به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 64
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 آذر 96 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    5,696
    سطح
    48
    Points: 5,696, Level: 48
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    108

    تشکرشده 352 در 163 پست

    Rep Power
    40
    Array
    [خانم سوگند32.
    سلام عزيز من ،‌ تو اصلاً كار بد و غير متعارف و خطايي نكردي كه اظهار مشكل يا ندامت كني ولي با توجه به يخده حساسيت موضوع بدلايلي كه خواهم گفت مقداري مراقبت كفايت ميكند .
    بدليل اينكه تو و برادر شوهرت جنس مخالف هستين و عادت فكري فرهنگ جامعه ايران است كه خودمان هم احساس بدي از بوجود آمدن اين قبيل احساس داريم . لذا ضمن توجه به توصيه هاي دوستان خوبم در خصوص ، واقعيت بيني و عدم جستجوي فانتزي شخصيتي خود در قالب ديگران و....
    با شناخت همه جوانب و خصوصيات و تبعات مثبت و منفي شخصيتها ي افراد مختلف ،‌ هيچكدام از آنها نميتوانند ما را اقناع و ارضا نموده و جامع آمال ما باشند .لذا بنظرم :
    - 1- چون خواه ناخواه شما با برادر شوهرت ارتباط و برخورد خواهي داشت و چه بسا مواردي پيش آيد كه روزها در كنار هم باشيد لذا هر چه سعي در دوري داشته باشيد ذهن و دلتان حريصتر به ارتباط خواهد ماند و موجب ناراحتي روحي و رفتاريتان ميشه لذا سعي كنيد بعنوان شخصيت مورد اعتماد و اتكا و فهميده و بزرگوار بعنوان الگو در فاميل و با افتخار مطرح كنيد و به ساير فاميل هم معرفي كنيد و لي حواستون باشه هيچوقت شوهرتون را باهاش مقايسه نكنيد ، اگر از شوهرتون بزرگتر باشد حساسيت كمتر خواهد بود. وعرفاً بزرگتر خانواده هستش . ولي اگر كوچكترند بعنوان برادر شوهر محبوب و كاردان و .. . در زمينه هايي كه حسادت برادرانش را نيانگيزد.
    2- يك قسمت كار هم بستگي به شخصيت شما دارد اگر چيزي خوب و عالي است ولي مال شما نيست، حريم قانوني ،شرعي و.. را بايد رعايت و تحمل كنيد مثل اينكه آدم يك ماشين خاص و ميلياردي ببيند و از سوار شدن و نگاه كردنش لذت ببرد ولي نبايد بفكر دزديدن و تصاحب غير قانونيش باشد؟؟؟ در حدي كه ايشون فاميلته و افتخار برادرتون هست بهش افتخار كنيد و خدارا شاكر باشيد كه چنين برادر شوهري دارين. حتي در مورد اس ام اس ها اگه احتمال لو رفتن ميديد خودتون بهش بگيد با توجه به صميميتي كه با ايشون احساس ميكنيد با گوشي .. يكي يا... بهش فرستادين يه موقع نگران نباشيد..
    3- با گذشت زمان و ..... اين احساس كم و عادي خواهد شد ولي بعنوان تكيه گاه محترم و لايق و استوره ميماند كه هيچ هم بد نيست همه افراد اشخاصي را بعنوان الگو مريد عاشق شخصيتي برا خودشون دارند و اثر مثبت دارد و بد هم نيست ؟ شما هم كه نظر هوس و ... بهش ندارين؟ بهش نزديكتر بشيد اينقدر براتون ايده آل نخواهند ماند چون كمبودهاي عاطفي و تكيه گاهي شما را پر كرده اند براتون زيادي برجسته شده اند شوهرتون در كل بالاتر از برادرش هست.
    ویرایش توسط حسين40 : شنبه 21 اردیبهشت 92 در ساعت 18:00

  2. 3 کاربر از پست مفید حسين40 تشکرکرده اند .

    golbarg40 (دوشنبه 20 خرداد 92), کامران (شنبه 21 اردیبهشت 92), سوگند32 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  3. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سوگند32 نمایش پست ها
    سلام.
    من همیشه عاشق چنین عشقی بودم از موقعی که مجرد بودم عاشق این بودم که عاشق شم و نرسم. اول حرفام گفتم شاید شما از دید و تفکرات من خندتون بگیره ولی این واقعیت وجودی منه. از این حس لذت می برم.
    الله اکبر! لا حول ولا قوه الله، انگار من خودم دارم مینویسم!

