باسلام
مدتی هست حس دلتنگی زیاد میاد سراغم، نمیدونم این حس رو چجوری توضیح بدم، آیا شمام این حس رو تجربه میکنین؟ علتش چی میتونه باشه؟
پیشاپیش عذرخواهم، چون بیانش یه مقدار سخته ...
تشکرشده 2,261 در 917 پست
باسلام
مدتی هست حس دلتنگی زیاد میاد سراغم، نمیدونم این حس رو چجوری توضیح بدم، آیا شمام این حس رو تجربه میکنین؟ علتش چی میتونه باشه؟
پیشاپیش عذرخواهم، چون بیانش یه مقدار سخته ...
Pooh (سه شنبه 21 بهمن 99), scarface (پنجشنبه 23 بهمن 99), Somebody20 (چهارشنبه 18 فروردین 00), باغبان (دوشنبه 27 بهمن 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)