سلام، از پاسخ هر دو بزرگوار ممنونم...شیدای عزیز مثل همیشه راهنمایی خوب و منطقی و کاربردی... سپاسگزارم
در خصوص کار نکردن با لیشون در حال حاضر واقعا نمیتونم... چون از شروع کار بیش از دو سال گذشته و در حال انجام بودم و حدود 6 ماه دیگه مونده تا اتمام...و من بیشتر از این نمیتونم تاخیر کنم...

حقیقتش من در این مدت به روش طفره رفتن و کج دار و مریز گذروندن سپری کردم... یعنی مثلا دعوت به شام ، یا رفتن به کنسرت رو همیشه از زیرش در رفتم...( با دانشجویان دیگر( اقا) هم به صرف شام بیرون میرن، و چندین مرتبه هم با سایر دانشجویان( خانم و اقا) به دیذدن کنسرت و تئاتر و ... رفتن، تیپ رفتاری رو میخوام توصیف کنم، یا در خصوص بوسیدن سر کلا ادم لمسی ای هستن ایشون محبت و همدردی و ... رو با لمس کردن نشون میدن از جمله دلداری دادن به یکی از همکاران خانم در تشییع جنازه یک عزیز و ... یا مثلا سوغاتی اوردن مختص من نیست و پیش اومده که دیدم برای شخص دیگری هم اوردن)
در هر صورت با عنایت به توضیخات بالا آیا همچنان در طول این مدت به روش کج دار و مریز ادامه بدم؟ یا اینکه خیر رک و صریح یه بار یه صحبتی کنم باهاشون... مثلاَ بگم ببخشید دلیل اینکه چندین بار به شام دعوت کردین چیه ؟ لطفا سر من رو نبوسید هرچند از روی محبت...
واقعا نمیفهمم این رفتارها چیزی پشتش هست یا خیر