به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 36 از 73 نخستنخست ... 6162627282930313233343536373839404142434445465666 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 351 تا 360 , از مجموع 730

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام فرشته جون.

    سلام فريبا جون.

    تبريك تبريك تبريك

    منم مجاز شدم ولي تصميم به دانشگاه رفتن ندارم هنوز.

    فكر كنم سازمان سنجش فاميلمونه منو مجاز كرده

    دو سال مجاز ميشم نميرم .

    خودم هم نميدونم چرا شركت ميكنم!!!!!!!!!!!!!!!!





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  2. 12 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 26 اردیبهشت 93), fariba s (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), paiize (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), reihane_b (جمعه 26 اردیبهشت 93), salehe92 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), میشل (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), ستیلا (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93), صبا_2009 (دوشنبه 22 اردیبهشت 93)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    سلام و صد سلام

    تبریک میگم به دوستان عزیزی که با رتبه خوب مجاز شدن. ایشالله که ادامه تحصیل واسشون راهی باشه به سوی شناخت بیشتر و پیشرفت علمی و اخلاقی.

    عید همگی هم مبارک باشه.

    روز مرد و پدر رو به آقایون تالار تبریک عرض میکنم.

    نمی دونم تا چند روز دیگه قهوه ای هستم و نمی دونم از کجا باید بفهمم!
    ولی خب خیلی وقته دلم می خواسته بیام اینجا بگم که دلم برای مامان فکور تنگ شده، برای نادیا7777 برای Shad , روزن و آنی و بی دل و خیلی از قدیمی های دیگه. ایشااله هر جا که هستند دلشون خوش و تنشون سالم و لبشون خندون باشه.


  4. 15 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 26 اردیبهشت 93), heaven65 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), keyvan (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), m.reza91 (شنبه 27 اردیبهشت 93), omid65 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), paiize (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), salehe92 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), میشل (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), مسافر زمان (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), آزرم (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), ستیلا (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    سلام

    ولادت حضرت علی (ع) را به تمام دوستان و روز پدر را به تمامی پدران همدردی تبریک می گم.
    روزتان مبارک




    تا حبّ علی و آل او یافته ایم
    کام دل خویش مو به مو یافته ایم
    وز دوستی علی و اولاد علی است
    در هر دو جهان گر آبرو یافته ایم

    ولادت حضرت علی(ع) مبارک


    گفــت: با پدر یه جمـــله بســـاز
    گفتــم: من با پدر جمله نمیســازم،
    دنیــــــــامو می سازم





    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg


  6. 9 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 26 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), paiize (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), میشل (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), مسافر زمان (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), ستیلا (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93), صبا_2009 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93)

  7. #4
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-12-11
    نوشته ها
    396
    امتیاز
    15,136
    سطح
    79
    Points: 15,136, Level: 79
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 214
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,467

    تشکرشده 2,190 در 377 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام بر همدردان
    حالتون خوبه؟

    ولادت امیر مؤمنان، امام علی علیه‌السلام را به همهٔ کاربران و روز پدر را به پدران تالار تبریک می‌گم.

    ان‌شاءالله با یاری مولود کعبه، توفیق درک بیشترِ مقام امامت، نصیبمان شود. به مناسبت این روز، بخشی از یکی از روایات کتاب کافی را قرار می‌دهم که بسیار زیباست:

    "امام است كه حلال خدا را حلال و حرام او را حرام كند و حدود خدا را به پا دارد و از دين خدا دفاع كند و با حكمت و اندرز و حجتِ رسا، مردم را به طريق پروردگارش دعوت نمايد. امام همانند خورشيدِ طالع است كه نورش عالم را فرا گيرد و خود در افق است به نحوى كه دست‌ها و ديدگان به آن نرسد. امام (همانند) ماهِ تابان، چراغِ فروزان، نورِ درخشان و ستاره‌ايست راهنما در شدت تاريكى‏‌ها (جهل، فتنه و سرگردانی مردم)… امام آبِ گواراى زمانِ تشنگى و رهبر به سوى هدايت و نجات‌بخش از هلاكت‌گاه‌هاست. هر كه از او جدا شود، هلاك شود. امام (همانند) ابريست بارنده، بارانيست شتابنده، خورشيديست فروزنده، سقفى است سايه‌دهنده، زمينى است گسترده، چشمه‌ايست جوشنده و بركه و گلستانست. امام (همانند) همدم و رفيق، پدر مهربان، برادر برابر، مادر دلسوز به كودك، پناهِ بندگانِ خدا در گرفتارى‌های سخت است. امام، امينِ خداست در ميان خلقش و حجت او بر بندگانش و خليفهٔ او در بلادش و دعوت‌كننده به سوى او و دفاع‌كننده از حقوق او است. امام از گناهان پاك و از عيب‌ها بر كنار است. به دانش مخصوص و به خويشتن‌دارى نشانه‌دار است…"



    راستی، تاریخ ولادت امام علی، پیام جالبی برای ما دارد. آن هم اینکه سیزده، عدد نحسی نیست! بسیار هم مبارکه ...

    .
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    رتبه خوب اوردم بچه ها فکر کنید نخونده بودم .... چقدر خووووووبه
    نقل قول نوشته اصلی توسط fariba s نمایش پست ها
    مجاز شدم با رتبه عالی وای دارم بال درمیارم
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوری نمایش پست ها
    منم مجاز شدم ولي تصميم به دانشگاه رفتن ندارم هنوز.
    خانم فرشته اردیبهشت، فریبا خانم، خانم صبوری، تبریک می‌گم. ان‌شاءالله در همهٔ جوانب زندگی موفق باشید.

    اقای مسافر زمان بیا بگو که رتبه تک رقمی اوردی...
    اوه اوه اوه! مثل این‌که به رتبهٔ خوب من خیلی مطمئن هستید. ولی اگر رتبهٔ بدی آورده باشم، با این جمله‌ای که نوشتید، با چه رویی بگم؟؟
    حالا از ما که گذشت ، اما توقعات را از جوان‌ها زیاد نکنید. یک وقت برآورده نمی‌کنند، اعتماد به نفس هم که اکثرا ندارند، به مشکل برمی‌خورند.

    اما برسیم به نتیجهٔ بنده. به لطف خدا (که من خیلی شرمنده‌اش هستم)، رتبهٔ خوبی آوردم. آنقدر خوب، که با توجه به ظرفیت گرایش‌ها، نسبت به قبولی در گرایش مورد نظرم در دانشگاه مورد نظرم، اطمینان دارم.
    از دوستانی که لطف کردند و برای قبولی بنده دعا کردند، تشکر می‌کنم.
    خانم فرشته اردیبهشت، از شما هم که از بنده یاد کردید، متشکرم.


    .
    راستی، گرچه کمتر از قبل می‌گم، اما بیشتر از قبل به دعاتون نیازمندم، التماس دعا.
    خدا نگهدار.

  8. 11 کاربر از پست مفید مسافر زمان تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 26 اردیبهشت 93), fariba s (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), paiize (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), reihane_b (جمعه 26 اردیبهشت 93), sara 65 (شنبه 03 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), ستیلا (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93), صبا_2009 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93)

  9. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود دوستان عزیز

    از 2روز قبل مهدیه سادات راه افتاده امسال اولین سالیه که پدر شدم

    حالا بریم سراغ کادو واسم خانومم دمپایی گرفت ولی واسم کوچیک بود کارت هدیه بهم کادو داد بهش گفتم نگهداره پول اینترنتش رو بده دیگه یه هدیه احساسی بهم داد خیلی خوب بود
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  10. 12 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 26 اردیبهشت 93), fariba s (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), paiize (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), reihane_b (جمعه 26 اردیبهشت 93), sara 65 (شنبه 03 خرداد 93), toojih (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), میشل (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), ستیلا (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93)

  11. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام
    میبینم حال و احوال همه شاد، خدا رو شکر

    جاتون خالی دیروز غروب نزدیک اذان هوا بارونی بود...
    میگن هر وقت بارون میاد درهای رحمت بازه طبق عادت برای همه بچه های همدردی هم دعا کردم(آخه من دعاهام طبقه بندیه!! انگار اسناد وزارت اطلاعاته!!)

