سلام دوستان خوبم
امیدوارم حالتون خوب باشه .
توی دنیای واقعی که هیچ کس سراغمو نمیگیره ...اومدم اینجا دیدم الهه زیبایی ها نام منو برده و خوشحال شدم ...مررسی عزیزم که به یادم هستی.
حالم زیاد خوب نیست ...یعنی احساس غم که توی وجود آدم باشه انگار یه حس خیلی بدیه ...نمیتونم توصیفش کنم ...
حالمو توی چند کلمه بیان میکنم :
غم ،،، تنهایی،،، درک نشدن










علاقه مندی ها (Bookmarks)