سلام شمیم الزهرا عزیزم...خوبی
همیشه بهم میگفتی منوتو وجه اشتراکهای زیادی توی زندگیمون داریم واسه همین خواستم کارهایی که میکنم ونتیجه هایی که گرفتم روبهت بگم
ببین منوتوهردویه جورایی منفعلیم وهردومون خیلی دوست داریم همه منطقمون روبپذیرن اما متاسفانه روشش روبلد نیستیم...دوست داریم همسرهامون به اندازه خودمون قبولمون داشته باشن وحرفها ومنطقمون روبپذیرن!!!
اماخب سخته واسشون ونشدنیه...
من دیگه ازاون فاز همیشه حق به جانب دراومدم...مثلا من همیشه توی دعوا میخواستم منطقم روبه شوهرم بقبولونم!!
اماالان دیگه اینجورنیستم...یه کوچولو بازهم میگم یه کوچولو رفتارجراتمندانه روپیاده کردم...وقتی ناراحته وعصبانیه باهاش همدلی میکنم...گاهی هم سکوت میکنم تاآروم بشه بعد بااس فرستادن واسش توضیح میدم که قصدم چی بوده...البته خیلی محترمانه که دوباره تحریک نشه...یه جورایی مثل نوشته های تاپیک جراتمندی...آخه نوشتنشون راحته اما به زبون آوردنشون سخت!!!
شمیم عزیزم میدونم خیلی سختی کشیدی وبیشترروزهای متاهلیت درک نشدی اما تاحدودی مقصر خودمون بودیم که رفتاردرست رونمیدونستیم...
من الان خیلی زیاد به شوهرم محبت میکنم...نیازی که واسش کم گذاشتم وخانوادش هرروز این نیازوبرطرف میکردن...کلا روش حرف زدنشون اینجوریه...پرازتایید وتحسین وتشکر...البته وقتهایی که باهم خوبن!!!
شوهرم اخلاقش خیلی بهترشده باوحوداینکه زمان کمیه من تغییر رفتاردارم...شدم مثل این پرنسس هایی که دلبری میکنن وهمسرمم فقط دلش میخوادبهم نزدیک بشه...
قصد دارم هیچوقت این روش روترک کنم...وقتهایی هم که ازهم دلخورمیشیم گفتم چکارمیکنم!!بازهم بامحبت ودلبری کردن حق وحقوقم روبهش یادآوری میکنم
فعلا که دارم نتیجه میگیرم...وحسرت این چهارسال به دلم مونده که خیلی زودترمیتونستم شوهرموفقط فقط مال خودم کنم!!!
شوهرت میره سرکار...خرید میکنه...یه کارکوچولو توی خونه انجام میده...لبخندمیزنه..صحبت میکنه.......توهمه اینهاروببین وارزش بده بهش...تشکرکن...دوبرابرلبخندب زن.
میره سرکارواسش ابرازدلتنگی کن تابرمیگرده...وقتی میاد که دیگه باید نشون بدی چقدرجاش خالیه...چقدرتوی تک تک ثانیه ها به وجودش احتیاج داری....
اینهاروازته دل انجام بده وواسه رضایت خدا....بعدمیبینی چه آرامشی پیدا میکنی
باورکن به همین سادگیه...زیادهم سخت نگیروفلسفی بازی درنیار...مردها خیلی ساده ترازاین چیزها هستن
موفق باشی دوست عزیزم
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
علاقه مندی ها (Bookmarks)