سلام من حدود 10 سال اضطراب شدید در موقعیت های جدید زندگی دارم در حالت معمول خوبم و مشکلی ندارم هر وقت که مسولیت جدید یا تغییر مهمی تو زندگیم باشه به شدت مضطربم و علائم شدید جسمی دارم البته زمینه ژنتیک دارد
حالا دکتری قبول شدم اما به شدت از شروع تحصیل مضطربم افکاری مثل ناتوانی در ادامه تحصیل ،عدم داشتن دانش کافی، عدم اعتماد به نفس، به طوری که ایمان دارم نمی تونم از عهده دوره دکتری بربیام و از طرفی به دلیل شغلی مجبورم ادامه تحصیل بدم
علائم جسمی شدید مثل بیخوابی (چند روز) حالت تهوع گیجی عدم تمرکز فراموشی کاهش شدید اشتها و ...
دارو استفاده نمی کنم چون سالها استفاده کردم و هیچ فایده نداشت جز آسیب دیدن بدنم
مشاوره هم می رم اما کمکی نمی کنن حرف های تکراری و تمرین های بی فایده
مشاور معتقد هست باید ادامه تحصیل بدم اما خودم به دلیل اضطرابم که ناشی از افکارم هست و به افکارم کاملا ایمان دارم مایل به ادامه نیستم
لطفا کمکم کنید در شرایط سختی هستم








علاقه مندی ها (Bookmarks)