سلام فرشته جون.
سلام فريبا جون.
تبريك تبريك تبريك
منم مجاز شدم ولي تصميم به دانشگاه رفتن ندارم هنوز.
فكر كنم سازمان سنجش فاميلمونه منو مجاز كرده
دو سال مجاز ميشم نميرم .
خودم هم نميدونم چرا شركت ميكنم!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
تشکرشده 2,768 در 697 پست
سلام فرشته جون.
سلام فريبا جون.
تبريك تبريك تبريك
منم مجاز شدم ولي تصميم به دانشگاه رفتن ندارم هنوز.
فكر كنم سازمان سنجش فاميلمونه منو مجاز كرده
دو سال مجاز ميشم نميرم .
خودم هم نميدونم چرا شركت ميكنم!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
ammin (جمعه 26 اردیبهشت 93), fariba s (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), paiize (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), reihane_b (جمعه 26 اردیبهشت 93), salehe92 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), میشل (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), ستیلا (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93), صبا_2009 (دوشنبه 22 اردیبهشت 93)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
سلام و صد سلام
تبریک میگم به دوستان عزیزی که با رتبه خوب مجاز شدن. ایشالله که ادامه تحصیل واسشون راهی باشه به سوی شناخت بیشتر و پیشرفت علمی و اخلاقی.
عید همگی هم مبارک باشه.
روز مرد و پدر رو به آقایون تالار تبریک عرض میکنم.
نمی دونم تا چند روز دیگه قهوه ای هستم و نمی دونم از کجا باید بفهمم!
ولی خب خیلی وقته دلم می خواسته بیام اینجا بگم که دلم برای مامان فکور تنگ شده، برای نادیا7777 برای Shad , روزن و آنی و بی دل و خیلی از قدیمی های دیگه. ایشااله هر جا که هستند دلشون خوش و تنشون سالم و لبشون خندون باشه.
ammin (جمعه 26 اردیبهشت 93), heaven65 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), keyvan (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), m.reza91 (شنبه 27 اردیبهشت 93), omid65 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), paiize (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), salehe92 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), میشل (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), مسافر زمان (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), آزرم (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), ستیلا (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93)
تشکرشده 1,336 در 399 پست
سلام
ولادت حضرت علی (ع) را به تمام دوستان و روز پدر را به تمامی پدران همدردی تبریک می گم.
روزتان مبارک
تا حبّ علی و آل او یافته ایم
کام دل خویش مو به مو یافته ایم
وز دوستی علی و اولاد علی است
در هر دو جهان گر آبرو یافته ایم
ولادت حضرت علی(ع) مبارک
گفــت: با پدر یه جمـــله بســـاز
گفتــم: من با پدر جمله نمیســازم،
دنیــــــــامو می سازم
«آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.
« من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »
« مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »
http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg
ammin (جمعه 26 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), paiize (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), میشل (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), مسافر زمان (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), ستیلا (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93), صبا_2009 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93)
تشکرشده 2,190 در 377 پست
سلام بر همدردان
حالتون خوبه؟
ولادت امیر مؤمنان، امام علی علیهالسلام را به همهٔ کاربران و روز پدر را به پدران تالار تبریک میگم.
انشاءالله با یاری مولود کعبه، توفیق درک بیشترِ مقام امامت، نصیبمان شود. به مناسبت این روز، بخشی از یکی از روایات کتاب کافی را قرار میدهم که بسیار زیباست:
"امام است كه حلال خدا را حلال و حرام او را حرام كند و حدود خدا را به پا دارد و از دين خدا دفاع كند و با حكمت و اندرز و حجتِ رسا، مردم را به طريق پروردگارش دعوت نمايد. امام همانند خورشيدِ طالع است كه نورش عالم را فرا گيرد و خود در افق است به نحوى كه دستها و ديدگان به آن نرسد. امام (همانند) ماهِ تابان، چراغِ فروزان، نورِ درخشان و ستارهايست راهنما در شدت تاريكىها (جهل، فتنه و سرگردانی مردم)… امام آبِ گواراى زمانِ تشنگى و رهبر به سوى هدايت و نجاتبخش از هلاكتگاههاست. هر كه از او جدا شود، هلاك شود. امام (همانند) ابريست بارنده، بارانيست شتابنده، خورشيديست فروزنده، سقفى است سايهدهنده، زمينى است گسترده، چشمهايست جوشنده و بركه و گلستانست. امام (همانند) همدم و رفيق، پدر مهربان، برادر برابر، مادر دلسوز به كودك، پناهِ بندگانِ خدا در گرفتارىهای سخت است. امام، امينِ خداست در ميان خلقش و حجت او بر بندگانش و خليفهٔ او در بلادش و دعوتكننده به سوى او و دفاعكننده از حقوق او است. امام از گناهان پاك و از عيبها بر كنار است. به دانش مخصوص و به خويشتندارى نشانهدار است…"
راستی، تاریخ ولادت امام علی، پیام جالبی برای ما دارد. آن هم اینکه سیزده، عدد نحسی نیست! بسیار هم مبارکه ...
.
خانم فرشته اردیبهشت، فریبا خانم، خانم صبوری، تبریک میگم.انشاءالله در همهٔ جوانب زندگی موفق باشید.
