و دفعه ی بعدی نسبت به احساساتم بی تفاوتن ...بخاطر همین من مثلا امروز در اوج اینکه ازشون دلخور بودم ولی این احساس رو توی خودم سرکوب کردم و باهاشون خوب رفتار کردم .
    کلا روبه راه نیستم ...انگار باید از همه چیز بگذرم و بگم : این هم مهم نیست ...ولی همین ناراحت و خسته ام کرده ..
    نمیدونم تونستم ممنظورمو برسونم یا نه .
    دیگه احساساتمو نمیتونم با کسی درمیون بزارم چون هیچ کس به من اهمیتی نمیده .
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  6. 4 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    tavalode arezoo (شنبه 27 مهر 98), zolal (دوشنبه 15 مهر 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 16 مهر 98)

  7. #4
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها



    من همیشه سعی کردم همدل و همدرد بقیه باشم بدون چشمداشت ...ولی خودم همیشه زمانیکه نیاز به کسی داشتم که همزبون و قابل اعتمادم باشه پیدا نکردم و تنها بودم ...خانوده ام هم که یه بار بهم اهمیت میدن و دفعه ی بعدی نسبت به احساساتم بی تفاوتن ...بخاطر همین من مثلا امروز در اوج اینکه ازشون دلخور بودم ولی این احساس رو توی خودم سرکوب کردم و باهاشون خوب رفتار کردم .
    کلا روبه راه نیستم ...انگار باید از همه چیز بگذرم و بگم : این هم مهم نیست ...ولی همین ناراحت و خسته ام کرده ..
    دیگه احساساتمو نمیتونم با کسی درمیون بزارم چون هیچ کس به من اهمیتی نمیده .

    ...........

    با سلام ان شالله خوب باشید
    من خودم یه روزی تو زندگی فهمیدم ، باید از دیگران توقع نداشته باشم و رو به پای خودم وایسم،،
    شاید یه روزی همه تو زندگی بفهمیم بهترین دوست ما خداست ....یه دوست و یه یار قدیمی که همیشه با ما خواهد بود ( خدا را میگم )
    توقع نداشتن از دیگران ( همه نوعش ) و قطع امید از غیر خدا + وصل شدن و امید واقعی به خدا راز شادی ست
    ما تو دیگران کنترلی نداریم که چطوری میل ما رفتار کنند .... ولی می تونیم به خودمون تسلط داشته باشیم
    برا دونه دونه های لحظه های زندگیمون برنامه داشته باشیم و با توکل به خدا به مسیر ادامه دهیم .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 18 مهر 98 در ساعت 22:42

  8. 6 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 18 مهر 98), Mvaz (پنجشنبه 18 مهر 98), tavalode arezoo (شنبه 27 مهر 98), zolal (یکشنبه 21 مهر 98), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 18 مهر 98), رنگین (پنجشنبه 18 مهر 98)

  9. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    کلا روبه راه نیستم ...انگار باید از همه چیز بگذرم و بگم : این هم مهم نیست ...ولی همین ناراحت و خسته ام کرده ..
    نمیدونم تونستم ممنظورمو برسونم یا نه .
    دیگه احساساتمو نمیتونم با کسی درمیون بزارم چون هیچ کس به من اهمیتی نمیده .
    بیرون ز تو نیست هر چه در عالم هست
    از خود بطلب هر آنچه خواهی، که تویی

  10. 4 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 18 مهر 98), zolal (یکشنبه 21 مهر 98), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 18 مهر 98)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام دوستان خوبم
    خیلی ممنونم از همدلی همتون و صحبت های شیرینتون .
    من الحمد لله حالم بهتر شده ... توکل میکنم به خداوند بزرگ و مهربان .

