از بازی فوق العاده اش که بگذریم،
خداییش،
نه
خداییش،
از رنگه آبی قشنگتر سراغ دارید؟
.
.
.
نه
خداییش...
شاد باشید
تا فردا
تشکرشده 160 در 86 پست
از بازی فوق العاده اش که بگذریم،
خداییش،
نه
خداییش،
از رنگه آبی قشنگتر سراغ دارید؟
.
.
.
نه
خداییش...
شاد باشید
تا فردا
تشکرشده 160 در 86 پست
اما میدونم که تیمای ضعیف مقابل تیمای قوی بدجوری مقاومت میکنن!!!!
شاید خدایی نکرده مساوی شد
2-2
به نفع اس اس
تشکرشده 79 در 52 پست
یعنی کار ما به جایی رسیده 2-2 به نفعمون باشه؟! خدایا توبه!!!!!! اونم با قرمزا؟ خدایا بازم توبه!نوشته اصلی توسط mohajer
شما داری خنجرو...
همیشه قرمزا سیاست داشتن! و دارن! اما بقول دوستمون زهی خیال باطل! (فدای همه ی قرمزا همتون عزیزین!)
موفق باشید.
یاعلی![]()
تشکرشده 16 در 8 پست
منم فوتبالیم با اجازه آقایون نظرمو بگم دیگه
پرسپولیس 2 استقلال 1
تشکرشده 53 در 23 پست
یه نگاه به جدول بندازین همه چی مشخص میشه دیگه الکی شعرای دیگرونو چرا تحریف میکنین.؟
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
ای بابا ,من به خاطر گل روی استقلالی ها کوتاه اومدم نوشتم 1-1؛گفتم درست نیست از همین الان تو ذوقی بخورن.
ما رو باش ,آخه یکی نیست بگه پسر تو چه کاره ای داری دلسوزی میکنی.
نتیجه بازی دست منه,میگی نه حالا ببین.
پرسپولیس2 استقلال1
تشکرشده 53 در 23 پست
زهی خیال باطل.
بیشترین گل زده جدول مال کیه؟؟؟؟
بیشترین تفاضل گل مال کیه؟؟؟؟
فردا تازه می خواد اینا بیشترم بشه.
تشکرشده 2,462 در 461 پست
با سلام مجدد خدمت كليه دوستان اعم از كركري خون و ناظر
دوستان عزيز بنده فردا در تالار نيستم (جمعه 25/11/87) از يكي از دوستان خواهشمندم فردا چند دقيقه قبل از شروع بازي سري به اين تاپيك بزنن و يه نتيجه گيري كلي انجام داده و كساني كه درست پيش بيني كردن رو شناسايي نمايند تا انشاءالله شنبه صبح شخصا اول وقت ميام و نفر برنده رو اعلام و هديه اش رو همون شنبه از طريق همين پست بهش اعطا خواهم كرد.
موفق و شاد وپيروز باشيد
تشکرشده 79 در 52 پست
بنده که خیالم راحته فقط نگرانم شما قرمزا وقتی نتیجه مشخص شد مرد باشید و مرد باشید بگید لیاقت بیشتر از باختو نداشتید!!! من بارها و بارها دیدم که این قرمزا روشون هیچ جوره کم نمیشه! عزیزان ناظر دوست دارم بعد بازی شما هم به این نکته اشاره بفرمایید!
موفق باشید.
یاعلی![]()
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
mkeجان کوتاه بیا :P.خیلی هم خیالت راحت نباشه .نوشته اصلی توسط mke
میترسم آخر بازی اینطوری ببینمت
ما مردونه پای حرفمون هستیم ,چون غیرت پرسپولیس برای همه ثابت شده.
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است.وسلام....
نوشته های من جنبه شوخی داره لطفا" به دل نگیرید.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)