
نوشته اصلی توسط
ahmadi.00
بهار زندگی حق با شماست
من با شما بدجوری حرف زدم . متن قبلیتون رو دوباره خوندم .
مشکل اصلی من اینه که از قبل تصمیمم رو گرفتم . یعنی فکر می کنم شرایط برام یک طوری هست که راه دیگه ای ندارم ( منظورم راهی هست که منطقی و عملی باشه )
پس الکی نباید بیام اینجا و وقت بقیه رو بگیرم . بابت همین هم از همه ی کسایی که اومدند اینجا و نظر دادند عذر می خوام .منو ببخشید
احتمالا تا ۵ یا ۶ ماهه دیگه می رم خواستگاری و با اون طور آدمی که دوست دارم ازدواج می کنم و تشکیل خانواده می دم .
امیدوارم خودم خوشبخت بشم و دیگه برای مشکلات فردی لازم نباشه اینجا بیام .
می دونم خیلی آدم خوبی نیستم . لازمم نیست باشم . به نظرم به اندازه ی کافی خوب هستم .
خداحافظ همگی ......... از مدیران هم می خوام زحمت بکشند این تایپیک رو قفل کنند
دلم می خواست بتونم بهتون کمک کنم . به نظر می رسه این روند زندگی رو دوست دارید که یک سیکل معیوب رو مدام تکرار می کنید. کاری رو شروع می کنید (با انگیزه نسبتا قوی) اما این انگیزه به نظر می رسه نمی تونه زیاد شما رو همراهی کنه و بنایراین نیمه کاره رهاش می کنید . روند ازدواجتون، روند پیشبرد تاپیکهاتون، روند تحقیق در مورد عقایدتون و چیزهایی که ممکنه ما ازش بی خبر باشیم. نمی دونم ریشه این نیمه کاره رها کردن مسائل در چه قسمتی از زندگیتون هست فقط اینو می دونم که این سیکل تکراری زمان و انرژی زیادی رو از شما خواهد گرفت. چون شما مجبور میشید برای هر مساله چندین بار دیگه به اون مساله باز مونده مراجعه کنید و دوباره راهی رو که قبلا نیمه رها کردید دوباره از اول برید. شاید یک نظم دهی به ذهنتون بتونه کمکی بهتون بکنه. شاید بهتر باشه از یک مشاور کمک بگیرید.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)