سلام
من عاشق مرد متاهلی هستم و وابستگی زیادی دارم.
قبلا اینجا تاپیک داشتم، اون زمان به حرف بچه ها گوش کردم و رابطه ام رو قطع کردم که باعث شد ایشون تصمیمهای عجیب و غریبی بگیرند، خلاصه زمان گذشت و من دوباره به ایشون برگشتم ولی علاوه بر دلبستگی این دفعه وابستگی هم اضافه شد، الان هم دائم میگه نمیشه زن دومم باشی به هزار و یک دلیل.
من الان احساس یک زن رو نسبت بهش دارم، امیدوارم منظورم رو فهمیده باشید.
دائم هم به فکر زندگی مستقل هستم!! خواهرم میگن برم پبش روانپزشک، یعنی من اینقدر غیر عادی هستم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)