به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 33 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 تیر 91 [ 20:02]
    تاریخ عضویت
    1391-4-04
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    584
    سطح
    11
    Points: 584, Level: 11
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 53 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question افسردگی و بی انگیزه گی

    سلام
    پسری هستم 26 ساله ،قهرمان پرورش اندام کشورم شغلم ورزش حرفه ایه و مربیگری ،دانشجوی انصرافی رشته آی تی ،البته انصرافم فقط به دلیل افسردگی بود نه چیز دیگه اما این فقط ظاهر قضیه س
    من روز به روز اعتماد به نفسم کم و کمتر می شه ،همیشه بی دلیل استرس دارم طوری که شبا قرص آرام بخش نخورم خوابم نمی بره ،جو خانواده م بیشتر وقتا متشنجه پدر و مادرم از همون بچگیام باهم اختلاف شدید داشتن طوری که گاهی کارشون به بی احترامی های شدید و حتی ضرب و شتم هم می رسه(حتی در همین سن و سال که الان هستن) اگه بزرگنمایی نکرده باشم به طور میانگین هفته ای 2_3 بار از این اتفاقا توو خونه مون میوفته حتی بهشون پیشنهاد مشاوره دادم اما به منم پرخاش کردن ،رک بگم این وضعیت توی روحیه م خیلی تاثیر منفی داشته ،امکان اینکه جدا زندگی کنم رو هم ندارم ،در ضمن من خیلی تنهام اصلا اجتماعی نیستم حتی یادم نمیاد یک بارم کسی رو دعوت کرده باشم به خونه مون، یعنی کسی نبوده اجتماعی بودن رو بهم یاد بده همیشه دوست دارم توی همه کارا تنهای تنها باشم از ترس اینکه با طرف جر و بحثم بشه ،اکثر شبا با گریه می خوابم
    همه بهم می گن چقدر پکری
    استرس از بچگی با من بوده الانم 10 برابر شده راستش من اصلا بچگی نداشتم چون به جای بازی و خندیدن دائم در حال تماشای جنگ و دعوا و کتک کاری بودم توو خونه ،پدر و مادرم مثلا جفتشون اهل نمازن اما این وضعه اخلاقشونه
    اگه این مسلمونیه من نمی خوام
    من بی دلیل همیشه استرس دارم وای به روزی که مشکلی واسم پیش بیاد
    حالم از خودم و اللخصوص خانواده م بهم می خوره مرگ رو ترجیح می دم به این زندگی احساس پوچی می کنم نمی دونم کی هستم چی هستم الکی صبح رو شب می کنم هیچ دل خوشی ندارم توی باشگاه فقط اسم قهرمان کشورو یدک می کشم فکر کنم افسرده تر از من رو زمین وجود نداره خدا خیلی دوستم داشته که تا الان کارم به تیمارستان نکشیده
    نمی دونم به کجا پناه ببرم
    فقط ازتون راهنمائی می خوام عاجزانه خواهش کنم درکم کنید و واقع بینانه راهنمائیم کنید
    اینم بگم جز موسیقی و ورزش به هیچی علاقه ندارم هیچ شخصی توی زندگیم نیست که دوسش داشته باشم همیشه اسم ازدواج میاد ناخودآگاه دعوا و جنگ و بی احترامی توی ذهنم تداعی می شه بزرگترین مشکلم استرسه ،خیلی وقتا سعی کردم خودمو بزنم به بی خیالی اما چون خیلی زیاد روحیه م حساسه نتونستم بی خیال باشم
    لطفا راهنمائیم کنید پیشاپیش ممنونم از شما

  2. 5 کاربر از پست مفید hamid_reza_66 تشکرکرده اند .

    hamid_reza_66 (چهارشنبه 07 تیر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 08:09
  2. من نفرت انگیزم
    توسط shilaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 50
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 بهمن 92, 15:14
  3. هدف و انگیزه؟!!؟از کجا بیارم؟!؟
    توسط tanin-91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 92, 21:16
  4. خیلی تنهام انگیزه ای واسه بودن ندارم
    توسط مرمر تنها در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 09 آذر 92, 18:44
  5. مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 تیر 91, 16:44

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.