به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 45

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    104
    Array

    دیگه میخوام ازش خواستگاری کنم(دختر مورد علاقم همکلاسم) به نظرتون بهترین راه چیه؟؟

    دوستان میخوام ازش خواستگاری کنم (هم کلاسم )شرایط ازدواج رو هم دارم و البته با تحقیقاتی که کردم اون هم داره و با هم دیگه تناسب هم داریم و خدا رو شکر همه چیز از این بابت خوبه


    ضمنا از علاقه ی اون به خودم خبر ندارم ولی فکر میکنم اونم منو دوسم داره من خیلی دوست دارم اگه راهی هست بهم بگید تا قبل خواستگاری رسمی از خوانودش متوجه علاقه ی اون به خودم بشم و اگه اصلا ببینم منو نمی خواد دیگه کار به خانواده نکشه

    حالا بهترین راه خواستگاری از هم کلاسی که باهاش کلی کلاس داشتی (و اونم هیچی نمی دونه و جز یکی دوبار باهاش هم کلام نشدی اونم توی سه سال !) طوری که وجهم پایین نیاد و شان اون هم حفظ بشه چی هستش ؟؟

    چیزایی که به فکر خودم میاد و میخوام شما هم کمکم کنید
    مثلا میگم اگه واسطه بفرستم به خودش بگه (منظور از واسطه خواهرم هستش) نگه این پسره چقدر خودش عرضه نداشته بیاد بگه !!!در صورتی که من کاملا تواناییشو دارم خودم برم مستقیم ازش خواستگاری کنم و حرف دلمو بگم و میدونم خیلی خیلی هم میتونم روش تاثیر مثبتی بزارم با حرفام که از دلم هم میاد ولی خب دغدغه ای دارم که توی خط بعدی مینویسم

    باز میگم خودم برم مستقیم خواستگاری کنم میترسم خودش یا خونوادش بگند این پسره چه وقیح و بی کلاس بوده اومده از خود دخترم وسط خیابون خواستگاری کرده !!!و راجبم فکر بدی کنند


    به هر حال ممنون میشم نظراتون رو با دلیل بگید...مخصوصا خانم ها..مثلا اگه دوست دارید اقایی از خودتون مستقیم خواستگاری کنه چرا؟؟ یااگه فقط از طرف خانواده اقدام کنه چرا؟؟یا اگه با واسطه چرا؟؟

    تاکیید میکنم من قصدم ازدواج هست و میخوام خونواده ی اون هم مطلع شه در صورت تمایل خود اون دختر خانم و الان فقط میگم چجوری استارت کار رو بزنم که بهترین باشه .ایشون دختری هستند پای بند به مسایل اخلاقی.و خونوادش هم همین طور هستند.

    ضمنا ادرس خونشون شماره ی خونشون و شماره تلفن خودش رو هم دارم.

    از وقتی که میزارید از همتون ممنونم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید فدایی یار تشکرکرده است .

    negaran (جمعه 12 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 27 اردیبهشت 93, 01:55
  2. آیا من در ازدواج پر توقع هستم؟؟
    توسط sanjab در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 آبان 91, 18:40
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 مهر 91, 08:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.