    جدا تا حالا فکر میکردم من ی مشکلی شاید دارم و هیچ آدمی تو دنیا نیست که این حس را داشته باشه(یا خیلی خیلی نادر!) فکر میکردم باید ی روانشناس حاذق منو کنکاش کنه ولی دارم کم کم میبینم مثل اینکه این یک مشکل حادیه و نسبتا شایع و خیلیای دیگه هم مثل من گرفتارشن(امیدوارشدم!)
    ماها باید بشینیم با هم ی فکر اساسی واسه خودمون بکنیم (مثل اینا که پاک میشن و میشینن تجربیاتشون را در اختیار هم قرار میدن!)


    نقل قول نوشته اصلی توسط سوگند32 نمایش پست ها
    ناگفته نماند من به هیچ عنوان قصد ندارم کسی و داخل زندگیم کنم من همسرم و خیلی خیلی خیلی دوست دارم و هیچ کس و با اون مقایسه نمی کنم. شاید کمبود هایی داشته باشه ولی برای من بهترینه و خودشم می دونه که شدیدا دوستش دارم. شاید یک بار دیگه اینجا تایپیک بزنم و در این مورد صحبت کنم که من همیشه تو نگرانی از دست دادن شوهر و بچه هام هستم و گاهی از این دلشوره بیمار می شم. من داشته هام و دوست دارم و از زندگیم لذت می برم. همیشه این نگرانی که یکی از این سه تا نباشه اکثرا خوشیم و ناکام می کنه.
    برادر همسرمم اگه دوست دارم بازم تاکید می کنم هیچ وقت به مسایل جنسی فکر نمی کنم نمی دونم چرا همیشه مسایل جنسی و کنار عشق می ذارن چون در این مورد همسرم از سرم زیادیه. گفتم اون غروری که داره باعث می شه لذت ببرم. یکی از دوستان گفته بود فکر کن اگه اونم بخواد همراهیت کنه؟ در اون صورت دیگه دوستش نخواهم داشت همین که در عین توجه بی توجهی می کنه برام لذت بخشه. البته در این مورد جاری من هم بی تقصیر نبوده. مدام هر وقت که به من زنگ می زنه از حرفها و عقاید و توجه او به من برام می گه. و قبول کنین وقتی یکی مدام بگه فلانی دوستت داره و تو تو رفتارش اون غرور و ببینی ناخداگاه جذبش می شین.
    من بازم ممنون می شم اگه راهنماییم کنین. اینکه بتونم از تصوراتم به قول شما فانتزی های ذهنم فاصله بگیرم.
    من با خوندن نوشته های شما مرتب به احساسات و دلتنگی های خودم بر میگردم و اومدم فقط بگم درکتون میکنم ولی واقعا هیچ کمکی(به معنی واقعی کلمه!) به ذهنم نمیرسه بجز اینکه بگم از نیروهای غیبی (خدا و ائمه اطهار و توصل و نماز شب و ...)کمک بگیرید.
    واقعا میدونم چه حس قدرتمندیه و بیرون اومدن از زیر فشارش چه کار جانفرسا و سختیه، واقعا شاید بدون کرامات و نظر از بالا نشه هیچ کاری کرد چون دیگه عقل تعطیله اینجورجاها!



