
نوشته اصلی توسط
omid- zendegi
يعني ناراحت از اينم كه به ديد خوب نگريسته نميشم.
امید زندگی عزیز، چه خوب که این پست را زدی ... خط بالا خیلی می تونه در زمینه خودسازی بهت کمک کنه ، تا اعتماد به نفست را بالا ببری
به من روسياه كمك بشه.
عزیزم نور خدایی رو در زندگی ات طلب می کنی ، خدا ستار العیوب هست ، خودت را دوست داشته باش ، خودت را دوست داشته باش، خودت را دوست داشته باش ،
خدا الرحمن الراحیم هست ، اول هر سوره در قران نوشته بسم الله الرحمان الرحیم ، خدا بخشنده و مهربان هست ... وقتی توبه واقعی کردی ، خدا می بخشه، خدا می بخشه ، خدا می بخشه
اما هفته پيش همه معادلاتم بهم ريخت.
با خدا معادله کن نه با خلق خدا ، بنده خدا کی باشه ، وقتی کدخدا یکی دیگه هست !!!!
من با اين برخورد تقريباً فهميدم كه در اين تالار يك جوري مارك زده شدم
خودت را دوست بدار ، ولو اگه از دید همه بد باشی... دیدگاهی که تو نسبت به خودت داری باعث میشه که در کلام و رفتارت نمایان شود .... عزیزم واقعا و از ته قلب خودت را ببخش
بخشیدن خود همین جوری نیست
یک روز با خودت خلوت کن
بدون هیچ گونه دغدغه و فشار و استرس
برای خودت حداقل دو ساعت وقت بذار
توی یک جای خلوت و بدون مزاحم
به گذشته ات فکر
به تمام اون رفتارها و کارهایی که باعث شده از خودت بدت بیاد
به تمام اون کارهای اشتباهی که خودت را مقصر می دونی
دونه دونه هر کدوم را به خاطر بیاور
و با خودت تکرار کن که شما از روی نااگاهی و نادانی مرتکب این رفتار شدی
با خودت تکرار کن در فرایند رشدت این خطا ها را مرتکب شده ای و اکنون که آگاهی ات بیشتر شده درک کرده ای و شعور و توانایی ات بالا تر رفته ... پس نباید از خودت بیزار باشی چرا که اگر اون خطاها نبود اکنون بالغ و آگاه نمی شدی
به خودت بگو که خوبی و درک بالای امروزت نتیجه شناخت آن اشتباه و برطرف کردن آن است
خودت را مثل یک کودک ببین
کودکی که در راه زندگی است
کودکی که به دلیل اینکه زندگی کردن بلد نیست مرتکب اشتباه می شود
آیا دلت می آید آن کودک( که در حقیقت خودت هستی) را طرد کنی و نبخشی اش؟
وقتی تک تک خطاهایت را مرور کردی و خودت را بخشیدی ( مسلما با فوران احساست نیز مواجه خواهی شد) دیگر خودت را رها کن و با خودت عهد کن که از امروز خودت( اسمت را بگو) را دوست داری و از امروز متولد شده ای
آن کودک را در ذهنت در آغوش بگیر و درک کن چقدر سختی کشیده و چقدر نیازمند محبت است
به خودت به مانند آن کودک نگاه کن و سپس عطش نیاز به محبت آن کودک را سیراب کن
دل شكستن گناهه، به نظر من از گناهي بزرگتر
دل خودت را نشکن و او ( اسم واقعی خودت )را با توجه به اینکه این همه مشقت ها را تحمل کرده ، ببخشش ، رهایش کن ، دوستش بدار
ترد كردن گناهه
پس خودت را ترد نکن و او ( اسم واقعی خودت) را با توجه به اینکه این همه مشقت ها را تحمل کرده ، ببخشش ، رهایش کن ، دوستش بدار
من مثل ققنوس از خاكستر خودم برميخيزم. اينو مطمئنم.
عزیزم ، کی می خواهی برخیزی؟ دیر شد ، و خیلی زود دیر شد ... منتظر اون روز نباش که بیاید تااز خاکسترت برخیزی ، نکند خواب بمانی و خاکسترت را باد با خودش ببرد!!!!
بال بگشای
پرواز کن ، پرواز کن ، پرواز کن
علاقه مندی ها (Bookmarks)