    دوستانی که از نتایج ارشدشون راضین (در کل همه) برای ما که اول راهیم دعا کنن...

    روز پدر رو هم به همه مردان و پدران تبریک میگم؛
    بخصوص جناب خاله قزی(یواش یواش باید همه وسایل خونتونو جمع کنید از دست مهدیه السادات)
    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان

  12. 9 کاربر از پست مفید شهراز تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 26 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), paiize (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), reihane_b (جمعه 26 اردیبهشت 93), toojih (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), میشل (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), ستیلا (شنبه 27 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    سلام به همه دوستان گل همدردی.

    امیدوارم که حالتون خوب باشه .

    اومدم که پسورد بزنم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    ..
    ..

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .چی بگم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .یه زنبور نیشم زد .
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  14. 11 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 27 اردیبهشت 93), fariba s (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), khaleghezey (شنبه 27 اردیبهشت 93), paiize (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), sara 65 (شنبه 03 خرداد 93), toojih (شنبه 27 اردیبهشت 93), میشل (شنبه 27 اردیبهشت 93), بی نهایت (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), شهراز (شنبه 27 اردیبهشت 93), صبوری (شنبه 27 اردیبهشت 93)

  15. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام دوستان

    ستیلا جان در چه حالی؟
    امیدوارم صورتت نباشه!!
    آخه یبار زنبور لب بالایی منو نیش زد (جا قحط بوده)
    البته پوروتز طبیعی بود حیف با لب پایین تناسب نداشت

















    بچه ها اینجا هوا بارونیه
    ی چند دقیقه رفتم زیر بارون...
    حس فوق العاده ای بود مخصوصا اینکه نسیم بوی نم بارون رو تو فضا پخش میکرد

    جاتون خالی
    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان
    ویرایش توسط شهراز : شنبه 27 اردیبهشت 93 در ساعت 21:46

  16. 7 کاربر از پست مفید شهراز تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), paiize (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), sara 65 (شنبه 03 خرداد 93), میشل (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), بی نهایت (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), ستیلا (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)

  17. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شهراز نمایش پست ها
    سلام دوستان

    ستیلا جان در چه حالی؟
    امیدوارم صورتت نباشه!!
    آخه یبار زنبور لب بالایی منو نیش زد (جا قحط بوده)
    البته پوروتز طبیعی بود حیف با لب پایین تناسب نداشت

















    بچه ها اینجا هوا بارونیه
    ی چند دقیقه رفتم زیر بارون...
    حس فوق العاده ای بود مخصوصا اینکه نسیم بوی نم بارون رو تو فضا پخش میکرد

    جاتون خالی
    سلام شهراز عزیز مرسی.خوشبختانه صورتم نبود
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  18. 5 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), khaleghezey (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), paiize (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), میشل (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), شهراز (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)

  19. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام دوستان.
    دیشب خواب دیدم تو یکی از صحن های حرم امام رضا هستم.در حال عبور بودم که اذان صبح رو گفتن از خواب بیدار شدم دیدم واقعا دارن اذان صبح رو میگن...

    فکر کنم تاثیر پستهایی هست که راجع به امام رضا میذاریم یا تاثیر یه مستند که منو برد به زیارت از قاب تلوزیون.
    هر چی بود خیلی حس خوب و عالی بود.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  20. 10 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    fariba s (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), khaleghezey (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), paiize (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), میشل (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), بی نهایت (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), ستیلا (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), شهراز (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), صبا_2009 (شنبه 27 اردیبهشت 93)


 
صفحه 36 از 73 نخستنخست ... 6162627282930313233343536373839404142434445465666 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.