    تو مگوی مارا بدان شه بار نیست
    با کریمان کارها دشوار نیست
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  4. 4 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 21 اردیبهشت 92), golbarg40 (دوشنبه 20 خرداد 92), sanjab (شنبه 21 اردیبهشت 92), سوگند32 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  5. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array
    هیچ وقت نباید خودمون و دست بالا بگیریم به ناچار شیطان لعین ما رو هم زمین خواهد زد. هر چند که خدایی هیچ وقت خودم و بالا نگرفتم ولی ......
    هیچ وقت خدا رو دست کم نگیر،میتونه دوباره سر پات کنه.
    نخواستم جمله ادبی گفته باشم ولی بهش ایمان داشته باش،کمکت میکنه.

    حرف بهار زندگی به دلم نشست بله شاید من عاشق تصورات خودم هستم. من همیشه عاشق چنین عشقی بودم از موقعی که مجرد بودم عاشق این بودم که عاشق شم و نرسم. اول حرفام گفتم شاید شما از دید و تفکرات من خندتون بگیره ولی این واقعیت وجودی منه. از این حس لذت می برم.
    اگه با همچین شخصی ارتباط میداشتی این تصوراتت بهم میریخت.حالا هم دوتا راه داری:
    1) تو این ارتباط بمونی تا شخصاً یه روز برات ثابت بشه که برادر شوهرت عین تصوراتت نیست و البته تصوراتتم همچین آش دهن سوزی نیست:).البته عواقب این تجربه رو هم به جون بخری.

    2) یا از تجربه بقیه استفاده کنی.

    اگه راه دوم رو انتخاب کردی باید تلاش کنی.اول شجاعانه با این حقیقت روبرو شو که الان یه ذره هوس شیطنت دخترونه به سرت زده.من خودم آدم ترسوییم اما هرچی بیشتر بترسی،این مشکل بیشتر اذیتت میکنه.

    هروقت فکر برادر شوهرت اومد تو سرت،مثلاً:سوگند،دیدی زنش چی گفت؟دیدی گفت ازت تعریف کرده؟رفتارشو دیدی چه غروری داره؟
    نزن تو سر احساست...بگو از کجا معلوم بقیه اخلاقاش خوبه؟از کجا معلوم اونطوره که فکر میکنم؟

    .....

    حالا من اولین نکته منفی برادر شوهرتو بگم؟
    چرا اصلاً راجب تو با زنش حرف میزنه؟بگذریم از اینکه اصلاً زنش چطور حاضر میشه بیاد بهت بگه شوهرم از تو تعریف میکنه.

    فکر نکن خیلی جذابی که از تو پیش زنش تعریف میکنه..مطمئن باش اگه واقعاً اخلاقش اینه از زنهای دیگه هم تعریف میکنه.

    نمیدونم چه تعریفی میکنه..اما ممکنه حجاب دید نداشته باشه.یعنی همونطور که تو رو دید میزنه بقیه زنها رو هم دید میزنه.

    قبول کنین وقتی یکی مدام بگه فلانی دوستت داره و تو تو رفتارش اون غرور و ببینی ناخداگاه جذبش می شین.
    غرور یعنی چی؟
    یعنی به بقیه زنها توجه نمیکنه؟خوب اینکه داره توجه میکنه.
    چون به روی خودش نمیاره میگی مغروره؟ ...مطمئنی از سر غروره؟

    من نمیگم برادرشوهرت بده.اما دست کم این یه قلمو اشتباه کرده.مردیم که به رفتار و سکنات یه زن دیگه توجه میکنه،به رفتار زنهای دیگه هم میتونه توجه کنه.

    فعلاً تا اینجا داشته باش.

