به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 21 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 اردیبهشت 96 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1393-2-14
    نوشته ها
    205
    امتیاز
    4,218
    سطح
    41
    Points: 4,218, Level: 41
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    136

    تشکرشده 378 در 148 پست

    Rep Power
    35
    Array

    در مورد دچار شدن به وابستگی عاطفی نگرانم...راهنمایی بفرمایید

    با سلام و احترام خدمت همه بزرگواران
    من خیلی پیشتر بنا به مشکلاتی که در زندگی داشتم از راهنمایی دوستان در این سایت و همچنین مشاوره های فرشته مهربان عزیز و مدیر محترم همدردی بهره بردم و تونستم تصمیم صحیحی بگیرم قاعدتا برای راهنمایی گرفتن برای مشکل کنونیم لازم هست که یه شرح حال مختصر بگم.
    حدود یک سال و نیم پیش بعد از مدت ها مشاوره و صحبت با روانشناس و همچنین مدیر محترم همدردی به خاطر شرایط بغرنج زندگیم با داشتن یک فرزند از همسرم جدا شدم و الان از صحت تصمیمی که برای زندگی خودم و فرزندم با تحمل رنج بسیار گرفتم اطمینان دارم و آرامش به زندگی دو نفره ما به حمدلله بازگشته.
    در مورد شرایط شخصیم... 30 سال سن دارم و استاد دانشگاهم و در عین حال در مقطع دکترا مشغول به تحصیلم.
    و اما موضوع سوال من...
    یکی از اساتید من هستن که پیش از جدایی و خیلی قبل تر از این جریانات همیشه و همیشه ارتباط نزدیک و دوستانه و در عین حال همراه با چارچوب داشتیم.استاد بسیار خوبی هستن و متقابلا ایشون هم از من به عنوان دانشجوی خوب و نمونه در جاهای مختلف یاد می کنن و به اصطلاح با هم مچ هستیم در کار و پژوهش به همین سبب ارتباط کاری ما نسبتا بیشتر از سایر اساتیده.

    موضوعاتی وجود داره که من رو نگران میکنه
    1- ایشون بطور کلی با دانشجویانشون مثل دوست رفتار میکنن و رفتار صمیمانه دارن ( به خصوص دانشجویان دکتری)
    2- رفتار حمایتگرانه نسبت به دانشجویان و بالطبع نسبت به من
    3- توجه نسبتا خاص و ویژه به من( اختصاص دادن وقت زیاد، در دسترس بودن همیشگی، امتیاز قائل شدن و ...)
    4- روحیات بسیار نزدیک
    4- وجود خلا عاطفی در من و همینطور در ایشون ( اشاره به داشتن مشکلات بسیار حاد با همسرشون کردن)

    با توجه به موضوعاتی که نام بردم نگرانم مرز باریک میان رابطه صمیمانه استاد و شاگردی تبدیل به مهر و وابستگی عاطفی بشه... روابط رو سعی کردم تا حد ضرورت( درسی) نگه دارم اما باز هم نگرانم و فکر میکنم نگرانیم منطقی باشه
    لطفا راهنمایی لفرمایید حداقل توی این مقطع که بخاطر اتمام پروژه ارتباطم با ایشون بیشتره چه کنم
    سپاس

  2. کاربر روبرو از پست مفید فرخ رو تشکرکرده است .

    Ramin231 (شنبه 07 اسفند 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 17 تیر 96, 14:06
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  3. مهم مهم مهم: دختری خاستگار استادش: خواهشا راهنمایی بفرمایید!
    توسط پرواز1 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آبان 92, 18:23
  4. قربانیان بی وفایی کوتاه نیایید!
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 مهر 92, 13:09
  5. پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 شهریور 90, 11:11

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.