اوه اوه اوه! مثل اینکه به رتبهٔ خوب من خیلی مطمئن هستید. ولی اگر رتبهٔ بدی آورده باشم، با این جملهای که نوشتید، با چه رویی بگم؟؟اقای مسافر زمان بیا بگو که رتبه تک رقمی اوردی...
حالا از ما که گذشت![]()
، اما توقعات را از جوانها زیاد نکنید. یک وقت برآورده نمیکنند، اعتماد به نفس هم که اکثرا ندارند، به مشکل برمیخورند.
اما برسیم به نتیجهٔ بنده. به لطف خدا (که من خیلی شرمندهاش هستم)، رتبهٔ خوبی آوردم. آنقدر خوب، که با توجه به ظرفیت گرایشها، نسبت به قبولی در گرایش مورد نظرم در دانشگاه مورد نظرم، اطمینان دارم.
از دوستانی که لطف کردند و برای قبولی بنده دعا کردند، تشکر میکنم.
خانم فرشته اردیبهشت، از شما هم که از بنده یاد کردید، متشکرم.
.
راستی، گرچه کمتر از قبل میگم، اما بیشتر از قبل به دعاتون نیازمندم، التماس دعا.
خدا نگهدار.
![]()
ammin (جمعه 26 اردیبهشت 93), fariba s (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), paiize (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), reihane_b (جمعه 26 اردیبهشت 93), sara 65 (شنبه 03 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), ستیلا (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93), صبا_2009 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
درود دوستان عزیز
از 2روز قبل مهدیه سادات راه افتادهامسال اولین سالیه که پدر شدم
حالا بریم سراغ کادو واسم خانومم دمپایی گرفت ولی واسم کوچیک بودکارت هدیه بهم کادو داد بهش گفتم نگهداره پول اینترنتش رو بده
دیگه یه هدیه احساسی بهم داد خیلی خوب بود
![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
ammin (جمعه 26 اردیبهشت 93), fariba s (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), paiize (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), reihane_b (جمعه 26 اردیبهشت 93), sara 65 (شنبه 03 خرداد 93), toojih (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), میشل (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), ستیلا (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93)
تشکرشده 556 در 137 پست
سلام
میبینم حال و احوال همه شاد، خدا رو شکر
جاتون خالی دیروز غروب نزدیک اذان هوا بارونی بود...
میگن هر وقت بارون میاد درهای رحمت بازه طبق عادت برای همه بچه های همدردی هم دعا کردم(آخه من دعاهام طبقه بندیه!! انگار اسناد وزارت اطلاعاته!!)
دوستانی که از نتایج ارشدشون راضین (در کل همه) برای ما که اول راهیم دعا کنن...
روز پدر رو هم به همه مردان و پدران تبریک میگم؛
بخصوص جناب خاله قزی(یواش یواش باید همه وسایل خونتونو جمع کنید از دست مهدیه السادات)
قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶﴾کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان
تشکرشده 851 در 242 پست
سلام به همه دوستان گل همدردی.
امیدوارم که حالتون خوب باشه .
اومدم که پسورد بزنم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
..
..
.
.
.
.
.
.
.چی بگم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.یه زنبور نیشمزد .
![]()
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
ammin (شنبه 27 اردیبهشت 93), fariba s (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), khaleghezey (شنبه 27 اردیبهشت 93), paiize (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), sara 65 (شنبه 03 خرداد 93), toojih (شنبه 27 اردیبهشت 93), میشل (شنبه 27 اردیبهشت 93), بی نهایت (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), شهراز (شنبه 27 اردیبهشت 93), صبوری (شنبه 27 اردیبهشت 93)
تشکرشده 556 در 137 پست
سلام دوستان
ستیلا جان در چه حالی؟
امیدوارم صورتت نباشه!!
آخه یبار زنبور لب بالایی منو نیش زد (جا قحط بوده)
البته پوروتز طبیعی بود حیف با لب پایین تناسب نداشت
بچه ها اینجا هوا بارونیه
ی چند دقیقه رفتم زیر بارون...
حس فوق العاده ای بود مخصوصا اینکه نسیم بوی نم بارون رو تو فضا پخش میکرد
جاتون خالی
قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶﴾کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان
ویرایش توسط شهراز : شنبه 27 اردیبهشت 93 در ساعت 21:46
تشکرشده 851 در 242 پست
ammin (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), khaleghezey (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), paiize (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), میشل (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), شهراز (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)
تشکرشده 2,768 در 697 پست
سلام دوستان.
دیشب خواب دیدم تو یکی از صحن های حرم امام رضا هستم.در حال عبور بودم که اذان صبح رو گفتن از خواب بیدار شدم دیدم واقعا دارن اذان صبح رو میگن...
فکر کنم تاثیر پستهایی هست که راجع به امام رضا میذاریم یا تاثیر یه مستند که منو برد به زیارت از قاب تلوزیون.
هر چی بود خیلی حس خوب و عالی بود.
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
fariba s (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), khaleghezey (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), paiize (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), میشل (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), بی نهایت (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), ستیلا (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), شهراز (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), صبا_2009 (شنبه 27 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)