به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 25 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 15:28]
    تاریخ عضویت
    1392-6-02
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    616
    سطح
    12
    Points: 616, Level: 12
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class500 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    پسری رو به زور نگه داشتم که نمیدونم ته رابطه چی میخواد بشه چیکار کنممممم

    سلام کسی که به حد جنون دوسش داشتم سر یه جریان ازم دلخور شد و رفت کلی غرورمو زیر پا گذاشتم ولی حاضر نبود منو ببخشه یه سال تموم التماس میکردم هربارم که میبخشید به دو روز نکشیده باز میگفت نمیتونه ادامه بده و میرفت تا این چند روز به من زنگ زد و گفت که باشه باهات میمونم ولی اگه اتفاق قبل بیفته حتی پای سفره عقد همه چیو بهم میزنم فعلا از خاستگاری حرفی نزده منم هیچی نگفتم چون درگیر کاراش هستش و میگه گرفتارم چون داره رستوران میزنه با منم زیاد صحبت نمیکنه همش میگه گرفتارم البته میدونم گرفتاره ولی باید باهاش صحبت کنم .. چون داریم از شهری که توش هستم و البته محمدم هست میریم شهر دیگه این قضیه داره دیوونم میکنه میدونم اگه بهش بگم بازم بیخیالم میشه من واقعا دوسش دارم نمیدونم چیکار کنم هیچ کاریم از دستم بر نمیاد میدونم این رابطه ته نداره ولی بازم نمیتونم بیخیال شم بگید چیکار کنم تورو خداااا !!!!امروز میخوام بهش بگم جریانو ولی میدونم میگه به درد هم نمیخوریم!!!! چیکار کنم که منو بخواد!!! به خدا انقد حقیر شدم که دیگه هیچی برام مهم نیسس بگید چیکار کنمممم

  2. کاربر روبرو از پست مفید فانوس شب تشکرکرده است .

    میشل (دوشنبه 12 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  2. تردید در ازدواچ با پسری که مشکل زود انزالی دارن
    توسط سیمین91 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 فروردین 91, 07:31
  3. پسرم خیلی قلدر و خرابکار و شیطون شده زودم میزنه زیر گریه
    توسط مادر در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 تیر 90, 16:02
  4. +چرا پسرها در مقابل مخالفت خانواده شون زود جا ميزنن ؟ كمك
    توسط maji در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 92
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 آذر 88, 23:50
  5. +عجب ( یا دوست نمی شوند، یا زود پسر خاله می شوند!!)
    توسط شبنم در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 فروردین 87, 20:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.