به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 49

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 آبان 91 [ 02:30]
    تاریخ عضویت
    1391-7-08
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    392
    سطح
    7
    Points: 392, Level: 7
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    20

    تشکرشده 20 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آیا ازدواج با این مرد درست است یا غلط؟؟؟؟؟؟

    با عرض سلام به همگی
    لطفا کمکم کنید بد جور دچار تردید شدم.
    حدود 5-6 ماهه که در با آقایی آشنا شدم. آدم پاک، با ایمان، مهربان، متعهد و با شخصیتی هستند. از لحاظ تحصیلات و کار و شغل فرد مقام داری هستند.ارتباط ما نزدیک شد و ایشون به من ابراز علاقه کردند. منم گفتم خوب اگه واقعا بهم علاقمندی خوب ارتباطمونو هدفدار کنیم. اما گفتش که نه. من نمیتونم باهات ازدواج کنم مشکلی دارم که نمیشه و به درد تو نمی خورم اما همیشه به عنوان یک دوست می تونی روم حساب کنی
    خلاصه هر روز که می گذشت بیشتر علاقمند و وابسته میشدیم به طبع منم بهش علاقمند شده بودم چون از هر نظر مطابق میل من هستند. بعد از یه مدت گفت اون چیزی که گفتم تو در مورد من نمیدونی وقتش رسیده که بهت بگم چون واقعا ازت می خوام که زنم بشی و پرده از راز زندگیش برداشت. گفت تا حالا بهت نگفتم چون می ترسیدم نظرت در مورد من عوض بشه و از دستت بدم. اما من متاسفانه زن و یک بچه دارم.
    گفت میتونی بری تحقیق کنی حتی از زنم که تو تمام این سال براش چه کارهایی که نکردم. اما اون ناسازگاره و اصلا علاقه ای به من نداره.
    بهش گفتم ارتباطمونو قطع کنیم چون من عذاب وجدان دارم و بهش داریم خیانت می کنیم. گفت نه. قبل از اینکه من با تو آشنا بشم از اون جدا شدم اما چون باردار بود دادگاه حکم طلاقو صادر نکرد به تو هیچ ربطی نداره. منو اون از اول ازدواجمون مشکل داشتیم اما همش می گفتم درست میشه.اصرار کردم برش گردونه گفتش نه اون درست بشو نیست حتی اگه جوابتم به من منفی باشه من اشتی نمی کنم باهاش.
    خلاصه اینکه من با خودش مشکلی ندارم و تو این چند ماه چیزی ازش ندیدم اما با بچش نمیتونم کنار بیام. بهش گفتم بچه رو به مادرش بده و هر چند وقت یکبار یا تو ببینش یا بیارش خونه اما دلش نمیاد میگه گناه داره. نمیتونم بخاطر دل خودم از بچم بگذرم
    منم دوسش دارم از همه نظر مطابق میل منه. یک مرد فوق العاده عاطفی و مهربونه که تو زندگیش کمبود محبت زیادی رو حس کرده و به گفته خودش زن سابقش فقط واسه پول باهاش ازدواج کرده. اما نمیتونم با موضوع بچه کنار بیام. ازتون راهنمایی می خوام اولا بهم بگید منی که یک دخترم اصلا به صلاح هست با یک مرد مطلقه ازدواج کنم یا نه؟
    دوم اینکه چطور قانعش کنم که بچشو به مادرش بده؟ با زبون خوش باهاش حرف زدم گفتم دختره به مادر احتیاج داره حتی گفتم اگه پسر بود اشکال نداشت اما دختره با مادرش باشه به نفعه خودشه. من جای مادرش قبول ندره و ازین حرفها
    ببخشید خیلی طولانی شد لطفا راهنماییم کنید

  2. کاربر روبرو از پست مفید elham_v تشکرکرده است .

    elham_v (شنبه 08 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور شوهرم رو همینجوری که هست بپذیرم؟؟؟؟؟؟
    توسط abani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 دی 94, 13:32
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20
  5. او شریک زندگی من است ؟؟؟؟؟؟
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 آذر 87, 19:47

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.