به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1928

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    سلام به همه همدردی های پاییز دوست:)
    چیه هی پاییز پاییز میکنید
    یکی نوید اومدنش و میده
    یکی میگه صبح پاییزتون بخیر یکی میگه روز پاییزتون

    من برعکس اصلا خاطره خوشی از این پاییز و
    مخصوصا این ماه اولش مهر ندارم...مهر ماه یعنی شروع مدرسه
    شردع بدبختی...وای صبح خواب موندم وای الان جلوی در هر کی ناخنش بلنده برمیگردوندنش...وای فردا باید مامانت و بیاری
    وای مشقهام موند کاش اجتماعی از من نپرسه ...یعنی میگفتی خانم مشقهام یادم رفت یا کتابم و جا گذاشتم یادم رفت برمیگشت بهت میگفت. چطور نفس کشیدن یادت نرفت!!!!
    یعنی هنوز که هنوزه من تو کف ارتباط این دو تا موندم !! واقعا پس چطور نفس کشیدن. یادم نرفت!!
    چی بود بابا مدرسه زمان ما
    تو ظل گرما زیر افتاب مارو سرپا نگه میداشتند هیچ...
    یکی پس از دیگری میومدن سخنرانی میکردن فقط هم خودشون میفهمیدن چی میگن ...ما بچه ها که گوش نمیکردیم
    اخه به اونا بد نمیگذشت که تو سایه بودناونم هیچ
    تو حیاط میخواستیم بدوییم نمیذاشتند اونم هیچ
    خانم ناظم هامونو که نگو ...یا ابالفضل...خانم تناردیه
    یِ بار کلاس پنجم دوستم باهام قهر کرد چرا؟ چون داشتیم میدوییدیم ناظم فقط اونو دعوا کرد به من چیزی نگفت!!
    ناظممون هم کارد میزدی خونش درنمیومد حرفش این بود بچه چرا من گفتم وایستا باز دوییدی ....من و با این سن دور حیاط دوئوندی.... آی نفسم گرفت آی قلبم وایستاد
    یکی نبود بگه خب شما که میدونستی نمیتونی پا به پای اون بدوی چرا رفتی دنبالش ....اونم بجه است ترسیده بیشتر فرار کرده دور حیاط دوستم میدویید خانم میدویید

    مدیر هم نمیدونم با من قهر بود یا با همه قهر بود:)
    من عشقم اب بازی تو زنگ تفریح بود اونم بعدش دعوامون میکردن از دماغمون میومد....خلاصه
    دیگه اخه از چیه پاییز من به نیکی یاد کنم ؟؟اونم که اون لباسهای بیخودمون بود...هیچی ولش کن

    جا داره یادی هم کنیم از عزیزانی که زمانی زیاد اینجا میومدن ولی دیگه الان نمیان مثل خانم صبا pooh 7 آرزو گیسو. و مابقی...
    هر جایید شادو سلامت باشید
    الهه جون چه خوب توصیف کردی، من خودم تا وقتی مدرسه میرفتم از پاییز بدم میومد، یعنی اینجوری بودم
    اما بعد از تموم شدن زمان مدرسه رفتنم، تازه اون موقع فهمیدم که پاییز چیه و حال و هواشو حس کردم. الان برعکس این فصل رو دوست دارم.
    این نشون میده واقعا مدرسه برای من چقدر لذت بخش بود!!!

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.

  2. 5 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 15 مهر 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 16 مهر 98), اثر راشومون (پنجشنبه 18 مهر 98), شمیم الزهرا (سه شنبه 16 مهر 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.