    راستی این همه بدی فصل پاییز و ماه مهر را گفتید ...من توی همین ماه به دنیا اومدم و خیلی دوسش دارم
    پادشاه فصل ها پاییز
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  12. 4 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 19 مهر 98), zolal (یکشنبه 21 مهر 98), الهه زیبایی ها (شنبه 20 مهر 98)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    وای که چقدر نفرت داشتم از پاییز بخاطر بازگشایی مدارس
    چقدر حالم به هم می‌خورد از جو مدارس. چقدر احساس زجر و خفقان بهم دست میداد از اجبار برای خوندن درسها و کتابهای درسی هم دوران مدرسه و هم دانشگاه
    یکی از بدترین نظام‌های آموزش و پرورش دنیا که انقدر ایراد و اشکال آتش پایه ای و اساسین که اصلا نمیشه پیشنهادی برای بهبودش ارایه کرد. فقط ویرانی کامل و ساختی جدید چاره کار هست. اینو یکی دوتا از کارشناسان دلسوز کشور هم گاهی در رسانه ها بهش اذعان کردن...
    ولی تا مجموعه نظام به این باور نرسه، همت و اراده ای برای نوسازی ایجاد نمیشه.
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"

  14. 3 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 18 مهر 98), zolal (یکشنبه 21 مهر 98)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اثر راشومون نمایش پست ها
    وای که چقدر نفرت داشتم از پاییز بخاطر بازگشایی مدارس
    چقدر حالم به هم می‌خورد از جو مدارس. چقدر احساس زجر و خفقان بهم دست میداد از اجبار برای خوندن درسها و کتابهای درسی هم دوران مدرسه و هم دانشگاه
    یکی از بدترین نظام‌های آموزش و پرورش دنیا که انقدر ایراد و اشکال آتش پایه ای و اساسین که اصلا نمیشه پیشنهادی برای بهبودش ارایه کرد. فقط ویرانی کامل و ساختی جدید چاره کار هست. اینو یکی دوتا از کارشناسان دلسوز کشور هم گاهی در رسانه ها بهش اذعان کردن...
    ولی تا مجموعه نظام به این باور نرسه، همت و اراده ای برای نوسازی ایجاد نمیشه.
    متاسفانه آموزش و پرورش، علی رغم اهمیت فوق العاده ای که داره، توجه چندانی بهش نشده!!!

    - - - Updated - - -

    و چی از این مهم تر و البته نگران کننده تر....

    - - - Updated - - -

    خیلی از مشکلات امروز در سطح جامعه و آدما اگر در مدرسه بهشون پرداخته میشد، وجود نداشتند یا حداقل کمتر بودند.

    امیدوارم که آدم هایی مدیر بشن که دلسوز ، باتقوا و متخصص و شایسته باشند.

    - - - Updated - - -

    و البته اهل تفکر و دور اندیشی.

  16. 2 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    اثر راشومون (جمعه 26 مهر 98)

  17. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    عزیزم منم همینطور، ممنونم
    فعلا کمی به خودت زمان بده. خب طبیعیه که ممکنه آدما همیشه نتونن ما رو درک کنن، چون اونا هم مقتضای شرایط و احوال خودشون رفتار میکنند. من ممکنه امروز تو رو بفهمم اما فردا بهر دلیلی نه. اگه انتظارت این باشه، مدام این حس سرخوردگی و ناراحتی رو باید به دوش بکشی.
    اما عزیزم، توی پست قبلی گفتم باید خودت هوای خودتو در درجه اول داشته باشی... . اگه ناراحتی، به خودت برس، منتظر نباش بقیه بیان و بهت توجه و درک نشون بدن. سایرین یه وقت هستن و یه وقت دیگه نه.
    اینکه تو همیشه بی چشمداشت به دیگران محبت کردی، یعنی خدا این درک و استعداد رو به تو داده و چه چیزی بهتر از این.
    مراقب خودت باش.
    شاد و سلامت باشی همیشه عزیزم.

  18. 3 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 18 مهر 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 16 مهر 98)

  19. #10
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه دوستان
    نمیدونم چه شکلی خدا رو شکر کنم
    هر روز که میگزره میبینم اگر یکمی دیگه تحمل کنم زندگی بهتری نصیبم میشه
    فقط یه خورده صبر
    و تلاش

  20. 3 کاربر از پست مفید خادم رضا تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 18 مهر 98), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 18 مهر 98)


 
صفحه 43 از 192 نخستنخست ... 3132333343536373839404142434445464748495051525363738393143 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.