سلام شيرين بانو جان
در رابطه با مشكلت دو تا مطلب خيلي مهم هست اول اينكه اگر عشق اتشيني بين شما بود اون اقا تحت هيچ شرايطي نبايد ازدواج مي كرد حالا هر چقدر هم واسه به هم رسيدنتون مشكل و مانع بود!1
دوم وضعيتي هست كه الان درش هستيد برا يه لحظه خودتون رو جاي اون زن بذاريد شوهرش همزمان دوست دختر داره !!!
پسابطت رو به كل قطع كن حتي به نظر من از اون اقا هم نخواه كه بره با زنش صحبت كنه و اون رو راضي كنه يا نامه و دست خط بده كه راضي به زن دوم گرفتن هست چون هيچ زني از ته دل راضي به تقسيم كردن شوهرش با زن ديگه اي نيست و از طرفي اگه شما اينو از اون اقا بخواي شايد اون اقا اينقدر زندگي رو به اون خانم زهر كنه كه خودش تقاضاي جدايي كنه كه خوب باز هم شروع كننده اين جدايي شما بوديد و ايا بعد از جدايي اونا شما حاضريد با همچين مرد خودخواه و بي عاطفه اي باشيد؟؟؟
خواهشا رو خودتون كار كنيد كه به هر قيمتي هست اون اقا رو فراموش كنيد
نميخوام از ياس و نا اميدي حرف بزنم ولي بايد قبول كنيم بعضي از اتفاقات تو زندگيمون مثل اب ريخته ايه كه نمي شه جمعش كرد ازدواج اين اقا هم به هر دليل كه بوده يكي از هموناست به اين فكر كنيد كه شما به هيچ قيمتي نمي تونيد به ديروز يا پارسال برگرديد و دوباره از اون روزها استفاده كنيد











علاقه مندی ها (Bookmarks)