    موفق باشی

    کامروای عزیز.با این شعری که تو امضات نوشتی...:confused:
    ویرایش توسط بهار.زندگی : شنبه 21 اردیبهشت 92 در ساعت 21:06

  6. 6 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 21 اردیبهشت 92), del (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), mamosh (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), mohammad6599 (دوشنبه 17 تیر 92), کامران (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), شیدا. (شنبه 21 اردیبهشت 92)

  7. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 18 اردیبهشت 94 [ 01:55]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,094
    سطح
    27
    Points: 2,094, Level: 27
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    86

    تشکرشده 73 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از حرف من ناراحت نشید قصد بی احترامی ندارم...
    وقتی از همه چیه زندگیتون راضی هستید خوشی زده زیر دلتون؟
    آخه وقتی آدمی که متاهل هست مگه میشه به کسی فکر کنه وقتی از همه چی راضیه؟
    حتما یک جای کار می لنگه دیگه...
    من این موضوع علاقه تو آشنایان که بیشتر تو دل خودشون نگه هم میدارند و برای خودشون بزرگ می کنند.بیشتر توخانمهای محجبه دیدم(تاکید میکنم بی احترامی نیست اونم زیاد)...تو دور برم دیدم که میگم.فقط هم تو خیال خودشون بزرگ میکنند
    ولی امیدوارم به آرامش روحی برسی سوگند جان

  8. 2 کاربر از پست مفید mahsa63 تشکرکرده اند .

    سوگند32 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), شیدا. (شنبه 21 اردیبهشت 92)

  9. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    141
    امتیاز
    1,341
    سطح
    20
    Points: 1,341, Level: 20
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 333 در 115 پست

    Rep Power
    29
    Array
    توی یه فیلمی دیدم یارو میگفت
    I am in love with the idea of love!!
    مشکل شما همینه!! ذاتا آدم عاشق پیشه ای هستین ...ذهنتون نا خود اگاه دنبال یه مصداق بیرونی بوده و حالا یهو گیر داده به برادر شوهره!
    اشکالی نداره!! بعضیام این طورین دیگه!
    زیاد به اون نوع آهنگهای جفنگ عشق عاشقی گوش ندین...زیادم از اون نوع فیلمای جفنگ عشق عاشقی نگاه نکنین...که هیچ کدومش یه درصدم واقعی نیست و فقط باعث به وجود اومدن همچین احساسایی توی ادم میشه! عشق کیلویی چنده بین این آدمای خودخواه!!!؟!

  10. 2 کاربر از پست مفید اندیشه 22 تشکرکرده اند .

    کامران (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), شیدا. (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  11. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    من احساس می کنم تا آدم خودش نخواد عاشق نمی شه به اولین باری فکر کن که به برادر شوهرت یه طور دیگه نگاه کردی
    امیدوارم باورد داشته باشید که عشق تو نگاه اول برای سنین ما قابل قبول نیست با دو تا بچه و داشتن همسر
    پس خودتون خواستین با شوهرتون مقایسه کنید که می گید خیلی از ویژگی هایی رو داره که همسرتون نداره که به نظر من اگه از جاریتون هم بپرسید شاید از یک سری رفتارهای همسر شما خوشش بیاد
    بعد هم اصلا فکر کردی اگر جاریت بفهمه چه حسی پیدا می کنه ؟؟ اگه اون عاشق شوهر شما شده بود چه احساسی داشتی
    وقتی به عمق قضیه فکر می کنی عشق هیچ مفهومی نداره و فقط خیانته که پررنگ می شه عزیزم سعی کن واقع بین باشی
    حتما همسرت رفتارهای خوبی داشته که باهاش ازدواج کردی و ارزششو داره که حتی یک لحظ با مرد دیگه ای مقایسه نشه

  12. 4 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    کامران (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), مسافر تنها (چهارشنبه 27 شهریور 92), سوگند32 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), شیدا. (شنبه 21 اردیبهشت 92)

  13. #27
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    اگر موقع مرگ عزیز شما، برادرشوهرتون بهتون توجه خاص داشت،
    اگر برای همسرش از شما تعریف می کنه و اینقدر واضح و مکرر می گه که دوستتون داره،
    پس حتما مشکل دوطرفه است.
    جمع کن بساط این عشق و عاشقی را که زندگی هر دوتون در خطره.

    همانطور که بهار زندگی گفت از این که برای همسرش از علاقه اش به شما می گه تعجب کردم.

    آقای کامروا هم به نظرم تو این تاپیک نیایید هم برای خودتون بهتره و هم برای خانم سوگند.
    چیه سوز و گداز عشق و عاشقی راه انداختید؟ باور کنید اینها عشق نیست هوس است. توهم است. خیالات است.
    البته اخلاق آقای کامروا را می دونم که اینقدر رک نوشتم. ولی این که قبح این مساله داره بین متاهلین از بین می ره جالب نیست.

    من این شعر را خیلی دوست دارم. چند بار توی تاپیکهای مختلف گذاشتم، دوست دارم اینجا هم تکرارش کنم

    پری رویی که داری دل در او بند
    دگر چشم از همه عالم فروبند




    یک چیزی هم توی این تاپیک باعث شد من اذیت بشم که نمی دونم براش تاپیک باز کنم یا نه؟ خسته شدم از این اخلاق مسخره ی خودم !!!!!!!!!!!!!
    ویرایش توسط شیدا. : یکشنبه 22 اردیبهشت 92 در ساعت 00:08

  14. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    ahuman (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), asemani (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), داود.ت (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), دختر بیخیال (جمعه 04 مهر 93), سوگند32 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  15. #28
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    اگرهمسرتون بفهمه دارید به یکی دیگه فکر می کنید چه حالی می شه ؟
    چه لحظه سختیه اون لحظه ... کسی که همه تلاششو می کنه برای زندگیش دسته آخر بفهمه خانومش به یکی دیگه فکر می کنه یا شوهرش ...
    خیلی خیلی خیلی سخته
    من آدمیم که از لحاظ کاری خیلی با اعتماد به نفس بودم تحصیلات خوب چهره خوب خانواده همه چی خوب
    ولی خورد شدم نابود شدم دیگه زنده نیستم
    هشت ماهه زندگی نمی کنم همه چی برام سیاه سفیده تو رو به خدا دست بردارید یک لحظه به حال همسرتون فکر کنید

  16. کاربر روبرو از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده است .

    shabe niloofari (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  17. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    چیه سوز و گداز عشق و عاشقی راه انداختید؟ باور کنید اینها عشق نیست هوس است. توهم است. خیالات است.
    .....ولی این که قبح این مساله داره بین متاهلین از بین می ره جالب نیست.

    یادتون باشه همین خانوم سوگند کسی بوده که یه روز اون طرف خط (اونجایی که الان شما هستید) بوده و داشته به امثال منی مشاوره میداده! من خیلیای دیگه را هم دیدم مثل سوگند و خودم که همیشه میگن چرا ما خودمون تو این مشکلی که ی عمر نهیشو میکردیم گرفتار شدیم!!

    مشکل مشکله!!وقتی آدمو گرفتار کنه خلاصی ازش تو حرف سادست! مثل اینه که شما به یکی که سرطان گرفته بگید "این چیه بساط درد و ناراحتی راه انداختی!!؟؟؟ جمع کن این مسخره بازیو!!!"



    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    یک چیزی هم توی این تاپیک باعث شد من اذیت بشم که نمی دونم براش تاپیک باز کنم یا نه؟ خسته شدم از این اخلاق مسخره ی خودم !!!!!!!!!!!!!
    چرا که نه؟ بذارید ماهم یکم بیایم جبران زحمت کنیم؟
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *
    ویرایش توسط کامران : یکشنبه 22 اردیبهشت 92 در ساعت 01:22

  18. کاربر روبرو از پست مفید کامران تشکرکرده است .

    golbarg40 (دوشنبه 20 خرداد 92)

  19. #30
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط kamrava نمایش پست ها


    چرا که نه؟ بذارید ماهم یکم بیایم جبران زحمت کنیم؟
    این جمله را خوندم خندیدم.
    احساس کردم جمله تون دو پهلو بود و کنایه داشت.
    می خواید اذیتم کنید؟:)

  20. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    asemani (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)


 
صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.